minut päineni, kaikkineni...kärsivällisyys on hyve ja luottamus - luota minuun.
Näin siis ajatuksena tänne vain.
Tulet
14
344
Vastaukset
- joopa jpo
Jahas, loisto tulevaisuus?
Mitä - Joseimuuta
Ihan vain ajatuksena tänne: otan sitten ainakin ne kädet.
- Ässä pari
Anteeksi, mutta et ole juuri ollut luottamukseni arvoinen. Tosin voin olla väärässäkin. En syyllistä siitä sinua, mutta hyvin vaikeaa on luottaa sinuun. Askel joka minun on joku päivä uskallettava ottaa... Silti rakastan sinua ja ajattelen. Luotan meihin, sinuun ja minuun. Ja tulevaisuuteen. En vaadi, en tivaa, enkä odota mitään. Katson mitä elämän pelikortit siitä minulle jaossa antaa.
- Sivusta.
So not me. Usko pois. Edes minä en muutu niin paljon. Ei koskaan pidä lähteä yrittämään mitään ihmisen kanssa sillä ajatuksella, että hän muuttuu mieleiseksi. Tämä on totuus. Toista pitää arvostaa sellaisena kuin on tai antaa olla.
- Yhdyn ed.
Sivusta. kirjoitti:
So not me. Usko pois. Edes minä en muutu niin paljon. Ei koskaan pidä lähteä yrittämään mitään ihmisen kanssa sillä ajatuksella, että hän muuttuu mieleiseksi. Tämä on totuus. Toista pitää arvostaa sellaisena kuin on tai antaa olla.
Samaa mieltä. Kaikkihan perustuu vapaaehtoisuuteen, toista ei voi omistaa.
- Ässä pari
Sivusta. kirjoitti:
En halua kenenkään muuttuvan miksikään. Arvostan vain aitoa olemista. Tämä on juttu joka on ehdoton. Ei kaiken tarvitse olla mieleistä. Kunhan on aitoa. Sellainen minäkin olen. Oma itseni ja jos ei miellytä niin entä sitten? Tarkoituksenani ei ole miellyttää muita.
- nainen--*
saanko miehen :)?
- Voi ja voi
Elä nyt sitten sekota sitä päätä täällä, siellä asustaa niin ihana luonne sisällä.
- oi voi
Melkeinpä vois kuvitella ,ettei aikuiselle annettaisi ohjeita.
- Päivänkakkara
Kukakohan saa ja kenet?
Aika paljon luvattu ja vaadittu jos vastaanottaja tiedä ketä odottaa? - sitä sietää miettiä
Paljon sanoja, vähän tekoja. Ajatus on vapaa silti.
- onkopalkintokyseessä
Päineen ja karvoineen, ystävällisesti kiittää hän
- pajunkissat
onkopalkintokyseessä kirjoitti:
Päineen ja karvoineen, ystävällisesti kiittää hän
en tiedä yhtään, mistä on kysymys, kunhan kommentoin ;)
- kertosko sille myös
pajunkissat kirjoitti:
en tiedä yhtään, mistä on kysymys, kunhan kommentoin ;)
Saamisesta ilmeisesti, joku nainen saa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623