Ei se "Games for Windows Live" ole minulla melkeinpä ikinä millään "käyttiksellä" toiminut! Kun sen asentaa, oli käyttis sitten 7, 8 tai 8.1, niin se "arpapelillä" "arpoo", että toimiiko se ollenkaan vai toimiiko se huonosti !
Ikinä en tosin ole päässyt kirjautumaan vaan on aina pitänyt tehdä "lokaali-tili", vaikkakin Windows Vistalla muinoin onnistuin jopa kirjautumaan "sisälle" onnistuneesti !
http://aijaa.com/7cAHec
http://aijaa.com/UshWyL
Ostin tänään F1 2010 pelin, ja innoissani olin kun asennus "valmistui", niin eipäs se ollenkaan toiminutkaan !
On se kumma, kun "Windows Live" ei ikinä toimi!
15
128
Vastaukset
- Vain tubutin tuhoo †
Ette vaan osaa! Ei olisi tänne asti tarvinnut tulla kertomaan osaamattomuuttaan!
Hankkikaa kunnon WIndows käyttöjärjestelmä, niin sillä onnistuu kaikki - siis ihan kaikki!- wintoy$inhan
piti olla helppo?
- games for syöpä
Jos ostamasi peli ei toimi, sinulla on täysi oikeus käydä lataamassa siitä toimiva versio merirosvoilta.
- Linuks - Varas †
Perinteistä tubutin toimintaa - Kun joku ei toimi tubuttimessa, sen saa varastaa mistä vain!
- win=tuputin
Linuks - Varas † kirjoitti:
Perinteistä tubutin toimintaa - Kun joku ei toimi tubuttimessa, sen saa varastaa mistä vain!
"Kun joku ei toimi tubuttimessa"
Vihdoinkin myönsit että windows on tubutin. - Linuks - Varas †
win=tuputin kirjoitti:
"Kun joku ei toimi tubuttimessa"
Vihdoinkin myönsit että windows on tubutin.Sitähän ne linukshihhulit on tehneet jo iät ja ajat! Varastaa pitää, kun ei tubutin toista!
- lollotiloooooo
Windowsista linuxiin siirtyjille....
http://biebian.sourceforge.net/- Tubutin tuhoo....†
Ei ole nyt yhtään halukasta tuhoamaan tietokonettaan! Työnnä hanuriisi mokomat haittaohjelma-linkit!
Tubutin tuhoo....† kirjoitti:
Ei ole nyt yhtään halukasta tuhoamaan tietokonettaan! Työnnä hanuriisi mokomat haittaohjelma-linkit!
Kannattaakin käyttää oikeaa käyttistä, niin ei haittaohjelmat tuhoa!
- Onnistunut Windows!
tri-windows-mieli-ala kirjoitti:
Kannattaakin käyttää oikeaa käyttistä, niin ei haittaohjelmat tuhoa!
Sitähän minä käytänkin - Windows-7:aa!
- Loistava Windows!
Ihmetystä herätää myös palstan aktiivisen linukshihhulin kiinnostus Windows käytöjärjestelmää kohtaa - paitsi että se on tietysti niin erinomainen ja monipuolinen!
Ketäpä se ei silloin kiinnostaisi!- Windows - totuus!
Totuus on, että jokaiselta löytyy Windows käyttöjärjestelmä kotoa - ihan sama, mitä he täällä mainostavat!
- Windows on hyvä lelu
Sekin on totuus, että monilla löytyy kolmipyöräinen kotoa, mutta mersulla silti ajellaan.
Windows on lapsia varten, että saavat leikkiä sillä lelulla.
Windows on siitä hyvä, että siinä toimii kaikki = monta peliä, virusscanneri, kaikki haittaohjelmat ja virukset ja jokunen avuton hyötyohjelmakin sekä sininen ruutu.
Mm. muutamat suurten yhteisöjen ohjelmistohankinnat ovat viivästyneet juuri siksi, että niitä ei ole saatu toimimaan luotettavasti Windows:issa. Eli kaikki toimii, kunhan ensin on saatu toimimaan.- Iäti reistaileva tub
Minulla on myös leluja - tubuttimet. Ne tosin lojuu tuolla komerossa, missä ovat ne 30 toimimatonta tulostintakin ajureiden puutteiden vuoksi.
Iäti reistaileva tub kirjoitti:
Minulla on myös leluja - tubuttimet. Ne tosin lojuu tuolla komerossa, missä ovat ne 30 toimimatonta tulostintakin ajureiden puutteiden vuoksi.
No asennappas se "tubuttimeksi" kutsumasi Ubuntu niihin koneisiin niin alkaa ne 30 tulostintakin toimia - ajurit tietysti valmiina!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908