Miten on, voinko pyytää lääkäriä kirjoittamaan minulle kaikenlaiset kalliit vitamiinit koska minulla ei ole niihin itsellä rahaa ja sairauteni huomioonottaen minun ja yleensäkkin kaikkien ihmisten tulisi syödä vitamiineja pysyäkseen terveenä. Veisin sitten kaikki kuitit sossuun joka ne maksaisi.
Lääkäri kirjoittamaan reseptit vitamiineille?
7
3317
Vastaukset
- einiitäkiinnosta
enpä usko että katsotaan tarpeelliseksi... Osta vaan vitamiinit kuitenkin
- järkeänyt
Eivät lääkärit vitamiinireseptejä kirjoita, koska vitamiineja saa ilman reseptiä. Yleensä vitamiinit saadaan ruoasta, joten niiden ostaminen on aivan turhaa. Joitakin poikkeuksia on, lääkäri kyllä kertoo niistä. Mene lääkäriin, jos olet sairas.
- ei kirjoita
"voinko pyytää lääkäriä kirjoittamaan minulle kaikenlaiset kalliit vitamiinit"
Voit pyytää mitä vain, mutta ei lääkäri sinulle vitamiineja kirjoita pyytämällä. Vitamiineja muuten saa ilman reseptiä, jos niitä tarvitsee. - gddgdggdgd
Itse olen saanut erilaisia apteekin reseptivapaita tuotteita reseptille ja sossun piikkiin siis mutta vitamiineja tuskin saat ellei ne liity johonkin sairauteen..
- K-vitamiinit
Kyllä lääkäri kirjoittaa myös vitamiineihin reseptin, mikäli vitamiini tarvitaan jonkin sairauden hoitoon. Olen itsekin saanut K-vitamiiniin reseptin. Ei tietenkään lääkäri kirjoittele mitä tahansa vitamiinireseptiä pelkästään siksi, että saisit sossulta näin korvauksen ostoksistasi.
Tuttavani sai myös B-vitamiiniin reseptin, koska se oli hänelle välttämätön. - leenukka
minä olen saanut d- vitamiinit jo yli 15v reseptillä... samaa tuotetta on ihan käsikaupassakin mutta suolistosairauteni takia saan ne näin halvemmalla.
- 8+7
Oleellista onkin se onko kyseessä sairauden hoito vai jonkun luulosairaan mieliteko. Lääkäri kyllä tietää mistä on kyse ja kirjoittaa tarvittaessa reseptin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka832475- 671435
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww811311EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje111192- 79905
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19890- 54763
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta100749Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe30743- 30696