Täällä taas yks itsemurhakandidaatti ilmoittautuu. Oon 19- v poika ja ajanut elämäni sellaseen umpikujaan, josta ei oo enää oikein pääsyä ulos. Takana monta vuotta masennusta ja kaikkea muuta paskaa. Ongelma on vaan se että oon nyt armeijassa ja sain vuoden nakin joka ei kiinnosta paskaakaan ja on helvetin vastenmielistä touhua. Lisäks armeija touhuna muutenkin inhottaa ja oon aatellu keskeyttämistä. Siviillissä ei oo kuitenkaan mitään työpaikkaa ja oon helvetin kusessa. Itsemurha käy mielessä usein ja tuntuu et se on enää ainoo vaihtoehto tässä tilanteessa. Kiitos ajastanne ja oikein hyvää kevättä kaikille.
itsari
4
124
Vastaukset
- asento499
Kai ilmaisit itsesi selkeästi että haluat päästä 6kk, kun sinua haastateltiin? Kuulostaa vähän oudolta et pakotetaan 12kk. Itse olin vaan 6kk. Muuten armeija oli elämäni parhainta aikaa sellaisen yhteishengen takia, sitä ei tavallisesta elämästä löydy. Itse olen siis 20-vuotias ja sairastanut masennusta eri asteisena varmaan koko elämäni.
Kurjalta kuulostaa tuo sinun tilanteesi. Itse olen kuitenkin pyrkinyt ajattelemaan, että jossain vaiheessa on kaikilla Se tietty lähdön hetki ja asiat kuitenkin aina jollain tapaa järjestyvät, tavalla tai toisella. Armeija on raskas paikka jo ihan tavalliselle nuorelle saati masennuksesta kärsivälle ihmiselle. Voimia sinulle! - rynnäri
No siellä saat rynkyn kätees ja panoksia niin ei voi enää helpompaa olla. Siviilissä ei noin hyvää säkää käy
- yftdyrd
Kuuleppa poika perkele. Minä oli samassa tilanteessa ja ehkä pahemmassakin. Paras kaverini ajoi kuolonkolarin juuri ennen armeijaa ja isäni kuoli samana vuonna. Siinä putosin tyhjän päälle kun oli jo kaveri kans tulevaisuuden suunnitelmat tehty. Mut sain armeijasta vapautuksen silloin ja nyt 10v myöhemmin oon yrittäjänä eräässä firmassa ja pyyhkii hyvin. Ja olin todella jännittäjä nuorempana. Vitut armeijasta....
- kikaaa
oot nuori ja sulla on vielä koko elämä edessäs. :) kaikki kääntyy kyllä hyväksi, et voi vielä tietää millaista sun elämä tulee olemaan vaikka vuoden päästä. armeija on vain armeija, se ei kestä koko loppuelämää.
tsemppiä sulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511417- 639810
- 1445559
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792583