Kun välillä lukee näitä, ilkeilyjä, niissä on juttuja joita ei voi tietää kuka tahansa. Eli uskotteko että palstalle on myös tyyppejä, jotka koittavat lyödä kiiloja toisten väliin, vai tekeekö ihastuntut kuvitteleva mieli vaan kepposet?
En tiedä, mutta välillä jotkut jutut on kuin oman elämän tilanteesta, mutta itse ei ole kirjoittaja, enkä mä sille mun omalle ihastukselleni kirjoittaisi mitään pahaa.
Keskustelu on avattu.
Uskotteko mahdollisuuteen
12
132
Vastaukset
- Mieli tekee
kepposet!!!! Täällähän pyörii satunnaisesti kymmeniä tuhansia suomalaisia ja kaikki vastailee ristiin toisillensa..Ja osa jopa kuvittelee, että juuri hänen kaipaamansa täällä vastailee juuri hänelle...
- Pointti keskusteluun
Kyllä. Täällä on kolmansia osapuolia koko ajan. Tietää, ettei viesti ole heille, mutta laittavat väliin purkaakseen omia tuntojaan toivoen, että se oma kaivattu käsittäisi. Tää on vapaa anonyymi palsta. Täällä ei voi olla tunnistaneiden välisiä keskusteluja.
- Mutta minä
tiedän että se omani käy täällä ;)
- ei ole sun oma
Eihän se sun oma ole, jos ei koskaan käy siellä missä sä budjaat.
- mun kelloni
käy täällä kuten kuntosetelit, lounassetelit ym
- Ei aina kiilaaja
Kyllä kiilanlyöjiäkin varmaan riittää.Kummallista tosin, että joku saa kiksejä sössimällä joidenkin suhteita.Tosin jotkut(kolmannet osapuolet?) osallistuu keskusteluihin, vain siksi, koska luulevat viestin olevan hänelle.Eivät aina kiilaa lyödäkseen.
Tämä on semmosta hakuammuntaa. - Ihan sama.
Ei jaksa alkaa näihin loanheittokilpailuihin. Luulis ihmisillä olevan parempaakin tekemistä näin kauniina lauantai-iltana. Selvitä asiasi irl sen kohteesi kanssa, eiköhän se sitä myöten selviä mitä mikäkin on. Mun tunteisiin ja tilanteisiin nämä palstat ei ainakaan vaikuta mitenkään.
- hetsuke
Mä oon melko varma et joku kirjottaa muistiin tunnisteita myöhempää käyttöä varten. Hullu.
- mistä sen tietäis
On niitä, uskokaa pois. . vaikka huvikseen.
Onhan toki mielessä käynyt, onko kaivattuni ystäviä, tai vaikka sukulaisia paikan päällä. Ne tuskin on kuitenkaan kapuloina rattaissa. Ne kolmannet, ne on sitten jotain ihan muita. - tuttua juttua
toisinaan osuu silmiin. Asiaan liittyvä nimi myös vahvisti asian.
- ei vain kolmannet
osapuolet vaan koko G8.
- tyrmistynyt
Olen itse aikoinaan kirjoittanut ihastuminen-palstalle eräällä nimimerkillä muutaman kerran. Minulle vastasi yksi henkilö, joka pohti, olisinko hänen ihastuksensa. Myöhemmin ikävä-palstalla huomasin, että joku toinen kirjoitteli muutaman viestin tällä minun nimimerkilläni! Käyttämäni nimimerkki on suht harvinainen enkä usko, että se toinen oli sattumalta valinnut itselleen saman nimimerkin, vaan kyseessä oli vandaali!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1604215Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri4163196Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt142108Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa141770Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja51168- 741013
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691005Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat24921- 54896
- 71869