Haastan kenet tahansa taistoon, jotta sinut itselleni saan, en pelkää mitään.
Ps. Olen alkanut syömään anaboliseja steroideja ja nostelemaan painoja, karkoittaakseni kukot tunkiolta..
;)
Rakastan sinua nainen!
18
128
Vastaukset
- Olenidiootti.
Ja mä kuolen nuorena. Kuolinsyy: nolous.
Ja palstakirjoittelu.- Heikki158cm
Minä kuolen taistelussa naisestani ;)
- Virnistää
Heh! Aika hyvä heitto. Tosin olisi parempi ilman hymiötä.
- Heikki158cm
Heitto? Ei tämä ollut heitto, tahtoisin kutsua sen naisen kotiini, voisimme ehkäpäs katsoa suosikkielokuviani home alone 1 2 ja kolmonen. Joutuisin kyllä ostamaan isommat huonekalut koska asun nukkekodissa.
- 149.5 cm / 1495 mm
Heikki158cm kirjoitti:
Heitto? Ei tämä ollut heitto, tahtoisin kutsua sen naisen kotiini, voisimme ehkäpäs katsoa suosikkielokuviani home alone 1 2 ja kolmonen. Joutuisin kyllä ostamaan isommat huonekalut koska asun nukkekodissa.
Et minun takiani joutuyisi huonekaluja uusimaan. Sovin mainiosti nukkekotiisi.
- Heikki158cm
149.5 cm / 1495 mm kirjoitti:
Et minun takiani joutuyisi huonekaluja uusimaan. Sovin mainiosti nukkekotiisi.
Mitä! Miltä tuntuisi kulkea kaltaiseni "jätin" rinnalla. Joku saa kutsun nukkekotiin.
- 149.5 cm / 1495 mm
Heikki158cm kirjoitti:
Mitä! Miltä tuntuisi kulkea kaltaiseni "jätin" rinnalla. Joku saa kutsun nukkekotiin.
Mikäs se miehen mitta oikeen on? Mielestäni sitä ei lasketa metrisellä järjestelmällä. Numerot numeroina.
- Heikki158cm
149.5 cm / 1495 mm kirjoitti:
Mikäs se miehen mitta oikeen on? Mielestäni sitä ei lasketa metrisellä järjestelmällä. Numerot numeroina.
Tunnustan en ole oikeasti Heikki. Ei mitata ei.
- 149.5 cm / 1495 mm
Heikki158cm kirjoitti:
Tunnustan en ole oikeasti Heikki. Ei mitata ei.
Et ole. Etkä taida myöskään olla 158 cm. Ei se mitään. Kuten ilmaisin ensimmäisessä viestissä - hyvä heitto. En mä Heikkiä kaipaakkaan.
- Hankitaan
sinulle korkokengät, niin pituus ei niin tuota ongelmaa.
- Heikki158cm
Minulla on jo monia!
- Ihanaa.
Ne sanoo ettei kenkiä koskaan voi kai olla liikaa, ai mutta sillä tarkoitetaan enempikin naisia kaikkine kenkineen. No mutta silti.
- Heikki158cm
You go girl. Olin juuri shoppaamassa Milanon muotiviikoilla, mukaan tarttui angora-kani buutsit. Omistan noin 500 paria kenkiä.
- Mihin
saat mahtumaan... et kai liioittele?
- Heikki158cm
Hah hah hieman, oikeesti omistan vain yhdet tarralenkkarit.
- sentit tärkeitä
Älä syö anabolisia, kikuli kutistuu.
- Moi!!!!
Pygmi-Heikki
- Heikki158cm
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741