Miten saan lukituksen pois tabletista (7.0) siten, että se ei kysy sitä joka kerta kun näyttö lukitsee itsensä. Alussa se lukitusaika oli järjettömän lyhyt ja pidensin sitä mut silti menee hermot tohon lukitukseen.
Tabletti avattava kesken uutisartikkelin lukemisen, ääk!
6
76
Vastaukset
- avun tarpeessa
Sama ongelma mulla mutta vaan samsung tab 3 :ssa kun koittaa poistaa lukituksen asetuksista nii täytyy antaa joku suojakoodi mutta ei käy se näytönlukituksen salasana :( auttakaa mua
Lukituksen poisto lukitusnäyttö tai turvallisuus asetuksista. Se salasana on se mikä siihen annettiin ensimmäisen kerran.
Tosin jokin näytönsuojaus siinä kannattaa olla tietoturvan vuoksi.- aloittaja/ap
En tiedä miksi, mutta mulla se ei vaikuttanu mitään. En tartte ylimääräistä suojausta tähän kun käytän kotona opiskeluun enkä käytä yleisillä paikoilla. Siksi haluankin tuon asetuksen poistas kun siitä on lähinnä haittaa.
Siltikin se kannattaa laittaa. Ei tarvitse unohtaa kuin yhden kerran sen julkiselle paikalle niin varas voi päästä tekemään tuhojaan.
- Aloittaja/Ap
En vie sitä julkisille paikoille, koska mulla on puhelin sitä varten. Tabletti toimii mulla lähinnä mokkulana eikä siellä ole tiedostojakaan. Sen sijaan tosta koodin näpyttelystä on haittaa. Se hankaloittaa opiskelua, kun pitää näpytellä koodi joka kerta.
Hankaloittaa toki mutta tuo lisää turvallisuutta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial131693Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1381686Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva2641235Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221088Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2101066- 285955
- 129949
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt3897Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49878- 10875