pano

jatkuu pian...

Seisoin näköalatasanteella kasvot aurinkoa kohti. Kuunteli lokkien kirkunaa ja meren liplatusta. Näköalatasanne oli kalliolla jonka alapuolella oli pienimetsä ja sieltä näkyi merelle. Päälläni oli vain minishortsit ja lyhyt toppi. Kuulin askeleita, mutten välittänyt, nautin vain auringosta. Yhtäkkiä tunsin kivikovan seisokin takapuolellani. Käännyin ja näin komean miehen. Mietin hetken ja sitten hyppäsin kaiteen toiselle puolelle ja hymyilin hänelle kutsuvasti. Hänkin tuli ja aloin laskeutua kalliota alas. Olin aiemmin löytänyt kohdan, joka oli kuin luonnon rappuset, ja niitä pitkin sitten laskeuduimme. Riisuin topin ja mies huokaisi. Hän kosketti rintojani ja nännini kovettuivat. Hän riisui paitansa ja minä riisuin housuni. Jätin pikkarit jalkoihini. Hän veti ne hitaasti pois ja sanoi: "Oikea herkkutissi. Katsotaanpas tarjoaako pikku karvainen pimppisi suurtakin nautintoa..." Hänen kyrpänsä oli suurin koskaan näkemäni, tosin en ollut monia nähnytkään. Hän kosketti klittaani ja olin heti märkä. Hänellä seisoi ja hän tunki pilluuni kolme sormea kerralla. Kiljaisin kivusta ja mietin, mitä miehen iso kyrpä tekisi sisälläni. Hajoittaisi paikat? "Nimeni on Jarkko, mutta sano vain Jaro. Kukas tämä tiukkapillu on?" hän kysyi. "O-o-olen Mari.." änkytin. Jarkko nauroi. Hän työnsi kalunsa sisääni ja se täytti koko aukon. Minä voihkin ja hän murahteli. Hän hyväili klittaani ja toisella kädellä rintojani. Sitten hän irtautui ja alkoi imeä rintaani. "Nam nam", Jarkko mutisi. Hän hieroi edelleen klittaani ja imi rintaani erittäin ahneesti. Sitten hän tunki (taas) sormensa pilluuni ja käski minun halata puuta. Tein työtä käskettyä ja hänen sormensa koskettelivat peräaukkoani. Sitten tajusin hänen levittävän persereikääni pillunestettä. Hän siis aikoi panna minua perseeseen. Mahtavaa. Hän työntyi sisääni ja huusin kivusta. "Shhs.. Kultaseni.." hän tyynnytteli. Huohottaen jatkoimme. Lopulta hän sai tarpeekseen ja käski

5

3537

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkuu pian....

Minua käymän kontalleen. Taas kerran tottelin kuuliaisesti häntä. "Hmmh.. Mukava takapillu", hän sanoi.
      Jatkuu huomenna ja kommailkaa..

• jatkuu pian..

Hän alkoi panna minua takaapäin ja aloin voihkia. Pian tunsin kuinka saavutin huippuni ja kostuin entisestään. "Minä tulin!" sain vaivalloisesti huudettua. "Huomasin. Märkä pikku tussusi oikein huutaa lisää kalua," Jarkko sanoi. Nyökkäsin ja sitten tunsin jotain erittäin outoa- märkä, kuuma ja tahmeahko lasti purkautui sisälleni. Jarkko oli lauennut! Hän karjaisi nautinnosta ja vetäytyi pois. Hän heiti käteeni kahdensan setelin ja sanoi: "Ens kerralla sitte uimahallissa. Nyökkäsin ja puimme päälle.
        Jatkuu mutta Seksinovellit osastolla. Ja nimim. vaihtuu Writteriks.

• ihme touhua
        jatkuu pian.. kirjoitti:

Hän alkoi panna minua takaapäin ja aloin voihkia. Pian tunsin kuinka saavutin huippuni ja kostuin entisestään. "Minä tulin!" sain vaivalloisesti huudettua. "Huomasin. Märkä pikku tussusi oikein huutaa lisää kalua," Jarkko sanoi. Nyökkäsin ja sitten tunsin jotain erittäin outoa- märkä, kuuma ja tahmeahko lasti purkautui sisälleni. Jarkko oli lauennut! Hän karjaisi nautinnosta ja vetäytyi pois. Hän heiti käteeni kahdensan setelin ja sanoi: "Ens kerralla sitte uimahallissa. Nyökkäsin ja puimme päälle.

Kuka panee rahasta??? Ihme touhua...

• sanompahan vaan
        jatkuu pian.. kirjoitti:

ET voi olla noin tyhmä!!!!

• heiti käteeni

”Jätin pikkarit jalkoihini. Hän veti ne hitaasti pois ja sanoi: "Oikea herkkutissi”

— jos pikkareiissa on herkkutissi niin pukeutimisessa on jotakin erikoista tai se tissi on oudossa paikassa.

Riisuin topin ja siellä oli ”pikku karvainen pimppi”

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3245
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      27
      2303
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1869
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      28
      1785
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1421
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1381
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1276
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      29
      1271
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1187
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      63
      1177
    Aihe