En ole tosin tarkistanut asiaa, mutta eiköhän se niin ole, ja taitaa olla osa 1 tällä kertaa. Olen sarjaa tykännyt katsoa ja tämä uusi Barnabykin menettelee, mutta vähän kiinnostus lopahtanut.
Voi olla, että vain kuvittelen, mutta ihan kuin olisi ne murhat jotenkin sadistisempaan suuntaan menossa. Yleensäkin, ei vain tässä sarjassa. Yhtä en pysty katsomaan ollenkaan, sen nimi taitaa olla Criminal Minds.
Mutta, on tässä tämän illan sarjassa huumoriakin ihan kivasti ja hienoja maisemia ja rakennuksia, joten ei muuta kuin silmät kiinni jos tuntuu olevan jotain liian epämiellyttävää tulossa ja auki kun kuulee tilanteen olevan ohi. Tuskin kuitenkaan haluaisin asua Midsommerissa, vähän liikaa siellä tapahtuu.
Pitääkö kukaan muu tästä sarjasta ja entäpä tästä (aika) uudesta poliisipäälliköstä, vai oliko entinen parempi?
Se on taas lauantai ja Midsommerin murhat
13
99
Vastaukset
- siirto sinne
Tv-sarjoille on oma keskustelupalsta, kuten musiikillekin.
- aiaiai.
Elä ny vihti!
Eikö tänne jo mahdu muukin kuin luotsin morkkaaminen, ja tietty parvekkeen ovi.
Minä vastaan varmasti, kun saan aivoni vauhtiin. - bessie*
Sopii minulle, siitä vaan.
Oletko mitä mieltä, onko jotenkin sadistisempaan ja julmuudella mässäilevämpään suuntaan mennyt poliisisarjaviihde, vai onkohan vika minussa? - aina oot äänessä
Paloma.se.co kirjoitti:
Vaan minnehän saisi siirrettyä kaikki tiukkapiposet palstavahdit?
Kuten sinut.
- siirto sinne
bessie* kirjoitti:
Sopii minulle, siitä vaan.
Oletko mitä mieltä, onko jotenkin sadistisempaan ja julmuudella mässäilevämpään suuntaan mennyt poliisisarjaviihde, vai onkohan vika minussa?En seuraa sarjaa.
Minä katselen Midsomer Murdersejä uusia jaksoja sunnuntai-iltaisin ja vanhoja lauantai-iltaisin. Tän iltasen jakson olen tainnut nähdä liian monta kertaa.
Isäntäkin istuu kuin tatti telkkarin ääressä kun Midsomerin murhat alkaa. Minä en oikeastaan koskaan, joskus vilkaisen. Nyt pitäisi häippäistä lukemaan epsanjaa, mutta kun tunti on vasta keskiviikkona... ;-///
saimaantaka kirjoitti:
Isäntäkin istuu kuin tatti telkkarin ääressä kun Midsomerin murhat alkaa. Minä en oikeastaan koskaan, joskus vilkaisen. Nyt pitäisi häippäistä lukemaan epsanjaa, mutta kun tunti on vasta keskiviikkona... ;-///
On ne ihan katsottavia ja miljöö on miellyttävän maalainen tai siis sellanen kyläyhteisö. Niissä on hivenen juontakin ja silleen kivasti vähän makaabereja. Myös hidas tempo on ihan jees tällaselle ikäihmiselle, kerkee käydä kohentamassa takkatulta murhien välissä
- ....
Minä pidän tästä uudesta Barnabysta. Se koira on ihana! Sprechenhund, puhuva koira, muka:) Mikä sen koiran nimi olikaan? Sykes? Alkaa kohta, pitää mennä katsomaan.
- Korppis*
Rikossarjat ovat menneet väkivaltaisemmiksi. Midsommerin murhat ovat yksi mieliohjelmistani. Onneksi Barnaby ja hänen viehättävä opettaja vaimonsa ja ihastuttava koiransa vievät hetkeksi ajatukset pois väkivallasta. En katso televisiota juurikaan, mutta muutamat ohjelmat ovat tulleet ikäänkuin viikon kohokohdiksi. Tämän iltaisessa jaksossa oli liian monta raakaa murhaa. Murhia tapahtuu mielestäni yhtä sarjaa kohti liian monta. Välillä voisi olla vain yksi murhatutkimus ei useita kuten nyt näissä uusissa jaksoissa on ollut. En muista vanhoja sarjoja, mutta mielestäni nämä nykyiset näyttelijät ovat hyviä.
- 2 4 6
Nyt tulee ties kuinka monetta kertaa uusintana Ylikomisario Morse. Tai siis tuli eilen. Ne katson aina. Olen niin ihastunut tähän äksyyn mieheen. Tulee kasvoista mieleen Cary Grant.
- bessie*
2 4 6 kirjoitti:
Nyt tulee ties kuinka monetta kertaa uusintana Ylikomisario Morse. Tai siis tuli eilen. Ne katson aina. Olen niin ihastunut tähän äksyyn mieheen. Tulee kasvoista mieleen Cary Grant.
Olen vasta viime vuosina ruvennut katselemaan televisiota niin, että avaan sen melkein joka ilta. Aamulla tai päivällä en edelleenkään 'osaa' katsoa silloinkaan kun tilaisuus ja aikaa olisi. Vielä 3-4 vuotta sitten saattoi mennä monta viikkoakin niin etten avannut televisiota.
Siksi tuo Morsekin on minulle aika uusi tuttavuus, eikä ole vielä tullut sellaista osaa vastaan jonka muistaisin ennen nähneeni. Pidän tästäkin sarjasta, päähenkilöistä ja miljööstä. Naisten vaatteita ja kampauksia joskus katson vähän 'kauhistellen'; itseasiassa taisin sarjan ansiosta saada kimmokkeen heittää pois pari vanhaa mutta tiptop kunnossa olevaa laadukasta bleiseriä. Ajatellen, että eiväthän tuollaiset olkapäät yksinkertaisesti voi tulla enää koskaan uudelleen muotiin.
Olen mieltänyt Morsen pikemminkin vähän surulliseksi ja itsensä ulkopuoliseksi kokevaksi, ystävälliseksi ihmiseksi. 'Äksyyttä' en ole huomannut, mutta en ole kovin montaa jaksoa nähnytkään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708