Mistä tiedän onko joku ihminen estänyt minut vai onko hän itse poistunut facebookista?
Kysymys facebookista
16
974
Vastaukset
- lololol
Hanki oikeita kavereita, niin ei tartte tollasii miettiä.
- Ei oo pakko vastata
Kyse on sukulaisesta ja siksi ihmettelen.
- 0hm0
Ei oo pakko vastata kirjoitti:
Sukulaisia ei voi valita...
- Ap ..
0hm0 kirjoitti:
Sukulaisia ei voi valita...
No niinpä!!!
- kjummeneh
Ei oo pakko vastata kirjoitti:
Et sitten ole puheväleissä sen sukulaisesi kanssa kun et voi häneltä itseltään kysyä missä mennään ?
- Ap ..
kjummeneh kirjoitti:
Et sitten ole puheväleissä sen sukulaisesi kanssa kun et voi häneltä itseltään kysyä missä mennään ?
En oo nähny muutamaan vuoteen. Koska sinä olet viimeksi nähnyt KAIKKI sukulaisesi? Ja minulla on iso suku, ei mikään sormilla laskettava.
Hoh hoh.... - Ap ..
kjummeneh kirjoitti:
Mutta sain jo asiallisen vastauksen kysymykseeni joten se siitä! Sukuselvitykseni ei varmaan enää kuulu tänne.
- Poistunut on vaan
Jos olisi estänyt niin kyllä tietäisit, se ilmoittaa varmaan sen jotenkin tuo facebook, jos hän on poistunut facebookista niin nimeä ei löydy facebook haussa.
- ei muuten ilmoita
Ei ilmoita että on estetty, tulee jonkinlainen "ei käytettävissä" tmv. ilmoituksena.
- Poistunut on vaan.
ei muuten ilmoita kirjoitti:
Ei ilmoita että on estetty, tulee jonkinlainen "ei käytettävissä" tmv. ilmoituksena.
Eli ilmoittaa jotenkin asian, kuten jo totesin.
- ei sitten niinkään
Poistunut on vaan. kirjoitti:
Eli ilmoittaa jotenkin asian, kuten jo totesin.
Lohduttaako, ettei se sukulainenkaan halua sitten katsella sinun sivujasi...
- Ap ..
ei sitten niinkään kirjoitti:
Lohduttaako, ettei se sukulainenkaan halua sitten katsella sinun sivujasi...
Ei tässä mitään lohdutusta haeta! Kunhan kyselen, siinä toivossa että saisin asiallisia vastauksia! Mutta kiitos mielipiteistänne.
- Ei kannata kirjoitta
Ap .. kirjoitti:
Ei tässä mitään lohdutusta haeta! Kunhan kyselen, siinä toivossa että saisin asiallisia vastauksia! Mutta kiitos mielipiteistänne.
Se nyt on todettu että mihin tahansa täällä kirjoitat niin haukkuja tulee.
- no, helpointa!
Ei kannata kirjoitta kirjoitti:
Se nyt on todettu että mihin tahansa täällä kirjoitat niin haukkuja tulee.
Joo, se aloittaja ei kehtaa ketään kaveriaan pyytää tsekkaamaan, että näkeekö hän sen kadonneen sukulaisen sivun, vaikka itse aloittaja ei näe. Tulis ilmi, että jollaan viiraa...
- onpa outo!
no, helpointa! kirjoitti:
Joo, se aloittaja ei kehtaa ketään kaveriaan pyytää tsekkaamaan, että näkeekö hän sen kadonneen sukulaisen sivun, vaikka itse aloittaja ei näe. Tulis ilmi, että jollaan viiraa...
Toinen vaihtoehto tsekata asia on se, että itse aloittaja estää jonkun ja tsekkailee millaisen viestin saa kun yrittää sitten itse tämän estetyn sivun hakea... Se menee ihan samoin siinäkin. Ja sitten vaan palauttaa kamunsa näkyviin poistamalla eston...
Hyvin helppoa.
Eivät sitten olleet kavereita alun alkaenkaan sukulaisens kanssa? No, kannattaak sitte itkeskellä, jos ei pääse enää katteleen sivuja, kun ei ole alun alkaenkaan kuin ilkeyttää käynyt tsekkailemassa. - Ap ..
onpa outo! kirjoitti:
Toinen vaihtoehto tsekata asia on se, että itse aloittaja estää jonkun ja tsekkailee millaisen viestin saa kun yrittää sitten itse tämän estetyn sivun hakea... Se menee ihan samoin siinäkin. Ja sitten vaan palauttaa kamunsa näkyviin poistamalla eston...
Hyvin helppoa.
Eivät sitten olleet kavereita alun alkaenkaan sukulaisens kanssa? No, kannattaak sitte itkeskellä, jos ei pääse enää katteleen sivuja, kun ei ole alun alkaenkaan kuin ilkeyttää käynyt tsekkailemassa.Vi...tut tässä mitään itkeskellä!! Mikä ihmeen haukkumispalsta tämä on! Kysyin kysymyksen johon halusin vastauksen ja pelkkää typerää arvostelua tulee! En todellakaan halua tällä palstalla reille tehdä sukuselvitystä! Sitä paitsi tämä sukulaiseni on poistunut vallan facebookista, sain siihen selvyyden. En todellakaan kerro teille miten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752