1 Ennustus

Pohdiskelee

Hyvä yhteys työkaverin kanssa. Minua vanhempi tumma mies, vaikea avioliitto, olen ollut tukena ja kuunnellut. Tullut olo, että voisiko olla muutakin.

4

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1 ennustus

Hei nimimerkki "Pohdiskelee",
      Pidä suhteenne kaverillisena, sillä hän on niin kiinni avioliittonsa asioissa ja aviopuolisossaan ettei hänellä ole sinulle mitään tarjota tunnetasolla.
      Tue työkaverina ja ystävänä, älä luulottele muuta sillä ongelmissa ollessaan ihminen on haavoittuvainen ja pää vain menee lisää sekaisin.
      Olet hyvä ja viehättävä nainen, älä sekaannu suotta toisten avio-ongelmiin, sinun oma rakkaus on toisaalla.

• Pohdiskelee

Hei,
        Kiitos vastauksestasi. Olen pitänyt ihan kaverilinjaa, ja ollut kuuntelijana. Eikä toisaalta sellaisia suuria rakkauden tunteita olekkaan. Ehkä myötätuntoa kun omakohtaisia kokemuksia vaikeasta avioliitosta ja erosta.
        Ehditkö vielä vastaamaan mitä näet minulle rakkaudessa?
        Erosta on jo aikaa ja olo tuntuu väliin yksinäiseltä, vaikka kiirettä elämässä piisaakin.. Työn ja jalkapalloseurassa puurtamisen lisäksi alan jo kaipaamaan muutakin elämää..

• 1 Ennustus
        Pohdiskelee kirjoitti:

Hei,
        Kiitos vastauksestasi. Olen pitänyt ihan kaverilinjaa, ja ollut kuuntelijana. Eikä toisaalta sellaisia suuria rakkauden tunteita olekkaan. Ehkä myötätuntoa kun omakohtaisia kokemuksia vaikeasta avioliitosta ja erosta.
        Ehditkö vielä vastaamaan mitä näet minulle rakkaudessa?
        Erosta on jo aikaa ja olo tuntuu väliin yksinäiseltä, vaikka kiirettä elämässä piisaakin.. Työn ja jalkapalloseurassa puurtamisen lisäksi alan jo kaipaamaan muutakin elämää..

Hei,

Ole hyvä.

Tämän tulkintani mukaan hyvin raamikas ja miehekäs, jotenkin machotyyliseksikin luokiteltava (mutta miellyttävä, ei öykkäri) tulis sulle jonkin ajan kuluttua pysyvästi mieheksi.
        Ei kannata sun nyt liikaa sekaantua tuon sinun ystäväsi avioasioihin, ota ihan pikkasen peruutusta pikkuhiljaa sillätavoin hienotunteisesti (tiedät mitä tarkoitan) siihen sotkuun ettet joudu kiusallisiin tilanteisiin sen tiimoilta vaikka hyvää tarkoitat.

• Pohdiskelee
        1 Ennustus kirjoitti:

Hei,

Ole hyvä.

Tämän tulkintani mukaan hyvin raamikas ja miehekäs, jotenkin machotyyliseksikin luokiteltava (mutta miellyttävä, ei öykkäri) tulis sulle jonkin ajan kuluttua pysyvästi mieheksi.
        Ei kannata sun nyt liikaa sekaantua tuon sinun ystäväsi avioasioihin, ota ihan pikkasen peruutusta pikkuhiljaa sillätavoin hienotunteisesti (tiedät mitä tarkoitan) siihen sotkuun ettet joudu kiusallisiin tilanteisiin sen tiimoilta vaikka hyvää tarkoitat.

Kiitos taas.
        Sen verran kirjoitan vielä, että luonnehtimasi henkilö on kyllä olemassa, mutta ei Suomessa. Voisiko olla hän? Luonnehdinta osui niin kohdilleen..
        Ja juu en mä siitä työkaverista sillain tykkää :) ehkä hänellä on tarve enempi saada juttukaveria.. Ja tullaan hyvin toimeen, kaverina..
        Kiitos hirmuisesti että vaivauduit vastaamaan! :))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11407
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9770
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      143
      5537
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3784
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3740
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3378
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3173
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      79
      2573
    Aihe