Tilasin uuden Tomtom 6000 mukamas "lippulaiva" Peruutin tilauksen kun kuulin ettei kyseiseen malliin saa asennettua omia POI pisteitä, ääniä ym. Aika holhoova asenne tuntuu olevan kun he kuulemma tietävät mitä kansa haluaa ja annetaan tehdä laitteen kanssa.
Tomtom 6000
4
1650
Vastaukset
- motmot6000
http://www.gigantti.fi/product/puhelimet-ja-gps/gps-auto-moottoripyora/TTGO6000LMT/tomtom-go-6000-gps-elinikaiset-karttapaivitykset
oheisessa linkissä kysytty asiaa ja saa kuulemma asennettua. - Oon kysynyt
Ei ainakaan Tomtom:in oman kysymyspalstan mukaan saa tehtyä kuin suosikkeja johon voit näistä omia syöttää yksitellen muutaman kappaleen. Hei eivät halua mitään asiakaiden omia pisteitä sallia vaan tarkoistus olisi alkaa myydä kaikkia samoin kun kameratoppien tietokantaa.
- Pekk@
Vielä ei voi lisätä kolmannen osapuolen POI pisteitä, mutta on kuulemma tulossa muutos tähän. Sellaisen vastauksen akoinaan tompan aspasta. Itse voit kyllä lisätä suosikkeja, itse toivon että tulisi sama mahdollisuus kuten oli edellisessä GO1000 Livessä. Mielummin katselen huoltamoiden ja kauppojen yms omia logoja näytöllä.
- noutomtoom6000
Aivan toivoton tapaus koko kapistus, käyttää varmaan googlen karttapohjaa tehdessään reittejä.
Googlemapsihan ei tajua mitään siltojen korkeuksista.
Osaltaan selittää tiedonkeruun "paremman palvelun" antamiseksi.
Vieläkin opastaa 4,2 korkuisen k-auton 4,0 sillan ali vaikka asiasta raportoitu jo joulukuussa 2017.
Hintaansa nähden aivan kelvoton, harmittaa kun ei snooperilla ole edustusta suomessa.
Vanhan tarinan nosto,mutta aina ajankohtainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831419Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671215Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2011199Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121049Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä104999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134910Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123798- 77765