Missä mahtaa olla vika, kun ymmärsin viimesyksyisistä uutisoinneista että Paimion Sähkömuseoon olisi tulossa dakimakuranäyttely tämän kevään aikana, mutta nyt en löydä enää mitään infoa tapahtumasta.
Onko kukaan törmännyt missään - lehdissä, netissä, huhuina - tarkempiin yksityiskohtiin kyseisestä riennosta?
Tietokatko?
6
252
Vastaukset
- pumpattava paras
Juu, noilla tyynyillä pääsevät poikamiehetkin jakamaan kokemuksia.
Vihille tyynyn kanssa
Japanissa otakunörtti nimeltä Lee Jingyu otti ja ihastui dakimakura-tyynyynsä niin paljon, että vei sen vihille. Dakimakurat ovat lähes ihmisenkokoisia, animetyttösten kuvilla koristeltuja halityynyjä, joita lemmenkipeät poikamiehet ostavat yksinäisyyttään paikkaamaan. Lee ei kuitenkaan tyytynyt ainoastaan rutistamaan Mahou Shoujo Lyrical Nanoha -sarjan Fate Testarossan kuvalla varustettua tyynyään, vaan hän puki tyynyn ylle hääpuvun ja asteli alttarille sen kanssa.- puellamagi
Magical Girl Lyrical Nanoha on muuten loistoesimerkki hieman aikuisemmalla juonella varustetusta taikatyttösarjasta.
- ei voi muuta sanoa
huhhuh
- HUUUhkaja
Ei vaan HUHUU!!
- johan pomppas
Kesäksi sinne tulee näytille myös setti venäläisiä perseenpäristimiä- eivät pärise eivätkä sovi perseeseen.
- gerogeripepe
Niinpäs näkyy olevan, kesäkuun ensimmäisellä viikolla tosiaan tuollainen näyttely heti "Fotografiakollaasi: grillinomistajaa rakastelleet taksikuskit seepian sävyissä" -näyttelyn jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294