Kerroin yhdelle vanhalle ja viisaalle, että olen rakastunut toiseen. Hän sanoi, että se kestää 10 vuotta unohtaa, mutta ei silti kannata tehdä mitään sen eteen. Antaa elämän mennä vain samaa rataa. Ei kannata vaihtaa. Vaikka ei rakasta nykyistä.
Höhhöhö
8
217
Vastaukset
- sua huijattiin
Eipä ollut kovin viisas.
- neuvoja piisaa
Se nyt vaan on niin, että kukaan muu ei osaa neuvoa näissä tapauksissa. Kaikki ovat niin ainutlaatuisia. Mikä on yhdelle hyvä ei välttämättä ole toiselle hyvä. Yhden hyvän neuvon asioiden ratkaisemiseksi ylipäänsä olen itse saanut: asia ratkeaa kyllä tavallaan, jossain vaiheessa tietää jetsulleen mikä on oikea ratkaisu. Ei kande pinnistellä liikaa. Itse meinasin tukehtua tuohon liikaan yrittämiseen, kiitos niiden huonojen neuvojen.
- vaikeaa on silti
Jos Rakastaa niin kannattaa vaihtaa...jos toinenkin Rakastaa niin se on menoa sitten..
- vanha ja ei viisas
niin 10-vuotta, toivottavasti ei toistamiseen.
Kyllä se on ihan sinun itse sisältäsi löydettävä se vastaus siihen että lopetatko suhteen vai et, kukaan muu ei voi sitä puolestasi tehdä. - neuvoja piisaa
Ihmisen elämänvaiheet erilaisia. Ihmiset kehittyvät ja kasvavat. Osa tekee vääriä valintoja, mutta niistä voi oppia. Aina sekään ei auta on katsos toinenkin osapuoli. Ap:lle onnea ja voimia ratkaisuun ja kaikkea hyvää. Muista tehdä omanlaisesi ratkaisu.
- ...
Totta! Ei kannata vaihtaa. Kannattaa erota, olla hetki yksin ja alkaa vasta sitten tehdä jotain sen seuraavan eteen. En ole paras neuvoja, mutta jotain olen oppinut ja se on se, että em toiminnalla saavutat parhaiten mielenrauhan. Opit vielä rakastamaan nykyistä puolisoasi, hyvällä ja toverillisella tasolla, kuten ex-kumppania tuleekin rakastaa. Ehkä myös uusi rakkautesi kohteineen syventyy ja huomaat kuinka hullun ihanaa on tykätä jostain taas puhtain mielin ;) Jaksamista sulle
- ehdottomasti näin
komppaan tätä ylläolevaa, parempi aloittaa se uusi rakkaus puhtaalta pöydältä puhtain mielin.
Jos hyppää suoraan uuteen suhteeseen saattaa siitä syntyä tunnontuksia kummallekin osapuolelle, tietenkin riippuu aina ihmisestä miten asoita ajattelevat.
- NN_86
Hyvää parisuhdetta ei kannata vaihtaa, koska täydellistä parisuhde ei ole olemassa. Huono parisuhde taas kannattaa vaihtaa, vaikka uuteen suhteeseen liittyy aina riskejä. Rakkaus tulee ja menee, mutta ystävyys ja kumppanuus säilyy.
Onko nykyinen sinun paras ystäväsi? Entä uusi rakkaus? Ja mitä itse odotat elämältäsi? Missä näet itsesi viiden vuoden päästä ja kenen kanssa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3611476- 639950
- 1505629
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792633