Neitsyt (M) ja kauris (N) onko tulevaisuutta?

Man

elikkä yksin kertainen kysymys onko neitsyt miehellä ja kauris naiseella tulevaisuutta eli onko kellään kokemusta suhteista en itse usko pahemmin horoskooppeihin mutta pikku hiljaa koko ajan enemmän mutta onko kokemusta kenelläkään? ja myös voi kertoa että mikä neitsyt miehelle olisi paras horoskooppi olisi neitsyt miehelle.

13

10343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Woman

      Paras horoskooppi Neitsyt Miehelle
      on tietenkin Neitsyt Nainen!!!
      =)

      • neitsyelle

        Neitsytmiehen laimeaan kunnianhimoon tuo vetoapua kaurisnainen.


      • raisa
        neitsyelle kirjoitti:

        Neitsytmiehen laimeaan kunnianhimoon tuo vetoapua kaurisnainen.

        mun neitsyt-mies on täys pässi!!!!! mun mielestä me sovittais hyvin yhteen mutta sillä on jotaki ongelmia kai, koko kesä on/off ja jätkä ite ehotti mulle että jutellaan joku päivä niin osaisko joku kertoo miksi se nyt sitten luistaa keskustelutilanteista...??? ja mä oon kauris. sopiiko neitsyt-mies ja kauris-nainen sittenkään yhteen!!!???


      • Hattusetä
        raisa kirjoitti:

        mun neitsyt-mies on täys pässi!!!!! mun mielestä me sovittais hyvin yhteen mutta sillä on jotaki ongelmia kai, koko kesä on/off ja jätkä ite ehotti mulle että jutellaan joku päivä niin osaisko joku kertoo miksi se nyt sitten luistaa keskustelutilanteista...??? ja mä oon kauris. sopiiko neitsyt-mies ja kauris-nainen sittenkään yhteen!!!???

        No jos minä olisin tuo neitsytmies ja tilanne olisi tuollainen, niin omassa tapauksessa tuo johtuisi varmaankin siitä, että yritän pitää varatietä auki, mutta en usko sinun olevan ensisijainen nainen hänen elämässään.
        Joskus ei myöskään vain viitsi sanoa suoraan, että ei kiinnosta, kun siitä joko
        a. joutuisi ihmissuhdekeskusteluun
        b. menisi välit täysin
        c. ei tule parempaa naista vastaan.

        Jos hänellä onnaa jonkun muun kanssa hän ei katsokkaan taakseen. Sinuna sanoisin vain suoraan, että unohda koko juttu ja unohtaisit myös itse.


      • kauris_N

        sanoi kaurisN.


    • Kapricorn

      ..on. Kaurisnainen ja neitsytmies sopivat hyvin yhteen, on pitkäaikainen kokemus. Näissä kahdessa paljon yhteistä.

      • truth

        Neitsyt mies ja kauris nainen on ihannepari toisilleen. Etenkin jos mies on riittävän rauhallinen luonne ja osaa huomioida kauriin aktiivisuuden ja arvostaa sitä.


    • k.a.u.r.i.s

      parikymmentä vuotta jo takana ja sama yhdistelmä neitsytM, kaurisN.

    • hym

      Olette kumpikin maa elementin omaavia merkkejä joka mahdollistaa sopuisan suhteen. Ette tule pettymään.

    • ratsku

      Voi hyvä ihminen..älä tuijota siihen liikaa..itse olen neitsyt nainen ja rakastunut kalamieheen ja astrologian mukaan olemme antagonisteja,mikä on ihan totta mutta kyllä kaikki järjestyy ei elämää saa antaa tähtien ohjailla..elä sinä vaan elämäsi kaurisnaisen kanssa on kuulemma tavattoman hyvä yhdistelmä.Saatta kuitenkin olla että jos ihmisen elinympäristö on kasvattanut ihmistä kaltoin niin kaurisihminen voi olla aika hankala herkälle neitsyelle.Näin ainakin toisinpäin.Onnea elämällesi kuitenkin.Voi hyvin ja luota omaan tunteeseen.

    • thti

      minä olen kauris nainen ja mies on neitsu.
      sanon rehelisesti minä olen kaikessa asiassa reheline mutta hän ei neitsuden kanssa tulevaisus ei ole aina varma..vaika mä olen ollut 3v hänen kanssa mutta en vieläkän ymärä häntä,,,aika ihme kyllä joskus aurinkoinen ja joskus pilveinen...sori kun en osanyt suomeksi kieijoitaa kirjiotaisin mielumin englaniksi kiitos, hauska elämää

    • kake99

      Mo!
      Kauris nainen polkee suohon neitsyt miehet.

    • Ei ole

      Ei.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      151
      8881
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1453
    3. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      76
      1355
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      79
      1259
    5. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      147
      1137
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      91
      1104
    7. 48
      849
    8. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      103
      847
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      47
      823
    10. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      818
    Aihe