Parikymmentä vuotta sitten Bemari oli vielä aivan arvostettu auto. Nyt sitä ei arvosta juuri kukaan. Esim. Skoda on mennyt arvostuksessa ohi. Osaltaan tähän vaikuttaa nämä teinipellet Bemarin lintoillaan ja osaltaan Bemari itse. Ei ole pysynyt kehityksen mukana vaan monta merkkiä on mennyt ohi vasemmalta ja oikealta. Huono luotettavuus on myöskin syönyt arvostuksen pohjamutiin.
Bemarin aika on ohi, lopullisesti.
Niin se maailma muuttuu
7
155
Vastaukset
- BMW_545
haista kommari vitttu ja painu sinne itäautopalstalle ja aja lada-skodas mereen vaikka Katajanokan laiturilta
- Evo_IX
Bemari on niin pieni firma, että kehitystä ei ole vara tehdä. Juuri vaikka tuo mainitsemasi Skoda pyyhkii Bemarilla lattiaa vertailutesteissä. Tämäkös syö neitimäisiä Bemu-kuskeja.
- kateelliset
Kyllähän minuakin vtuttaisi ajaa Skodalla...
- ei enää ikinä
kateelliset kirjoitti:
Kyllähän minuakin vtuttaisi ajaa Skodalla...
Ja minua bemulla.
- köyhyys on sairaus.
Nykyään köyhät ja katkerat purnaavat.
- bonnewille
Heko heko niin kaun kuin maailmas riittää porvareita, tulee myös olemaan kyseistä merkkiä. Olkaamme siis kuubalaisia.
- Tsak
meen kans heti huomenna vaihtaan mun 3 sarjan Coupe Bemun Skoda Fabiaan, kelpaa sitte pöristellä Rusan Shellille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1774995Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,184376Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/593769993107Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2532952Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1432892- 522501
- 271919
- 221747
- 341733
- 651719