mun yläkroppa ää kuvia :C

läskipunkeroaijaa

Nii siis en yhtään tykkää mun ylä kropasta,oon 15v ja oon nyt sellasella kuntojutulla,et teen pväl koulun jälkeen juoksu/kävelylenkin ja sit sen jälkeen venyttelen ja nostelen puntteja ja teen keskikehon lihasliikkeitä (vatsalihas,kylkirutistus,punnerruksia, sit se et on käsien ja jalkojen varas keskikeho jne ylhäälh maast et jännittää keskikroppaa,sit on pari muuta liikettä ihan reisille/pohkeille) sit toki lopus venyttely myös, ruokavalio on terveellinen, enkä syö ollenkaan karkkia tai mitään.
Mut tämän hetkinen keskikehoni on mielestäni kamala ja toki nyt oon jo pari viikkoa sitä treenannu ja treeni jatkuu niin kauan et oon ite tyytyväinenD: jotenn nyt haluun näin täs kysyy et oonks toi iha hirveekamala ihramössö:C Jaja mul on toki skolioosi sit hei myös,et mun toine lantio ei kaarru nii kauniisti et mua iha vituttaa -_-

Sivusta:
http://aijaa.com/r5PKsb

Edestä:
http://aijaa.com/UnOpDB

:c

31

910

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anoo

eipä ton näkeminen mun kulmakarvojani nostattanu, mut jos haluat viel timmimmän nii anna mennä

• Pollnnkloo

Säälittävä treeniohjelma :DD

• Poika 16.

Ei oo yhtään paha kroppa mun mielestä.

• .....

Minä kyllä katselisin tuota kroppaa oikein mielelläni.

• Sori

No olihan toi vähä ihranen toi kroppa!

• Leikkimökki

Kuin et voi pitää tosta?! o___o

• Janneeeea

Ihan mahtava kroppa! :) Tommonen se tytöllä pitää olla! :) Ja ihan näin btw sulla näyttäis olevan tosi hyvä takapuoli :3 Kyllä kelpaisit! ;)

• epänormaali? ???

Miksi mää en nää mitään ongelmaa.

• parrakasnainen_mies

Siis missä oli kuvat siitä kamalasta yläruumiista?

• Oikein kivat muodot ja siistit teinitissit!
      Sietäisit olla ylpeä.

• 15+15

Haisee kehujen keräysketjulta tai sitten aloittajalla on joku dysmorphia vai mikä olikaan nimeltään se kehon näkeminen väärin-tauti?

• Tiedän

Sä vaan tuut tänne kerjäämään, että ihmiset sanois hyvän näköseks onneton

• Tykkäsin

Hyvät tissit ja hyvä kroppa! Paijaisin tosi mielelläni........ laita lisää kuvia.

• hyvä

just hyvä, ei oo ruma

• ANNA MULLE P1LLUA

alko heti panettaaaa

• Palle Runqvist

Jos laitan sähköpostiosoitteen, ni laitakko mulle lisää kuvia...?

• Kiinnostunut;)

Haluun tisseistäs kuvia ne on niin sairaan hyvät

• jäbä18

Odottelen mielelläni että joku oikeesti postais itestään sellasen kuvan mitä antaa kirjotuksestaan ymmärtää,

Pointtina siis se, että sulla on tosi hyvä kroppa, johon moni (minä mukaanlukien) tutustuisi mieluusti varmasti vielä lähemmin. :)

• #boyfromjkl

Tämmönen seksipommi eikä arvosta itteensä o____o

• #boyfromjkl

Oot hyvän näköinen ei tarvii masentuu

• 8989

Et todellakaan ole lihava ja ihanat tissit täytyy myöntää :)

• juuhhuu

Takaa päin viel kuva;-) hyvältä näyttää

• Vau

oot tosi hyvän näköinen ja hyvät tissit älä häpeä ittees

• VierailijaTyttö

Sä mikää lihava oo, laihempi ku mä

• 123 asd 123 asd

Mahtava kroppa, tosin aika litteä perse

• Auttaja94

Muuten täydellinen toi sun kroppas mut mun mielest sult puuttuu vyötärö ;)
      Siihen ei enää valitettavasti pysty vaikuttaa :/
      Mut älä häpee :)
      Oot perfect

• asdsf

Ei enää? Millon ja mil taval siihen vyötäröön sit ois voinu joskus vaikuttaa ?

• Joku vaaa

Ota toi paita pois ni näkyy jotai

• HornyHorn

Vaatteet pois ja uutta kuvaa ;)

• 18-3

Vaatteet pois ja uutta kuvaa ;)

• #boy

Oot tosi hyvän näköne

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eutanasia?

Kertokaas omia mielipiteitä eutanasiaan liittyen. Onko mielestäsi oikein vai väärin ja miksi?
      Arvot ja etiikka
      6
      12396
    2. Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?

Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä
      Arvot ja etiikka
      4
      11163
    3. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      175
      5085
    4. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      28
      3699
    5. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      196
      3544
    6. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      47
      3094
    7. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      108
      2819
    8. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      13
      2318
    9. Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman

nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie
      Maailman menoa
      39
      2138
    10. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      19
      1955
    Aihe