että kookosöljyä voidaan käyttää myös vaikka liukuvoiteena? Olen yllättynyt. Hyvä tietää jos "oikea" pääsee loppumaan :D
Muuten käytän vartalon kostukkeeksi vaan. Mitenhän kesällä..tuleekohan ampiaiset yms herhiläiset kimppuun kun tuoksahdan kookokselta :D ?
Tiesittekö
14
115
Vastaukset
- Aina "valmiina"
En tarvitse liukuvoidetta. Ongelmana liika liukkaus. Riittää joka paikkaan.
- tietäväinen
dildojen kanssa jos leikkii niin hyvä käyttää liukkaria.
- Kiitos tiedosta!
Olen varmaan tyhymä
- tietäväinen
Kiitos tiedosta! kirjoitti:
Olen varmaan tyhymä
Luultavasti ;D Jos et tuota ole honannut.
- naisten nainen
En tiennyt. Toisaalta, sen yhden kanssa ei kyllä olis ongelmaakaan...Pitää muistaa, jos epätoivoissani joskus eksyn sänkyyn jonkun vähemmän kiintoisan kanssa. En kyllä usko eksyväni. Nim. merk. Yli puoli vuotta selibaattia takana.
- orkku metsästäjä
Must on ihan kivaa vertailla ,kuinka monta mun kumppanista saa orkut ,ja miten ne toimii.Tähän asti kaikki ovat saaneet ,ja mä olen joutunut mukautumaan aina eri tavalla . jne jne haha
- kuivat huulet
no joo jos sul tosiaan kuiva ,niin voihan sitä käyttää vaikka liukuvoiteena ,tai vaikka margariinia tai voita.
Paremmin se kyllä tehoaa nenän limakalvoihin .... - tietäväinen
No ei itsellänikään kosteusongelmia ole, vaan käytän silti kun dildot on pääasiassa kumia tms ainetta. Joskus tullut haavojakin niistä.
- tosiaan ällöä
kauheeta...
Eihän sellaisesta vammoja pitäisi saada aikaiseksi..... - tietäväinen
tosiaan ällöä kirjoitti:
kauheeta...
Eihän sellaisesta vammoja pitäisi saada aikaiseksi.....jotain nirhaumia voi tulla, riippuu millainen on dildo.
- Kiitos tiedosta!
Mun dildoddelu lienee hieman erilaista.. En käy raiskaan itseäni!
- xyc
Kiitos tiedosta! kirjoitti:
Mun dildoddelu lienee hieman erilaista.. En käy raiskaan itseäni!
huomio,huomio, jos kerkeettä ,ollaan ikävä sivulla
- Ikäväähän
xyc kirjoitti:
huomio,huomio, jos kerkeettä ,ollaan ikävä sivulla
se on aina dildottaakin!
- bananasbananas
Mutta suosittelen tuota öljyä, kosteuttaa kuivemmankin ihon ja ihosta tulee ihanan tuntoinen. Ja tulee edullisemmaksi kuin normi rasvat kun on niin riittoisaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623