Rakastuin kaveriin, mitä nyt?

Neuvoton

Otsikko kertookin jo aika paljon.

Oltiin oltu kavereita jo sellaisen vuoden ajan ja todella läheisiä. Puhuttiin ihan kaikesta, käytiin yökylässä. Monta kertaa on nukuttu vierekkäin samalla patjalla ja käyty suihkussa yhdessä... ja nyt sitten huomaan, että minulla on hyvinkin romanttisia tunteita tätä kaveriani kohtaan.

Hän on hyvin suvaitsevainen ja ymmärtäväinen ihminen, mutta en silti tiedä, pitäisikö minun kertoa hänelle tunteistani. En usko, että hänellä olisi samanlaisia tunteita minua kohtaan, ja hänestä saattaisi olla kiusallista saada tietää tunteistani, kun kerran kaikenlaista ollaan yhdessä tehty. Toisaalta on tuskallista olla pelkkiä ystäviä, kun sydän tahtoo jotain muuta.

Mitä minun kannattaisi tehdä? Kertoa vai yrittää tappaa nämä tunteet? Miltä teistä tuntuisi jos tietäisitte että kaveri on ihastunut teihin?

10

158

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Ootteks molemmat tyttöi, poikii vai tyttö ja poika

• Neuvoton

Ollaan kumpikin tyttöjä...

• lol4

lennä vituu lepakko

• mursu15

Aika outoo tollanen kyl

• I can help you?

Hei.

Täällä on paljon typeriä, halveksuvia ym. vastauksia.
      Koetan auttaa sinua, vaikken tuosta asiasta ole niin tietoinen.

- - - - - -

Minusta ensinnäkään ei ole noloa / muuta sellaista olla rakastunut saman sukupuolen edustajaan. Se on normaalia, kuten homoseksuaalisuuskin.

En tiedä, mitä väärää siinäkin yleensä on, kun vastakkainen sukupuoli ei kiinnosta. Oma asiahan se on. Jos se muiden elämään vaikuttaa, niin heillä on jokinhomo- tai lesbosuhteita vastaan.

Uskoisin, että seuraat tätä tilannetta viikon tai kaksi. Jos romanttiset tunteesi vain jatkuvat, voit puhua vaikka koulusi terveydenhoitajalle, kuraattorille, koska et varmaan vanhemmillesi tästä puhua. Ainakaan kaverillesi et tuntunut haluavan kertoa tunteistasi.

Jos tunteet ovat samat, kannattaa jutella vakavasti aikuiselle,
      ja jos rohkeutta kertyy, sitten ystävällesi.

Minulla on joskus tullut entisestä bff:stäni (emme ole enää bff, riitoja ym) ns. romanttisia ajatuksia mieleen. Mutta vain typerän mielikuvitukseni takia. :-D

En osaa tähän auttaa, kun tämmöinen kakara olen. Heh..
      - Toivottavasti oli edes hieman apua. ;-)

• Vähemmän Neuvoton

Hei kiitos! Ihana että jotakuta kiinnostaa auttaa.

Tästä oli paljon apua. Keräilen nyt sitten rohkeutta mennä juttelemaan kuraattorille, ja katson miten se etenee sitten.

Hieno juttu sekin, että löytyy edes joku, jota lesborakkaus ei pelota :)

PS. Kakara? Sinäkö? Luitko noita muita kommentteja?

• ahh märkää

Uuh lesboja :P Menkää vaikka Rossoo syömää alasti ja Rosson kulma pöydässä nuolkaa toistenne kiimasia pilluja samalla työnnätte sormia toistenne märkiin pilluihin,sit tarjoilijalle sanotte et maksatte luonnossa nii tulee halvemmaks,tai sot otat sen sun kaverin väkisin sängyssä joku päivä :3 Lesbot tykkää tommosista jutuista tai sit köytät sen ja annat piiskaa ja huudat " Huora sä luulet et haluun olla sun kaveri mut haluun nuolla sun kiimasta reikää ja saada orgasmin ku nuolet mun teini reikää saatanan lutka !" Toi toimi mun kaverilla :) Mut koittakaa saad asita järjestyksee :) Pillumehun ratkiriemukasta illanjatkoa :)!

• olkjhgfwertyhj

"Minulla on joskus tullut entisestä bff:stäni (emme ole enää bff, riitoja ym) ns. "

Ette enää ole best friends 4ever? Milloin olitte? 4ever. Ei saatana. Ex-bff. Jee. Tätä ollaan odotettu. Ette ole ENÄÄ ikuisesti parhaita ystäviä... Kato ny mitä suustas päästät

• lollotin

Liittyy aiheeseen

• olkjhgfwertyhj

"Liittyy aiheeseen "

Oli pakko mainita. Voin mainita, ettei tuokaan liittynyt alkuperäiseen aiheeseen. Minne olisi sitten pitänyt laittaa jos ei tänne, jossa kommentti on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      127
      4830
    2. Veli Sofia teki urosmehiläisen työn

Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa
      Maailman menoa
      13
      3498
    3. Mitäs nyt sijoittajat?

Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no
      Maailman menoa
      157
      3310
    4. Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."

Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss
      Suomalaiset julkkikset
      30
      2762
    5. Unisex-vessat

Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu
      Tunteet
      86
      2506
    6. Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin

Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy
      50 plus
      18
      1823
    7. Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo
      Suomalaiset julkkikset
      10
      1442
    8. Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista

Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh
      127
      1351
    9. Jäit kiinni siitä

että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky
      Ikävä
      4
      1288
    10. Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?

Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut
      Elokuva
      10
      1259
    Aihe