Hei! Olen korkeakoulussa opiskeleva nuori nainen ja haluaisin tietää miltä minun tulevaisuuteni näyttää.
Olen horoskoopiltani neitsyt. Rakastuin palavasti erääseen naiseen ja hän minuun. Hänellä on jo perhe, joten suhteemme ei ole edennyt mihinkään. Minulla on muutama eläin.
Olisin erittäin kiitollinen, jos joku voisi ennustaa minulle.
osaisiko joku ennustaa
1
<50
Vastaukset
- BalladOL
En yleensä vastaa täällä, kun tarotteja ei yleensä käytetä itse ennustamiseen, tai ainakaan minä en halliste sitä niin hyvin, ota siis varauksella. Ihan aluksi kumminkin haluan kertoa, että sinusta huokuu minulle punertavia värejä, vähän painostavan tuntuista energiaa. Sitten tähän näkyy minulle myös voimakkaana vaaleansinistä ja kultaista väriä, ne värit tuntuvat ohjaavan sinua, tulee tunne, että ohjaisivat tekemään päätöksiä. Vaaleansinienn väri yhditetään sosiaalisuuteen, omien ajatusten ja tunteiden jakoon. Voi merkitä myös luovuutta. Itse olen oppinut, että kultainen väri merkitsee vahvaa karmallista aikaa, että asioihin ei tunnu voivan vaikuttaa millään lailla.
Lähitulevaisuuteen näkyi tarotein, että oikeutta ei tunnu syntyvän ja ette meinaa uskoa, että saisitte olla yhdessä. Pientä vetäytymistä. Mutta sitten kumminkin jonkinlainen takin kääntö, kun huomataan, että eihän elämä mene siitä pilalle, että edes yrittää tehdä edes pieniä muutoksia. Vaikka suhteenne ei ole täydellinen, niin yrittäkää silti viettää mahdollisimman paljon hauskaa yhdessä, se on jonkinlainen avain vapautumiseen. Se auttaa selviämään henkisistä lukoista mitä teillä tässä tilanteessa on.
Teidän molempien pitää nähdä valtavasti vaivaa, etenkin sen joka tuntee liiallista turvallisuuden halua (ilmeisesti rakastettusi). Hirveän rasittavaa kontrollointia vielä näkyvissä, mutta kortit tuntuvat yrittävän vakuuttaa sinua siitä, että pääsisitte johonkin tavoittepisteeseen vielä. - Jonkinlainen kyläily tai uutinen liittyy tähän, mikä vapauttaa teitä, en tiedä tulkitsenko tämän väärin, mutta näyttäisi aikalailla sille, että seksuaalisuus ja siitä vapautuminen kasvaisi.
Tunnut minulle hyvin vastuuntuntoiselta henkilöltä. Tähän kumminkin tuli korttipari, joka näyttää, että opiskelu-intosi olisi kadonnut vähän. Yritä löytää sitä takaisin.
En tiedä osuinko kuinka oikeaan, mutta todella ihanaa kevättä sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1254793Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa113469Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1283241Hjallis Harkimon, 72, Jasmine-rakas, 37, paljastaa suhteen alusta: "Vähän..."
Liikemies, kansanedustaja Hjallis Harkimo ja tuottaja-juontaja Jasmine Pajari ovat pariskunta. He asuvat yhdessä Sipooss282696Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu822424Jutta Larm, 52, haluaa kumota tämän piintyneen ikämyytin
Oletko samaa mieltä? Jutta Larm on 52-vuotias ja tehnyt pitkän uran yrittäjänä. Hän haluaa kumota tämän piintyneen ikämy181803Henri Alen tilittää yllättäen Vappu Pimiän uudesta MasterChef -pestistä: "Vaikka hän ei..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Hän liittyi uudella MasterChef Suomi -kaudella arvovaltaiseen tuomaristoo91424Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1201293Minkä kouluarvosanan 4-10 annat Beck-leffoille?
Vähiin käy ennen kuin loppuu... Beck-elokuvia on tullut tv:stä jopa 2-3 viikossa. Nyt leffojen esitystiheys on muuttunut101249Jäit kiinni siitä
että katselet minua. Käänsin pääni, minäkin etsin sinua, ja meidän katseemme kohtasivat. Eikä se haittaa - molemmat ky41218