Miten voikin vaan yhden päivän perusteella ihastua toiseen niin palavasti? Ei siihen näköjään tarvita kovin paljoa.. Tajuaisitpa miten sekasin mut sait..;/
Salamaihastuminen..
6
933
Vastaukset
- fjnfksfkss
voitko pliis kertoa ikäs:) ettei vaan ois mulle
- minä vain
Nuorelta naiselta nuorelle miehelle menee tämä. :)
- JusTMeYeah
Itsekin ollut tuoreimman ihastuksen
jäljiltä koko viikonlopun aika sekaisin, toivon että
tilanteeseen tulisi jotain selvyyttä. :p
Missä tapasit ihastuksesi?- minä vain
Internetin ihmeellisessä maailmassa tapasimme.. Kemiat kohtasivat heti alusta alkaen. Nyt vasta tajusin miten sekaisin tuosta henkilöstä jo olen.:/
- *sama*
minä vain kirjoitti:
Internetin ihmeellisessä maailmassa tapasimme.. Kemiat kohtasivat heti alusta alkaen. Nyt vasta tajusin miten sekaisin tuosta henkilöstä jo olen.:/
Selvempi homma. :)
Toivotaan että saat
vastakaikua tunteidesi kohteelta. :)
- trust me, i'm woman
Tilanteeseen tulee selvyyttä kun teette selvyyttä! Ei kannata liiaksi alkaa hautomaan asioita. Ei se toinenkaan osapuoli ikuisuutta odota. Tai vaikka ei odottaisi ollenkaan niin kysymällähän se selviää. Itse ainakin yritän lopettaa palstalla notkumisen ja odottamisen vastausta ongelmaani. Pakko palata todellisuuteen ja unohtaa... taas :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511437- 639870
- 1475580
- 1443784
- 753750
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373635- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243183- 632793
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792603