Kun häät ovat pidetty, eikö Jasminista tule äitipuoli nille papparaisen lapsille, jotka kaikki taitavat olla vanhempia mitä Jasmin itse on? Ja mummopuoli niiden lasten lapsille, eli lastenlapsille.
Jasminille tulee liiton myötä monta lasta ja lastenlasta. Tulevatkohan lapsenlapset usein vaarille ja puolimummolle yökylään tai edes kylään?
Jasminista tulee äitipuoli ja puolimummo?
24
358
Vastaukset
- vanha nainen
Papan ja mummon koti on mummola. Jasmin on niin "ukkoutunut" mieheninsä myötä, että menee aivan mummosta!
- pilipali poks
Denun vuokrakaksio ei sitten ole mikään mummola! Lapsia inhoava laiska Jassu ei niitä kakaroita vahdi eikä hoida!
- Hirmuhallinto
Kun häät on pidetty, Jasmiinin ei enää tarvitse teeskennellä ystävällistä Denun sukulaisille.
- Mummo mikä mummo
Jasmin on ylpeä rehellisyydestään: uskaltaa sanoa suorat sanat ja puuttua muiden asioihin - vaikkei kukaan sitä pyytäisikään...
- pata ja kattila
Mummo mikä mummo kirjoitti:
Jasmin on ylpeä rehellisyydestään: uskaltaa sanoa suorat sanat ja puuttua muiden asioihin - vaikkei kukaan sitä pyytäisikään...
Katsoithan peiliin tuota kirjoittaessasi?
- pata soi siellä päin
pata ja kattila kirjoitti:
Katsoithan peiliin tuota kirjoittaessasi?
Ehkäpä se koskee enemmän sinua itseäsi? Jasmin on todellakin hanakasti puuttumassa muiden asioihin ja moralisoimassa vaikka ei ole itsekään mikään puhdas pulmunen.
- enkun kurssille
Ihmettelin samaa mummoasiaa toisessa ketjussa. Jasminin fani (Jas itse?) oli sitä mieltä, että Denun pojan suosikki on Jasmin. En tiedä moitä se tarkoittaa, mutta kumminkin.
Jasulla ei kuulemma ole myöskään mitään ongelmaa aikuisten lapsien kanssa.
Tein jatkokysymyksen, että minkäslaatuisia ongelmia on ei-aikuisten lasten kanssa. En saanut vastausta.
Vakavasti puhuen: Jasulle tulee kyllä avioliiiton myötä äitipuolen ja mummopuolen asema. Jos Denu esim. joutuu sairaalaan tms, niin Jasun pitää olla emäntänä kun suku kokoontuu. Hänen pitää myös osata kertoa läheisille lääketieteelliset faktat englanniksi (jos siis Denu esim. sairastuu), koska hänellehän ne asiat sairaalassa kerrotaan. Vaimo on lähin omainen.- Tyhmä on
Voi Denu-parka! Kun vaimo ymmärtää bedroom taxin täydellisesti päin honkia, niin miten väärin se ymmärtää lääkärien ja hoitajien hoito-ohjeet? Kun ei muutenkaan kaali leikkaa ollenkaan...
- öhömkröhöm
Tyhmä on kirjoitti:
Voi Denu-parka! Kun vaimo ymmärtää bedroom taxin täydellisesti päin honkia, niin miten väärin se ymmärtää lääkärien ja hoitajien hoito-ohjeet? Kun ei muutenkaan kaali leikkaa ollenkaan...
Ei taida Jasu ymmärtää, mikä on hänen tuleva roolinsa perheessä.
Tuntuu, että hän vain haluaa leikkiä jotain papan prinsessaa.
- voi yökötys
Ei Jassulla mitään roolia tule Denun perheessä olemaan! Kun Denu sairastuu tai kunto muuten pettää, Jassu painuu viivana äitin helmoihin takas. Ei se jää vaippoja vaihtaan eikä syöttään puuroja ja miksi jäisikään kun pappa ei enää voi viedä lemmenlomille, pupiin, klupille eikä jaksa kenkäkaupoissakaan ravata.
- laa-laamaa
Kyllä.
Äitipuoli ja mummopuoli toiselta planee...eikun toisesta maasta. - Aikasmoista
Outon naimiskuvioon on oulun nainen itsensä asemoinut, missä terve järki?
- Heta3
Sukulaisen tylytys ja niskojen nakkelu alkaa heti kun Jasmiini on kävellyt kirkosta ulos vihkimisen jälkeen.
- piopopppp
Ei se voi. Muuten ei pääse vihityn miehen siskon luokse syömään eikä yksiinkään synttärijuhliin. Ja mitäs ne sitten tekis?
- Louhi2
piopopppp kirjoitti:
Ei se voi. Muuten ei pääse vihityn miehen siskon luokse syömään eikä yksiinkään synttärijuhliin. Ja mitäs ne sitten tekis?
Häiden jälkeen Jasmiini ei enää välitä, kun ei tarvitse mielistellä. Hän alkaa rajoittaa myös Denun yhteydenpitoa sukulaisten kanssa.
- Pulimummo
Puolinainen, puoliäiti, pu(o)limummi.... Toisilla on elämässä lasi aina puoliksi tyhjä.
- mummopuoli se on
Näin se vaan on faktat.
Isän uusi puoliso on äitipuoli.
Papan uusi puoliso on mummopuoli.- Hahah
Ei ole eikä tule äiti- tai mummopuolta Jassusta todellakaan kun ei itse sitä halua, minusta semmoisen asian pitää itse sisäistää ja jos ei sisäistä tai halua sisäistään, niin ei mikään lakikaan sitä määrää, on sitten muut mitä mieltä haluaa. Minä olen mieheni lapsille hänen vaimonsa Minna. Toki kun itse menette naimisiin, voitte olla isä,äiti, mummo, ja pappapuolia tai sitten ei.
- i haa haa
Hahah kirjoitti:
Ei ole eikä tule äiti- tai mummopuolta Jassusta todellakaan kun ei itse sitä halua, minusta semmoisen asian pitää itse sisäistää ja jos ei sisäistä tai halua sisäistään, niin ei mikään lakikaan sitä määrää, on sitten muut mitä mieltä haluaa. Minä olen mieheni lapsille hänen vaimonsa Minna. Toki kun itse menette naimisiin, voitte olla isä,äiti, mummo, ja pappapuolia tai sitten ei.
Ihan sama mitä Jassu itse haluaa, äitipuoli ja mummo se nyt vaan on. Kun menee naimisiin isoisän kanssa niin tulee isoisän rouvaksi ja isoisän lasten äitipuoleksi ja isoisän lasten mummoksi.
Se, miten Jassu pystyy sen tosiasian sisäistään, on ihan toinen juttu. Luultavasti ei pystykään. Possun mummolaan ei lastenlapsia kaivata ja luultavasti ne ei itsekään sinne edes halua mennä tai olla muutenkaan kylmän ja kalsean mummopuolensa kanssa missään tekemisissä.
- hii o hoi!
Niin sitä denu vaan joutui sänkyyn taas mummon kans! Jasminkin vanhenee ihan silmissä.
- .,-.,-.,-.,-.,
Ja konkkanokka kasvaa....
- Ahaa a
Se mummokorsetti olikin siis näkemys tulevaan. Jassusta tulee mummo. Woohoo!
- Eläkeläisjoutilaisuus
Onhan se mummuillut jo vuoden pappan kanssa...
- uusi ura ja töitä
Eläkeläisjoutilaisuus kirjoitti:
Onhan se mummuillut jo vuoden pappan kanssa...
Miksei hän hakeudu vanhustenhoitoalalle, kun niin pitää ikäihmisten kanssa olemisesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383809Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 64724
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708