oletteko huomanneet tai nähneet, millä tavalla somalimies huomioi vaimojaan?
Onko romanttinen? Viekö kukkia ja suklaata? Ostaako seksikkäitä alusvaatteita, kenties.
Irwinin miesmalli noukki Rentun ruusun. Viekö somali khat kukan?
Hirveesti kiinnostaa tuollainen somali kulttuuri. Asun alueella jossa ei näe maahanmuuttajia kymmenien kilometrien säteellä. Eikä heitä osu matkankaan varrelle.
Itse aina kun olen seurustellut olen huomioinut naisen ylitse kaiken.
Siellä paikan päällä,
3
131
Vastaukset
- saanen kysyä silloin
kerran kun Lempin tapasit niin mitä kukkia veit. Ja anteeksi, että Lempi meni pois, mutta on otettava huomioon, että hän oli jo 86 vuotias.
On hienoa, että asut niin kaukana kaikesta, toivottavasti sinun ei tarvitsekkaan kylällä käydä.
Itse olen joutunut kohtaamaan päivittäin noita ulkomaan eläviä ja tiedätkö osasta on tullut ystäviä. Eikös oo kauheeta. - Jeclahayah
Ei tietenkään yksikään somalimies voi aidosti rakastaa puolisoaan. Eikä heillä voi olla onnen täyttämää rakkauden alkuvaihetta, jolloin eletään vain toisiaan varten. Kaipuuta ja kaihoa, rakastamista, palvomista ja hemmottelua ei taatusti ole. Se huikea somalirunous, joka on vuosituhansia kaipuuta, rakkautta, uskollisuutta ja kaihoa tihkunut ei ole tietenkään olemassakaan. Onnea perheestä ja läheisten läsnäolosta pitkän eron jälkeen ei kukaan somali voi kokea.
Heidän elämästään pitää kysellä kuin jostain avaruusolioiden ihmeellisestä maailmasta. Eiväthän he ole ihmisarvon omaavia IHMISIÄ. He ovat vain pilkan ja halveksunnan, ivan ja pilailun kohteita. Tosin se iva ja pilkka tekee yhtä paljon pahaa sen esittäjälle kuin kohteellekin. - monituuri
"vaimojaan" viittaa siihen, että miehellä olisi monta vaimoa. Moniavioisuus on Suomessa kielletty eikä sitä siis ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708