moro. olisin kysellyt onko kellään tietoa mistä tai kuka tuo maahan.
Ekström-Mitsubishin K3E veneenmoottorin osia? malli 999? tunnistenumero
8334 rekisteriotteen mukaan.
Ekström-mitsubishin k3E moottorin osista
7
2525
Vastaukset
- Uppouma
Minua kiinnostaa myös, sillä omassakin veneessäni on ansiokkaasti voimanlähteen virkaa toimittava Ekström-Mitsubishi K3E.
Muuten kaikki on toiminut, mutta jäähdytysnestettä häviää hiljalleen (valkoista savua ei kuitenkaan tule), joten lämmönvaihtimen kunto pitäisi selvittää. - R K-S
Sole diesel on käyttänyt samoja Mitsubishi moottoreita kuin Ekström aikoinaan. Eli varaosia saat www.tekno-marine.fi.
- Aikaisemmin Välittäj
Aikaisemmin Välittäjä_LKV väitti kusevansa laiturilla vastatuuleen ja jos maistui huulilla suolaiselta, niin ei lähtenyt. Meni perämoottorin konehuoneeseen takaisin tekemään itsetyydytystä
- Merimoottorit
Mitsubishi dieselmoottoreiden virallinen tehtaan edustaja Suomessa on:
Merimoottorit Oy
P 0505 111 123 - Hasafa
Itellä sama kone vm- 86 ja osat löytyy trukkihuolto marjeta oy. Soittelin puoli Etelä-Suomea läpi, kun vesipumppu petti. Tätä mottia on käytetty tärylätkissä, pienkaivureissa, trukeissa yms. Tekno-marine ei pysty auttamaan ainakaan lämmönvaihdin asioissa. Veneakselisto sipoossa tilas mulle vaihtimen päätykumit. Näitä mitsun moottoreita K-3 alkuisia on paljon ja moottoritilavuus on vaihtuu... Marjeta on ollut paras lähde tällä hetkellä. Ekströmin marinoima konehan tää on. Mulla on käyttäjän opas jos joku haluaa kopsata.... Koitan kirjautua tännekin saastasivustolle joskus!
- Hasafa
Jatkoa edelliseen; mulla hävis nestettä myös ja varsinkin kun paatti lepäs laiturissa. Toissakesänä repes termarikoteloon tuleva letku, onneksi hamarin seon edessä. Uusin kaikki letkut ja klemmarit. Lämmönvaihtimen alapuolella potkurinpuoleisessa päässä vuoti letku klemmarin juuresta ja myös muualta. Kone käyntiin ja käyntilämpöiseksi ts. paineet "sisällä", kone seis, hetken odottelu ja sormi letkuliitosten alle... Viimekesänä ton letkuprosessin jälkeen hävis edelleen nesteitä. Syy löytyi lämmönvaihtimen päätykumien klemmareista. Oli tärinästä hivenen löystynyt. Nykyisellään kiristelen letkut kerran pari kesässä, jos on löysiä. Ajotunneista ei ole tietoa, mutta hyvin käynnistyy, ei syö öljyä, ja tehot riittää kasimetrisen summalaisen liikuttamiseen kelissäkin. Kannattaa vaihtaa kaikki kumiosat sekä tiivisteet varsinkin termarikoteloon ja tietysti raakavesipumppuun. Ei ole avaruustiedettä. Mukava mennä, kun ei tarvi kurkkia kokoajan koneeseen! Kelejä ja aurinkoa, myös näille jokapaikkaan turhia kommentteja heittäville narufarkku/karhulippis kavereille!
Auto on muuten sitten toyota hiace, jos jotain paskalätinää heittävää se kiinnostaa. - Anonyymi
Hi,
Would someone be so nice to help me to get informations regarding the Ekstrom Mitsubishi KE75 marine engine?
It’s an old design from 1990, but I wish I could find some spare parts like the heat exchanger from one of those engines.
Thanks again for your kind help
Dominique
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022296- 1151781
- 881439
- 1331397
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741238Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631111- 511057
- 36982
- 33834