kumppanisi

merkki

Hyvät Vesimiehet, mikä on teidän kumppaninne merkki?
Olisi hauska tietää minkä merkin kanssa se vesimies elämäänsä jakaa ja sovitteko hyvin yhteen.

Täällä vesimies/oinas(nouseva vesimies) ja sovitaan aika leppoisasti yhteen.

57

24253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myy

      ..horoskoopiltaav VESIMIES! Mielestäni sovimme oikein loistavasti yhteen. Keskustelemme välillä yö myöhään, mutta pidämme myös hiljaisuudesta.Huumorimme on melko samanlainen, emmekä yleensä osoita rakkautta sanoin vaan teoin. Seksiasioista olemme samaa mieltä; ei se määrä eikä laatu vaan määrä ja laatu!!=)

      • vesimerkki

        Hei mäkin haluun vesimiehen itselleni!! :)
        No kumppani on kalat ja menee niinkuin menee, joskus tuntuu että sopii mulle oikein hyvin ja joskus taas tuntuu ettei sovi pätkääkään.
        Ärsyttää vaan tämän kalan ärhäkkyys ja minä tiedän kaiken-asenne, ettäs kehtaakin tulla uhitteleen kaikkitietävälle vesimiehelle :)


      • Myy

        Lisättäköön vielä edelliseen viestiini, että olen itsekin vesimies. Jostain luin, että vesimiehen pitäisi etsiä kumppani, joka ei ole vesimies. Täyttä puppua mielestäni...


      • vesimerkki
        Myy kirjoitti:

        Lisättäköön vielä edelliseen viestiini, että olen itsekin vesimies. Jostain luin, että vesimiehen pitäisi etsiä kumppani, joka ei ole vesimies. Täyttä puppua mielestäni...

        No taatusti on puppua, eihän ketkään muut pysty varmaan niin henkeviä ja syvällisiä keskusteluja käymään kuin kaksi vesimiestä keskenään. Mut hei ihan uteliaisuuttani kysyn että kumpi teillä voittaa väittelyissä, niinno tietty vesimies :) ei vaan varmaan käytte välillä aika tiukkaa kädenvääntöä joistain asioista mutta antoisaa sellaista, vai olenko väärässä?
        Itse en ole valitettavasti koskaan kokenut sitä autuutta että olisin saanut kumppanikseni kunnon miehen siis vesimiehen, harmittaa oikeasti :)
        Taatusti mielenkiintoinen suhde ja antoisa!
        Kauanko muuten olette olleet yhdessä jo?


      • Myy
        vesimerkki kirjoitti:

        No taatusti on puppua, eihän ketkään muut pysty varmaan niin henkeviä ja syvällisiä keskusteluja käymään kuin kaksi vesimiestä keskenään. Mut hei ihan uteliaisuuttani kysyn että kumpi teillä voittaa väittelyissä, niinno tietty vesimies :) ei vaan varmaan käytte välillä aika tiukkaa kädenvääntöä joistain asioista mutta antoisaa sellaista, vai olenko väärässä?
        Itse en ole valitettavasti koskaan kokenut sitä autuutta että olisin saanut kumppanikseni kunnon miehen siis vesimiehen, harmittaa oikeasti :)
        Taatusti mielenkiintoinen suhde ja antoisa!
        Kauanko muuten olette olleet yhdessä jo?

        Heippa.
        Väittelyissä käy usein niin, että ne jäävät ratkaisettomaan tilaan. Avokillani on huomattavasti laajempi yleistieto kuin minulle, mutta enhän voi millään antaa periksi ja puolustan kantaani loppuun saakka. Yleensä saatamme soittaa jollekin kaverille, jotta hän katsoisi netistä kumman väite pitää paikkansa. Jopa oikean vastauksen tullen saatamme vieläkin jurputtaa vastaan. Harvemmin väittelemme sellaisista asioista, joita ei voi varmasti jollain tavalla selittää, sillä kunnioitamme toistemme mielipiteitä.
        Yhdessä olemme olleet kymmenisen kuukautta, joista viisi olemme asuneet yhdessä. Siinä ei turhaan aikailla, kun veskarit löytävät toisensa. Suunnitelmissa on isomman asunnon haku, vaikkakin kahdestaan mahdumme hyvin yksiössäkin asumaan.


      • vesimerkki
        Myy kirjoitti:

        Heippa.
        Väittelyissä käy usein niin, että ne jäävät ratkaisettomaan tilaan. Avokillani on huomattavasti laajempi yleistieto kuin minulle, mutta enhän voi millään antaa periksi ja puolustan kantaani loppuun saakka. Yleensä saatamme soittaa jollekin kaverille, jotta hän katsoisi netistä kumman väite pitää paikkansa. Jopa oikean vastauksen tullen saatamme vieläkin jurputtaa vastaan. Harvemmin väittelemme sellaisista asioista, joita ei voi varmasti jollain tavalla selittää, sillä kunnioitamme toistemme mielipiteitä.
        Yhdessä olemme olleet kymmenisen kuukautta, joista viisi olemme asuneet yhdessä. Siinä ei turhaan aikailla, kun veskarit löytävät toisensa. Suunnitelmissa on isomman asunnon haku, vaikkakin kahdestaan mahdumme hyvin yksiössäkin asumaan.

        Vau, kuullostaa tosi hyvältä! Jes!
        Mä haluun kanssa vesimiehen :))
        Ei vaan kaippa se nyt vaan on pulikoitava ton kalan kanssa jatkossakin.
        Hyvää jatkoa ja paljon onnea teille!!


      • vesimerkki
        vesimerkki kirjoitti:

        Vau, kuullostaa tosi hyvältä! Jes!
        Mä haluun kanssa vesimiehen :))
        Ei vaan kaippa se nyt vaan on pulikoitava ton kalan kanssa jatkossakin.
        Hyvää jatkoa ja paljon onnea teille!!

        Apua kun mä olen utelias, aaarggg, mutta saanko vielä kysyä että oletteko tammi vai helmikuun vesimiehiä?


      • Samat
        Myy kirjoitti:

        Heippa.
        Väittelyissä käy usein niin, että ne jäävät ratkaisettomaan tilaan. Avokillani on huomattavasti laajempi yleistieto kuin minulle, mutta enhän voi millään antaa periksi ja puolustan kantaani loppuun saakka. Yleensä saatamme soittaa jollekin kaverille, jotta hän katsoisi netistä kumman väite pitää paikkansa. Jopa oikean vastauksen tullen saatamme vieläkin jurputtaa vastaan. Harvemmin väittelemme sellaisista asioista, joita ei voi varmasti jollain tavalla selittää, sillä kunnioitamme toistemme mielipiteitä.
        Yhdessä olemme olleet kymmenisen kuukautta, joista viisi olemme asuneet yhdessä. Siinä ei turhaan aikailla, kun veskarit löytävät toisensa. Suunnitelmissa on isomman asunnon haku, vaikkakin kahdestaan mahdumme hyvin yksiössäkin asumaan.

        Olen samaa mieltä kuin sinä.Mutta tuo väittely juttu on usein tosi paha koska se tosiaan on aina tasuri.Ollaan oltu 7v.ja tietty kumpikin vesimiehiä muiden merkkien kanssa ei kertakaikkiaan tule toimeen.


      • Myy
        vesimerkki kirjoitti:

        Apua kun mä olen utelias, aaarggg, mutta saanko vielä kysyä että oletteko tammi vai helmikuun vesimiehiä?

        Hei. Vastasin sulle tähän viestiin jo eilen, mutta se ei näköjään koskaan tänne saakka päässyt. Vastauksena kysymykseesi siis: avokkini on syntynyt tammikuun vika ja minä taas noin puoli välissä helmikuuta.
        Hauskaa jatkoa sinulle ja miehellesi. Ei kai ne kalat niin mahdottomia voi olla? Itselläni ei kyllä kaloista ole minkäänlaisia kokemuksia. Skorpparista ja kaksosesta sitä vastoin on, enkä voi omien kokemusteni perusteella ainakaan heitä suositella vesimiestytölle.


      • Vesimerkki
        Myy kirjoitti:

        Hei. Vastasin sulle tähän viestiin jo eilen, mutta se ei näköjään koskaan tänne saakka päässyt. Vastauksena kysymykseesi siis: avokkini on syntynyt tammikuun vika ja minä taas noin puoli välissä helmikuuta.
        Hauskaa jatkoa sinulle ja miehellesi. Ei kai ne kalat niin mahdottomia voi olla? Itselläni ei kyllä kaloista ole minkäänlaisia kokemuksia. Skorpparista ja kaksosesta sitä vastoin on, enkä voi omien kokemusteni perusteella ainakaan heitä suositella vesimiestytölle.

        Joo siis skorppari ei todellakaan käy vesimiehelle, ei todellakaan, ei ainakaan mulle, kaukaa kierrän. Pelkkä sana saa jo mut tukehtumaan, on ne niin ahdistavia siinä mustasukkaisuudessaan.Huh!
        No näiden kalojen kanssa mulla on nyt ollut kaksi pitkää perättäistä suhdetta jo, siis kummatkin peräkkäin on olleet kaloja. Ja sen kyllä sanon että jos joskus tästä liitosta lähtisin niin enään en kolmatta kalaa ottaisi. Olen saanut syötellä matoja koukkuun noille jo ihan tarpeeksi. Saavat hakea toisesta lammesta eväänsä, tämä vesimies ei pulikoi enää heidän kanssaan kolmatta kertaa. Heh, mutta täytyy nyt ainakin toistaiseksi syötellä tota tän talon kalaa kuitenkin :))


      • juu
        vesimerkki kirjoitti:

        Apua kun mä olen utelias, aaarggg, mutta saanko vielä kysyä että oletteko tammi vai helmikuun vesimiehiä?

        Tammikuun viimeisenä päivänä sitä tulisynnyttyä, kuten esim Minnie Driver, Justin Timberlake ja Eino Grön =)


      • Tuipe45
        Myy kirjoitti:

        Lisättäköön vielä edelliseen viestiini, että olen itsekin vesimies. Jostain luin, että vesimiehen pitäisi etsiä kumppani, joka ei ole vesimies. Täyttä puppua mielestäni...

        Vesimies voi vesimiehelle olla kumppani ja ystävä... mutta rakastettu, siinä isketään jo kovilla....


    • Waterwoman

      Seurustelen vesimiesmiehen kanssa.
      Neljä vuotta on yhteistä taivalta takana ja sama meno tuntuu jatkuvan. En kyllä ymmärrä miksi ei kaksi vesimiestä sopisi yhteen?
      Myös äitini on vesimies ja olemme kaikki helmikuussa syntyneitä.Voi todella sanoa että me kolme ymmärrämme kyllä toisiamme ja mielipiteet osuvat usein kohdalleen.
      Yhtä kieroja ollaan molemmat huumorimielessä.
      Näin meillä...entä muilla?

    • Miisa

      Olen vesimiesnainen ja naimisissa jo pitkään rapumiehen kanssa.
      Sovittelua ja taipumista vaatii molemmilta.
      Toinen vapaaeläjä ja toinen perhekeskeinen ripustautuja.
      Paras merkki on ollut jousimies-mies, sellaisen kumppanin kanssa on vain taivas rajana.
      Vapautta, aivan hullua huumoria, mutta äly se on joka viettelee...Molemminpuolin.
      Ei kait tyhmän tai mielikuvituksettoman kanssa kauaa jaksa.

      • Miimu

        Olen vesimies ja tapasin "rapuni" 25 vuotta sitten. Niin kauan menee hyvin, kun minä jaksan joustaa ja olla samaa mieltä. Henkisiä sairauksia on tullut ja toki ne ei ole mieheni syytä kaikki. Mutta hallittavissa olen ollut ja nyt liki vuoden olen "hakenut" omaa identtiääni ja huomannut, että siihen yhtälöön ei mieheni sovi, ei sitten millään. Tosi surullista, koska en vieläkään tiedä mitä tehdä. Auttakaa!


    • Sooz82

      on skorpioni.Ok,kyllä joskus tapellaan rajustikin.En ymmärrä,että miten hän voi antaa aina mulle periksi kaikissa asioissa.
      Mutta noin yleisesti ottaen sovitaan todella hyvin yhteen

      • w.mies

        MUI:)
        Mun juoppo jääräpää,rikollinen ukko on rapu,se on syntynyt 19.07 ja kuu merkiltä oinas.Mä ite olen v.mies ja kuulta leijona... Vähän kyllä outo yhdistelmä. Rapu on muka aina oikeassa ja minä olen väärässä aina,en jaksa sen kans tapella kun kumpikaan ei loppupeleissä puhu mitään. Mutta rakastamme toisiamme,joten suhde on ihana! Heips;)


    • jad

      Itse olen vesimies ja nouseva kaksonen.
      Mies on vaaka ja myös nouseva kaksonen.
      Oikein mukavasti sovitaan yhteen, aika "ilmava" pariskunta jos voi sanoa =D

    • mää

      ..vesimies nainen ja oinas mies.. sovitaan hyvin yhteen täydennetään toisiamme.

      • Liisa

        nainen ja mieheni oinas enkä parempaa kumppania voisi vierelleni saada.Yhteisiä vuosia takanapäin 26 ja toivottavasti edessä vielä enempi.Seurusteltiin 3 kk ja lyötiin hynttyyt yhteen.


      • helmikuun tyttö

        No miekin vesimiesnainen ja mieheni oinas. Tavattiin heinäkuussa 2000 ja muutettiin marraskuussa saman katon alle. Ei oo tullu mieleen muuttaa erilleen.Taidan mennä antamaan pusun, tuolla se koisii mies makarissa töistä tultuaan. ja koht ku herää ni töihin varmaan taas...Nehän on työhulluja, oinaat.


      • Lilli
        helmikuun tyttö kirjoitti:

        No miekin vesimiesnainen ja mieheni oinas. Tavattiin heinäkuussa 2000 ja muutettiin marraskuussa saman katon alle. Ei oo tullu mieleen muuttaa erilleen.Taidan mennä antamaan pusun, tuolla se koisii mies makarissa töistä tultuaan. ja koht ku herää ni töihin varmaan taas...Nehän on työhulluja, oinaat.

        Olen vesimies-nouseva kaksonen, ukkoni oinas-nouseva vesimies. Kuukausi yhdessä, kimppaan ja nyt naimisissa 16 vuotta. En vaihais kuuhun, kultaan enkä muuhunkaan. Ja on tosiaan työholisti.


      • Liisa kirjoitti:

        nainen ja mieheni oinas enkä parempaa kumppania voisi vierelleni saada.Yhteisiä vuosia takanapäin 26 ja toivottavasti edessä vielä enempi.Seurusteltiin 3 kk ja lyötiin hynttyyt yhteen.

        Tapasimme keskiviikkona - yövyimme ekan kerran yhdessä sunnuntaina - sitten ei enää yhtään yötä erossa (työmatkat tms pois tietysti). Muutimme yhteen alta viikon, kun omakin tilanteeni oli juuri siihen sopiva - piti vaihtaa asuntoa muualle, en sitten sinne mennytkään. 13 vuotta yhdessä ja yli 10 aviossa! Hän on kaikkeni.


    • veskari

      Olen (tammikuun) vesimies ja nouseva kaksonen.
      Mies on vaaka ja myös nouseva kaksonen.
      Sovimme erittäin hyvin yhteen (ja joskus jopa kahteen)

    • laura

      meinaan että onko sulla sellasta kirjaa missä kerrotaan sopiiko joku jonkun horoskoopin kanssa
      yhteen??????????????
      se ois tärkeetä oon ---------- yhteen tyyppiin eikä mun kamuil oo sellasta!!!!!!!!!!=( =( =(
      ois tosi kiva jos sul olis=) =) =) =)=) =) = )=)
      mul on tärkee juttu mieles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      mä tuun ens kerraksikin tällä laura nimimerkillä!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Aquarella

      Jouskarin kanssa ollaan pidetty yhtä jo 5 vuotta.Täytyy sanoa,että kyllä toimii.Vaikka olemme lähes vastakohtia,meillä se täydentää suhdetta,eikä repiviä riitoja ole.Koska olen suhteellisen suurpiirteinen tyyppi,arvostan puolisoni tarkkuutta ja asiat pysyvät jouskarilla
      hallinnassa,toisin kuin minulla,joka liehun yhden,jos toisenkin asian kimpussa.
      Estetiikka ja erotiikkakin tuntuvat meillä kohtaavan erityisen hyvin...
      Hienoisena haittapuolena olen kokenut jouskarin
      kyvyttömyyden nousta niihin henkisiin svääreihin,jonne itse joskus eksyn.Silloin hän putoaa totaalisesti kelkasta.Ehkäpä se liittyy myös muihin miehiin,eikä niinkään jouskareihin.

      • Vaalea vesimiestyttö

        Itselläkin aviomiehenä jouska, aivan samat kokemukset kun sulla. Ja lisäksi nämä: Erityisesti mieheni on aika seksikäs, ja myös pitää itseään kaiken tietävänä ja osaavana johtajana. Mukavan positiivinen ihminen, ei mikään draamakuningas. Puolisona empaattinen ja huolehtivaista tyyppiä, ehkä vähän turhankin takertuva. Ei kunnioita minun mielipiteitä mutta holhoaa senkin edestä. Vetää joskus liikaa asioita vitsiksi ja vitsailee ihan liikaa minunkin kustannuksella (monta kertaa päivässä). Sarkastinen puheissaan.

        Henkisiltä ajattelukyvyiltään tuntuu välillä olevan joo aika pintapuolinen ja yksioikoinen, ei voida keskustella kovin henkeviä. Siihen tarkoitukseen minulla löytyy skorpparirakastaja ;)


    • Mulla on elämänkumppanina toinen vesimies:Itse olen syntynyt 29:ntenä tammikuuta ja kumppanini 31:ntenä tammikuuta. Ihan mukavasti menee.

      • sussendaal

        Mun ex(!) mies on härkä ja yhes viihdyttiin toistakymmentä vuotta. Nyt olis harkinnassa vesimies niinkuin olen itekkin..


    • hope

      Mun ukko on skorpioni, joka on omasta mielestään täydellinen kuten skorpparit kai yleensäkin. Hän tietää mielestään kaiken ja osaa siksi neuvoa mua joka asiassa ja sitähän mä en siedä. Kyllä mä ite tiän mikä mulle on parasta ja pyydän apua tarvittaessa. Kaks ihan liian jäärää. Asioista ei puhuta ja vaikka seksin skorppionin kans pitäs kai olla hyvää niin en ole samaa mieltä.

      • emmi

        älä siihen skorppari mieheen usko täys paska ei tuu yhtään mitään kokemusta löytyy...pakene ja kauas... sulla on viellä mahdollisuus


      • sari

        ukko muistelee monta vuotta jälkeenpäin sun hauskoja tempauksiasi ja muistuttaa niistä pitkään . ole varovainen. kostaa ennen pitkään sanoillaan ja teoillaan. katkera ihminen pohjimmiltaan..vesimies nainen ja skorppari ei tuu mitään uskot nyt tai silloin kun on myöhäistä katua....terveisin vesimies nainen


      • hmmm:)

        sopii yhteen kaikein tavoin:;)


    • mantismatami

      Helou!Juu mun mies on siis kalat ja erittäin hyvin tulemme toimeen keskenämme. Välillämme on melkoista sielujen sympatiaa. Ei tarvi sanoo paljoo mitään kun toinen jo tajuaa kaiken.Uskomatonta!!

      • KalatM76

        Hienoa kuulla et muitakin samanlaisia pareja löytyy. Itse olen siis Kalat(m) ja kihlattuni Vesimies. Voin sanoa, että ajoittain jonkin asteista vääntöä mut sopuun päästään aina.
        On muuten todellakin sitä sielujen sympatiaa. Molemmat ymmärtää toisiaan. Keskustelutkin on aikamoisen henkeviä sille päälle sattuessa.
        Enpä vaihtaisi omaa vesimies(n) mihinkään muuhun. Näin on hyvä. :)


    • leksu23

      mun kulta on myös vesimies horoskoopiltaan. mut mie en iokein luotta mun kultaan. mul kuuluu muuten ihan hyvää. käyn töissä 5pvm viikossa töissä. otakaa yhteytä kun olete lukeneet tän viestin. T:lea

    • manna-62

      Olemme ollet yhdessä yli 4v,enkä oikein osaa sanoa kuinka tässä käy... välillä tuntuu,että joku toinen N olisi samassa sopassa..ja kuitenkin en haluaisi uskoa niin. Rapumiehelle oma ÄITI on tärkein,vaikka olisi minkälainen.. Itse olen kai aika kylmä välillä,ja jos joku tuntuu ettei ole oikein välillämme,pihtaan. kun ei suoraa vastausta kuitenkaan saa. En tiedä onko joku muu välillämme,yhteinen lapsikin meillä on..

    • jjaney

      minun kullan horoskooppi on vesimies, ja hyvin me sovimme yhteen :)

    • minävaan84

      vesimiehiä ollaan kummatkin. Ja niin kun joku sanoi niin ei aikaa tuhlattu ollenkaan. seittemän kuukautta yhdessä ja viidennellä kuulla raskaana:) Totta kai suunniteltu yhteiselle päätöksellä. Ja muutenkin pääerellä joka paikkaan kyllä ne tunteet tulee sitten perässä-periaatteella. aivan mahtava säkä jollei jopa johdatusta tässä oo mukana. Välillä hirvittää ja pelottaa mutta nyt on kaikki niin kun pitääkin. on kai sitä rakastunutkin jos vain kehtais sen sille toisellekkin myöntää.

      • ympyräympyrän sulkee

        oon vesimies ja puolisoni oinas täytyy sanoa että visiot toimii erotiikka toimii älys yhtäläisii mut mie oonkin vatterman ja mie oon rakentanna tän pallon,meinaan maa


      • Veskarinainen
        ympyräympyrän sulkee kirjoitti:

        oon vesimies ja puolisoni oinas täytyy sanoa että visiot toimii erotiikka toimii älys yhtäläisii mut mie oonkin vatterman ja mie oon rakentanna tän pallon,meinaan maa

        Horoskoopit on horoskooppeja, mutta elämän kokkemukset luovat elämälle sen todellisen pedin. itse olen noin 40 v. veskari nainen ja mielestäni/kokemukset on olleet kaameat skorppareiden ja jouskarien kanssa, koska he haluavat hallita suhdetta liikaa ja ovat liian pisteliäitä/vittuilevat liikaa. Oli myös kaverina veskari mies, mutta sekään suhde ei toiminut, kun hän taas oli liiankin flekmaattinen(ehkä tukahdutimme toisemme tai jotain) ja veskari on yleensä positiivinen/huumorintajuinen luonne ja kyllästyy liian totiseen elämänkumppaniin. Nyt olen aviossa kauris merkkisen kanssa ja saan välillä tukahduttaa huumoriani , kun hän on totisempi puolisko eikä aina ymmärrä huumoriani, heh.
        Itse kaipaan välillä omaa tilaa ns. olla rauhassa, rakkaani ymmärtää sen. Veskarista vielä sen verran, että itse olen ainakin aika itsepäinen luonne.


      • teräsnainen
        Veskarinainen kirjoitti:

        Horoskoopit on horoskooppeja, mutta elämän kokkemukset luovat elämälle sen todellisen pedin. itse olen noin 40 v. veskari nainen ja mielestäni/kokemukset on olleet kaameat skorppareiden ja jouskarien kanssa, koska he haluavat hallita suhdetta liikaa ja ovat liian pisteliäitä/vittuilevat liikaa. Oli myös kaverina veskari mies, mutta sekään suhde ei toiminut, kun hän taas oli liiankin flekmaattinen(ehkä tukahdutimme toisemme tai jotain) ja veskari on yleensä positiivinen/huumorintajuinen luonne ja kyllästyy liian totiseen elämänkumppaniin. Nyt olen aviossa kauris merkkisen kanssa ja saan välillä tukahduttaa huumoriani , kun hän on totisempi puolisko eikä aina ymmärrä huumoriani, heh.
        Itse kaipaan välillä omaa tilaa ns. olla rauhassa, rakkaani ymmärtää sen. Veskarista vielä sen verran, että itse olen ainakin aika itsepäinen luonne.

        aikoinaan naimisissa skorpionin kanssa(oli liian omistushaluinen). vesimiesmiehen kanssa tuli jotenkuten toimeen neljä kuukautta(siinä oli neljä kk liikaa),mutta kokemus oli valaiseva. nykyisin rakastunut kauriiseen ja hyvin menee, täydennämme toisiamme(ei mustasukkaisuutta tai omistamisen halua, se toinen vaan on niin ihana). näin 44-vuotiaan silmin ja kokemuksia keränneenä kauris sopii ainakin minulle. mutta kuitenkin horoskoopit on vain horoskooppeja, se mikä sopii toiselle ei välttämättä sovi kaikille. kyl se rakkaus tuntuu sit sydämessä sellasena pakahtumisena kun oikea "merkki" kolahtaa kohdalle.


    • ninni20

      vesimiesnainen vaakamies

      • niinis

        samoin täälläkin!

        Itse olen vesimies(n) sekä nouseva & laskeva rapu. Poikaystävänä on vaakamies nousevalta & laskevalta merkiltään jousimies.

        Ihan hyvin on mennyt tähän asti, vaikka vähän jänskättääkin miten ylipäätään sopeudun suhteeseen. Onneksi tykätään molemmat siitä, että on runsaasti omaa tilaa ja aikaa.


    • VeskariN

      Seurustelen vesimiehen kanssa. Hyvin sovimme yhteen! Molemmat haluavat ja arvostavat samoja asioita jne.

      Muista merkeistä voin sanoa, että skorpionien kanssa(2kpl:D) ollut hyvä, pitkä, tunteikas ja luotettava suhde.
      Kalan kanssa hommasta ei tullut mitään, kun hän ei itse tiennyt mitä tuntee, huopaamista kesti n. 2vuotta. Mutta kuitenkin ovat ihania, luotettavia, ystävällisiä ja kohteliaita ihmisiä.
      Kauris ja neitsyt ehdottoman ei!

      Jousimiehet ovat todella mielenkiintoisia! Heissä vain on juuri sitä "jotain" mikä vetoaa minuun ja hakeudun heidän seuraan. Ovat rempseitä, iloisia ja samalla tavalla pilkesilmäkulmassa kuin minä, voi sitä flirttailun määrää! Ketkään muut eivät saa(valitettavasti ei miehenikään) minua niin innostumaan ja palamaan halusta heidän luo ja tietämään ihmisestä enemmän. Käsin kosketeltava kemia välillämme!

      • ty63

        Mieheni on kaksonen,tulemme hyvin juttuun aika itsepäisiä olemme molemmat.


    • Kauris se on. Ja hyvin sujuu :)

    • Paavo60

      Vaimoni on Härkä.Olemme olleet yhdessä kohta 39 vuotta

    • *SakuraGirl*

      Ex mies oli Oinas, eikä sovittu yhteen juuri ollenkaan. Olen myös seurustellut Vaa'an ja Skorpionin kanssa, joista jälkimmäisen kanssa sovimme ehkä enemmän yhteen. Jotain säätöä on myös ollut Kaksosen kanssa, tosin en usko että itse jaksaisin katsoa Kaksosta pitkään, kumppanina.
      Tällä hetkellä eniten, ihan vaan merkeistä, kiehtoo Rapu, Neitsyt, Skorpioni ja Jousimies.

    • ujo-plikka

      Hei vesimiehelle sopii parhaiten toinen vesimies, toiseksi jousimies.

      Toisekseen, mä olen maaliskuun vesimiehiä.
      Tsekatkaa tämä: www.ursa.fi/auringonsijainti

      Voisin sanoa että ooooooppss :D :D

      • KalatM

        Oonki tuon mukaan Vesimies, enkä kalat :D Noh, onneksi kumppani on sitten vesimies myös :))


      • Astrology

        Maaliskuussa syntyneet eivät ole vesimiehiä koska 19.2 jälkeen syntyneet ovat kaloja ja 21.3 ja siitä eteenpäin syntyneet oinaita.


    • Vesimiesnais

      Rakas kumppanini on Kaurismies. Häntä ennen on ollut kaksi muuta Kaurista, etäinen mutta niin kiehtova Vesimies-mies sekä eloisa Kaksonen, jonka kanssa kuljimme monta vuotta yhdessä ja nyt ystävinä. Kaksonen ei koskaan aivan ymmärtänyt uppoutumistani syviin ajatuksiin, mutta välittää minusta edelleen aidosti ja takuulla soittaa aika ajoin, tuo Merkuriuksen mies!

      Kalat ei sovi ollenkaan, ei ei. Skorpioni on hurjan kiehtova, mutta vaarallinen - ei välttämättä ymmärrä Vesimiehen tarvetta vetäytyä välillä.

    • kuulijuuli

      Olen itse vesimiesnainen, jonka nouseva merkki on leijona ja kuumerkki rapu. Mieheni on leijona, jonka nouseva merkkikin on leijona.

      Tulemme toimeen omalla tavallamme hyvin. Mieheni ymmärtää vapaudentarvettani yllättävän hyvin. Tarkoitan vapaudentarpeellani sellaista itsekseen olemista, en mitään menoa ja meininkiä. Hän on hyvin lempeä ja kertoo rakkaudestaan päivittäin.

    • Wasserhasser

      Mieheni on oinas. Tämä on paras suhde, mitä minulla on koskaan ollut. Hän rakastaa minua syvästi ja pysyvästi. Tunnen häntä kohtaan lujaa luottamusta ja rakkautta. Aikaisempi avokkini oli kauris, jonka koin liian tasaiseksi ja uudistushaluttomaksi. Kun pieninkin mahdollisuus koitti, häivyin. Kiinnitän helposti huomioni oinaisiin ja jousimiehiin, olivatpa miehiä tai naisia. Leijona -ihmisissä jokin kiehtoo, mutta samalla ärsyttää. Ravut ja kalat eivät nappaa yhtään, lähinnä ahdistun heistä.

    • Kanssasisar

      Mieheni on rapu. 20v. yhdessä. 15 vuotta meni suhteellisen hyvin, kun jaksoin hillitä todellisen luontoni. Viimeinen 5 vuotta perisuhde helvettiä. Avioeroa odotellessa...
      :-D

    • vesimieshärkä

      Seurustelen härän kanssa, koska olen hieman "outo" vesimieheksi. Vesimiehet haluavat vapautta, minä haluan olla omistettu ja rakastettu. Härät taas tykkäävät omistaa, mutta tämä myös antaa minulle tilaa mennä jos haluan, mutta mieluusti jään oman kullan kainaloon. On sen verran ihanaa seuraa kun on samoja harrastuksia.

      Välillä saattaa tulla riitoja, mutta rauhallinen härkä antaa kaiken anteeksi eikä itse hermostu ja anteeksi antava vesimies on hetken päästä pyytelemässä anteeksi äsköistä vihanpurkuaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe