Tämä onkin sitten viimeinen ilta kun ikävöin näin julkisesti - en ole tänne aiemmin kirjoitellutkaan , mutta lyhyestä virsi kaunis , Rakastin sua ensimmäisestä tapaamisesta lähtien naimisiin asti ehdittiin ja useampi vuosi ehdittiin yhdessä elääkkin paljon asioita ja yhteisiä hetkiä koettiin ja hauskaakin oli . Ylpeys kuitenkin kävi asioiden edelle ja niillä poluilla ollaan vieläkin. Toivon sinulle ja tyttärellesi mukavaa elämää tästä hamaan tulevaisuuteen . Yritin olla sovitteleva enkä halunnut riitaa ja välttelinkin niitä mutta kun ei se vaan sopinut halusit riidan ja sait aikaan sen tuomalla avioeropaperit kotiin muina mimmeinä , Allekirjoitin heti kun sen näin toivottavasti olet tyytyväinen tulen aina siitä muistamaan sut. Kaikki meni yhdellä kertaa romukoppaan toivottavasti löydät uuden elättäjän koirillesi ja tyttärellesi minä se en ainakaan ole olen onnellinen ilman sinua ja jatkuvaa nälvimistä ps pidä rahat sitä tulee kokoajan lisää .
EX Murulle
"Rakas"
2
219
Vastaukset
- yksineläjä..
"Miksi naiset aina rakastuvat renttuihin". Samoin tekevät miehet - tässä taas yksi todiste siitä. Kun on tarpeeksi bitch / pelimies, niin löytää aina ihmisen jota rakkaudella vedättää... ja me "kunnolliset" jäämme nuolemaan näppejämme. Ne ihanat rakastuvat siihen vedättäjään ja ovat niin tunnesidoksissa, että seuraava suhde ei vaan maistu oikealta. :(
Minä inhoan tätä ihmissuhde-peliä.
Siksi olenkin yksin - ja näimmä yksin jäänkin:( - sivusta vain
ei aina päde mies nais suhteisiin... pätee myös muihin ja elämä on välillä liian julmaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573