Nyt muutaman oluen rohkaisemana kysyn onko jollakin ollut samankaltaisia oireita? Esim. tietokoneella istuessani alan heijjaamaan edestakaisin n. 5-10 sentin edestakaisella liikkeellä. Tämä liike on tahdonvastaista, sillä en saa sitä loppumaan kuin keskittymällä vaikkapa tämän viestin kirjoittamiseen. Se ei lopu vain ajattelemalla, vaan vaatii fyysisen keskeytyksen. Heijjaan siis vain vyötäröstä ylöspäin. Olen huomannut tämän huomattavasti lievempänä jo n. 3 vuotta sitten ensimmäisen kerran. Tämä siis on jollakin tasolla paheneva tila, sillä liikerata tuntuu suurenevan. Tähän ei vaikuta kuun, eikä naapurin minkkitarhurin kummisaappaan asento, vaan tulee jatkuvasti.
Eessuntaas, eli heijjaa..
Heiluripoika
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307