Aikamme on vaarallinen monessa mielessä!

Joshep.

Olen havainnut ajan vaarallisuuden.
On paljon monenlaisia houkutuksia yms.
Puheissa on sivuttu paljon näitä ajan houkutuksia ja paljon on ollut uskon kieltäjiä, joka on todella harmillista. Me emme toisiamme luotaamme poies ajaa.
Kaikki lähtee siitä, kun on niitä uudismielisiä. Ne jotka yrittää kaikki muutokset saada aikaan ja tämä on monessa mielessä muutenkin tämän ajan trendi, että
ihmisiä ollaan ikään kuin ajamassa yhteiseen muottiin, joka tulee yleisen mielipiteen kautta, eikä se kumpua Jumalan sanasta.

OLKAAMME JUMALAN SANALLE KUULIAISET!
Se mikä meistä on, se on väärin. Kuulkaamme sitä, mitä on iät ajat Jumalan lasten joukossa oikeaksi nähty ja hyväksi koettu... Sellainen on rakentavalla pohjalla. Uskolle murennukseksi on kaikki ihmismielestä lähtevät hömpötykset. Muitakaat tämä!
Me emme halua mieltyä maailman menon mukaan, koska siitä lähtee monesti aina ne kaikki sellaiset houkutukset ja eksytykset, joista sanassakin usein sanottu on!

Jumala on se, jota kuulemme. Jumala on se, johon turvaamme. Opit eivät lähe ihmisestä. Opit ovat Jumalan sanan päälle pohjautuvia arvokysymyksiä! Jos ja kun lähdemme hakemaan monille asioille myönnytyksiä, emme voi tehdä sitä ihmismielen mukaan! Ihmismieli on sidoksissa lihaan.. Ihmismielestä lähtee kaikki sellainen ajatus, joka vieroittaa ja joka myöskin on muuta kuin Jumalasta ja on viemässä meitä harhaan!!!

Kumpi on tärkeämpää yleinen mielipide, vai Jumalan Sana?
Kyllä! Jumalan sana on se, jota meidän pitäisi kuunnella paljon enemmän, kuin ihmismielestä lähtöisin olevaa yleistä mielipidettä. Sallitakko naispappeus. Yleinen mielipide voi sanoa kyllä. Mutta kun se on Jumalan Sanan vastaista. Jumalan Sanan neuvo on yksiselitteinen: Puhujan tehtävä on miehen. Onhan siitä saarnattu. On puhuttu. Ei Jeesuksellakaan ollu naisia opetuslapsina. Profeetat, ne oli miehiä. Jeesus oli mies. Jumala on mies. Mutta naisellakin on tehtävät! Nainen on biologisestikin eri. Vain naisen kautta voi lisääntyä. Ihminen loi naisen avuksi miehelle. Nainenkin on tärkeä ja voi ollla ja onkin tasa-arvoinen uskossa miehen kanssa. Meillä on vain eri tehtävät tarkoitetut! Näin Sanassakin opetetaan ja siihenhän me haluamme turvata!

5

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pääkaupungin vl-mies

sanot: "Jumala on mies."

Tuon joitakin ajatuksia lisää.

Raamatun mukaan Jumala on Henki. Mutta Herramme Jeesus Kristus, minunkin Herrani ja Jumalani, otti orjan muodon ja syntyi Neitsyt Mariasta ihmiseksi, biologiseksi mieheksi, ihmisten keskelle.

Mutta mielestäni on töksöä sanoa, että Jumala on mies, silloin kun tarkoitetaan Jumalaa kaikkeuden Luojana. Sillä tällainen sanominen typistää ajatukset vain sukupuoliseen mieheen. Jumala, kaiken Luoja on enemmän kuin luotunsa, ihminen mies ja nainen. Jumala on ensin, ihminen vasta sitten. Jumalassa on sekä mies että nainen, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen. Ihminen tuskin koskaan käsittää Jumalan koko olemusta, tarkoitusta ja viisautta kokonaan, onhan Jumala, silloinkin kun Hän itsensä Pojassaan ilmaisee, myös yhtä aikaa ikiaikainen salattu, Pyhä Jumala.

• harkitseva14

Oikein kirjoitetaan pääkaupungista. Kiitos viestintuojalle.

• jooh oh

Lesta saarnaajat päiväkotien ja koulujen ympärillä ovat todella lisääntyneet.

• srg erry EERR AEERY

df

http://aijaa.com/udR90G
      http://aijaa.com/GvQrOp

Benjamin Freedman syyttää kirjassaan heimoveljiään kasaarialkuperänsä tahallisesta salaamisesta, jotta nämä saisivat kristityt uskomaan, että heidän alkuperäinen kotimaansa olisi Palestiina, vaikka se todellisuudessa onkin jossain Keski-Aasiassa.

http://aijaa.com/9TYkHn

KENRAALI PATTON:
      Minä tunnen sanonnan "Kadonneista Israelin heimoista" sovellettavan heimoihin jotka katosi -- ei siihen juutalaisten heimoon mistä nämä nykyiset huoranpenikat ovat kotoisin, se on kuitenkin minun henkilökohtainen mielipiteeni että tämä on myöskin kadonnut heimo -- kadottanut kaiken säädyllisyytensä.
      http://aijaa.com/xiFpq6
      http://aijaa.com/WJqk6V

Sattui olemaan Yom Kippur juhla, joten ne kaikki oli kerääntyneet suureen puiseen rakennukseen, jota he kutsuivat synagogaksi.

Kenraali Eisenhowerin oli määrä pitää puhe heille. Menimme sisään synagogaan, jonne oli kerääntynyt maailman suurin joukko haisevaa ihmiskuntaa, jonka olen koskaan nähnyt.

Päästyämme noin puoliväliin ylös, tuli kenraalia vastaan päärabbi, jonka päässä oli Englannin Henrik VII tyylinen karvahattu ja päällä voimakkaasti kirjailtu saastainen messupaita.
      http://aijaa.com/R5lKlV

Haju oli niin hirveä, että melkein pyörryin, ja itse asiassa, vielä kolmen tunnin päästä tämä kuvottava ajatus vaivasi minua, enkä kyennyt syömään lounastani.

• Suomi-ruotsi

Avaajalle, miksi puhut me muodossa? Me usko ei pelasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään

Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää
      Maailman menoa
      139
      3850
    2. Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa

Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri
      Maailman menoa
      336
      2974
    3. Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla

Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt
      Tv-sarjat
      9
      1882
    4. Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."

Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa
      Suomalaiset julkkikset
      6
      1616
    5. Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?

Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja
      Tv-sarjat
      4
      1089
    6. Mun kaikkialta häviäminen

Ei liity sinuun. Muista se. ❤️ Mua kiusataan enkä mä enää jaksa.
      Ikävä
      71
      934
    7. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      38
      864
    8. Onko teillä

minkä tyyppisiä seksifantasioita kaivattunne kanssa?
      Ikävä
      44
      774
    9. Inhottaa ajatus siitä

Miten monia olet pannut.
      Ikävä
      65
      741
    10. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      23
      741
    Aihe