Sopiiko härkä ja vaaka yhteen? Olen raisu härkä (kartalla tulimerkkejä todella paljon) ja olen hieman tutustunut vaakamieheen. Onko vaaka uskollinen, onko todella päätösten veivaaja??? Minun kärsivällisyys loppuu, jos kaveri ei osaa päättää.. Hyvä seksi on tärkeää ja huumori. Vaa´an ominaisuuksia? Kiitos vastauksesta.
Vaakamies&härkänainen
13
10849
Vastaukset
- sari
olen seurustellut vaaka miehen kanssa 6 vuotta. Olen itse oinas eli aivan vastakohta!!
Tämä minun vaaka mieheni todellakin on aika pähkäilijä, kaikkia asioita täytyy pohtia ja miettiä todella kauan!!Mutta sen asian kanssa oppii elämään koska toista rakastaa!!!
Seksi on hyvää ja huumori kukoistaa!!! - eeva
justiin kuin alkuperäinen sano MENEE tosi lujaa ja aina haluis vaan toistansa ja saa kun haluu
- Calimero
Sanoisin näin vaakamiehenä että härkä ei sovi vaakamiehelle,härkä on liian ohjaileva ja vapaamielisempi kuin vaaka joka kyllä osaa flirttailla mutta ei lähde yhdenyön juttuihin ihan yhtä helposti kuin härkä ..trust me i know..Vaakamies on myös mustasukkainen ja saattaa olla liiankin jos ärsytetään. Joten valitse joku muu niin onnistut paremmin.
- härkä
Minä olen seurustellut vaaka miehen kanssa kolmevuotta.meillä on lapsi ja toinen tulossa.
KOkemuksesta voin sanoa että meidän vaaka on aika itsepäinen ja haluaa tunteen että hallitsee tilanteen,jos ei niin hermo nopeasti menee.
minä teen useimmat päätökset mutta niitä pohditaan yhdessä.Häräksi olen aika periksi antava ja osaan hallita tilanteet omalla rauhallisella tavallani..
- Härkätikrukimma
Itekki Härkänä sanosin, että muu ei auta ko kuunnella syäntään -ja kokkeilla..!!
- Ronja
Olen itse vaaka ja seurustelin härän kanssa tasan kuukauden... ei sovi yhteen. Vaakaa häiritsee härän itsepäisyys ja härkää puolestaaan vaa'an ailahtelevaisuus.
Mutta eiväthän astrologiset ennustukset aina toteudu. - Rva81
Hei,
Vaa'at ovat viehättäviä ja seurallisia, mutta kauhean päättämättömiä. Tietenkin, kun päätös lopulta syntyy, alkaa myös tapahtua ja asiat etenevät. Härkä ja vaaka pitäisi sopia kuitenkin yhteen ainakin siksi, että yleisesti ottaen tulimerkit sopivat ilmamerkkien kanssa.
Täytyy muistaa, että olemme kuitenkin kaikki yksilöitä ja varmastikin horoskooppejakaan ei voida pitää aina erehtymättöminä. En ole ainakaan tähän mennessä ketään heti hylännyt pelkästään tuijottamalla horoskooppiin.
Rouva81- härtsyykeli
Kyllä härkä ja vaaka sopii, ja erittäin hyvin. Yhdessä on oltu jo 15 vuotta, Minä härkä olen päättämätön ei siis vaakamieheni. Minä olen myös varovainen ja vaaka uskalias, mutta ei mikään hurjimus kuitenkaan. Rehellinen ja uskollinen on ainakin tämä minun vaaka. Minulla vähän joskus meinaa lipsahtaa... ailahtelevainen kun olen. Vaaka on perusrauhallinen ja härkä perustulinen.
Mutta jos vaakaa ärsyttää niin vaaka heilahtaa ja voi olla todella ärsyke ja ilkeä. Mutta ei kuitenkaan yleensä ensimmäisenä ;) - Hmmmmm.
Härkä on kyllä elementiltään maa ja yleisesti ottaen ilman merkit (vesimies, kaksonen ja vaaka) eivät ymmärrä maan merkkejä (härkä, neitsyt ja kauris).
- mminttuxxx
valitettavsti sovi yhteen parhaaiten sopisit yhteen veden merkkien kanssa ...
- vaakamiehenalku
kyllä passaa ja hyvin, itse olen seurustellut härkänaisen kanssa 9kk ja olen päätäpahkaa rakastunut.. tiedämme molemmat mitä toisiltamme haluamme =)
Itse olen härkänainen ja olen ollut 11v. naimisisa vaakamiehen kanssa =) toisinaan hurjia tunteita, asioiden jahkailua... Olen stä mieltä, että toimii kun niin itse haluaa. Jos on päättämätön tuuliviiri... minkäs tekee. Joka suhteen eteen täyty tehdä töitä...ei siihen ain tähtitaivas auta.
- kaunispäivä.
12 lasta härkänaisen kanssa. voiko vähempää kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218