Mitä ikinä elämässä teet, mihin ikinä menet. En koskaan ajattele pahalla, vaan hyvällä. En kirjoita pahaa, en ajattele pahaa. Silmät kertoo totuuden, toki minäkin olen joskus suuttunut, mutta en ole pitkävihaista sorttia, tänne en kirjoittele, mutta vastaan irl, jos kysytään.
Yhdelle naiselle
9
322
Vastaukset
- Miehelle.
En minäkään ajattele, enkä kirjoita vihaviestejä. Semmoiset pitää nyt unohtaa. On aika lakata käyttäytymistä kuin 15 vuotias...
Jos haluat joskus jotain selvittää, mä kuuntelen ja vastaan kyllä. Ja tosipaikan tullen autan.- en saa sua mielestäin
Yhdelle miehelle. Sinä olet jo ollut liikaakin jo mun mielessä ja kaikin tavoin, varmaan arvaatkin. Ehkä arvaat mun täällä käyvän ja kai arvaat myös sen, että en törkeitä enkä pahaa täällä kirjoittele, vaikka suurissa tunnekuohuissa joskus sua kaivannut oon.
Kaikesta kaipuustani huolimatta, olen aina toivonut ja aina tulen toivomaan sulle onnea. Tulisin juttelemaan sun kanssa jos uskaltaisin, nyt tiedän, että en enää uskalla.
- yks akka
Miksi ajatella pahaa ihmisestä, jota sydän näin rakastaa. Minun sydämeni. Mietin vain omaa kohtaani näiden sanojen kautta niinhän minä aina.
Ihana aloitus. Hassua, että ihmiset täällä jaksavat raivota.
Istun autossa ja mietin hymyä, joka valaisee elämääni. Siniset tähdet silmissään. Far away from me. Onneksi elämää on myös edessä. Ei surra sitä, mikä meni. Elämä antaa, jos ottaakin.
jos kohtaloni on tällainen. Olkoon niin. Elän sen kanssa. Mitään muutakaan en voi. Omissa mielikuvissa olla kuin joskus, painautua muistoja vasten. Ihmeellistä, ihmeellistä tunnetta vasten.
Minä vain puran mietteitä. On niin kova ikävä rakasta. - kaikella hyvällä
Olkooon mä luovutin jo. SE kipinäkin on hiipunut. Oikeastaan en tunne mitään ketään kohtaan tarkoitan siinä mielessä. Sä veit ne tunteet kieroilulla. Toivon toki että löytäisit live naisen jolta saisit rakkautta. Vain se voi pelastaa noin kieron luonteen.
- kyky rakastaa
Huomaa että oot luovuttanut sen miehen suhteen ja hyvä niin. Hän on riistänyt sinulta sen kaikkein tärkeimmän: kyvyn rakastaa ja luottaa. Toivon todellakin että et kysein narskun kanssa joudu olemaan missään tekemisissä
- Sivusta.
Miksi pitää tulla ilkeilemään tähän ketjuun. Jos joskus jotain hyvääkin tänne jäisi.
- ed.
kyky rakastaa kirjoitti:
Huomaa että oot luovuttanut sen miehen suhteen ja hyvä niin. Hän on riistänyt sinulta sen kaikkein tärkeimmän: kyvyn rakastaa ja luottaa. Toivon todellakin että et kysein narskun kanssa joudu olemaan missään tekemisissä
Kyllä hän on teoillaan vienyt kyvyn rakastaa ja luottaa. Siinäpä on se vuosien "lahja häneltä" . Kyllä kadun sitä kun 7 vuotta sitten häneen tutustuin. Se lienee elämäni suurin virhe.
- ed.
ed. kirjoitti:
Kyllä hän on teoillaan vienyt kyvyn rakastaa ja luottaa. Siinäpä on se vuosien "lahja häneltä" . Kyllä kadun sitä kun 7 vuotta sitten häneen tutustuin. Se lienee elämäni suurin virhe.
Tulee hyviä ihmisiä sunkin eteen, kun vain hän ei pääse väliin sotkemaan. Näin uskon. 7 vuotta on pitkä aika kokea tuollaista säätämistä. Onnea keväälle ja pysy erossa kyseisestä miehestä. Hän ei pysty sinulle mitään hyvää antamana. 7 vuotta siitä todistakoon
- Missä tämä nainen
Onko tämä nainen lähipiirissäsi?Ilmeisesti ei enää.Vaan oletat hänen olevan tällä palstalla, koska koetat tavoittaa häntä tätä kautta, kertoaksesi nämä asiat.
"Tänne en kirjoittele"-?- Nyt kuitenkin kirjoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä1411339Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa443892Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1143068Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1272406Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin812065Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh1961771Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3041029Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta17820Toisten elämän moralisointi
Eikö kukin voisi keskittyä lähinnä omaan elämäänsä? Jos jollakulla muulla on tunteita, ajatuksia, tai tekoja oman suhte143765- 53709