uusia hörhöjä tulee lisää tällä menolla, niin paljon näkyi nuoria humaloissaan ja sekaisin viikonloppuna, en tykännyt yhtään.
ikävää ja huolestuttavaa
14
909
Vastaukset
- Pissattaja
Hyvä, että mummu kiinnittää asiaan huomiota!
Kyllä nykynuoriso on mennyt jo piloille.
Vanhemmat jättävät 12 vuotiaita lapsia kotiin "mäyräkoiran" kanssa, kun itse lähtevät ravintolaan... - Järjen hiven
Meidän tulee olla lapsille esimerkkejä,hyvässä ja pahassa.
- papparainen69
Parempi sekaisin kylillä kuin kotona tietokoneella.
- Konsta Neste
Nesteen hörhö parlamentti on sitä mieltä, että nuoriso on piloilla. Enn envanhaa tehtiin töitä. Nykyisin vain makoillaan ja ryypätään sossun rahoilla.
- höpsistä!!!!
Ei aina kannata yleistää. Kyllä nuorisossakin on topakoita ja reippaita. Kannattais vain vanhemmankin väestön olla esimerkkinä. Sielläkin on jos jonkinmoista sukankuluttajaa.
- IsoKarhu
Kuljen monesti viikossa iltaisin töistä kotiin ja VANHAT NAISET koirineen pahimpia sekoilijoita ovat. Kävelevät liikennevaloissa päin punaisia ihan huoletta. (hyvä se on nuorisoa mollata kun itse näytätte käyttäytymisellänne oikein "malli"esimerkkiä) HÄVETKÄÄ MUMMOT!!
- mumiseva mummo
häpeä ite, haaskansyöjä!
- Voi Jeesus
"en tykännyt yhtään." REPS....
Mummo oikein paheksuu nuorison käytöstä.....
Kovin on voimakkaat vaikutus konstit mummolla ,noilla pistää idiootti nuoret kyllä tiukille.
Kunhan ei tulisi nuorisolle traumoja. - ryynimummo
Xanoreita ja hassista ja heihei...
- uskossa on hyvä olla
rumia puhuvat ja pahaa kirjoittavat nuo nykyajan nuoret, eikö seurakunta ja kirkko puutu jo asiaan.
- uskoton
Jospa nuoret ei enää kuulu kirkkoon :-)
- kirkkoottaaeikäanna
minä erosin heti kirkosta ku täytin 18
- Kiinnostaa ketä?
Ei oo luusereista muuhun kun pehmittämään päänsä päihteillä.
Ovat huomanneet oman tyhmyytensä, sitä surua yrittävät päihteillä poistaa.
Valtion pitäisi jakaa ilmaisia päihteitä, se auttaisi muutamassa vuodessa ongelmaan.- Kova kundi
Olen opiskelemassa Hesassa. Tulin käymään äijää ja muoria katsomaan. Silmäni aukesivat, kun näin vanhoja kavereita ja elämää Kuhmossa.. Kylä on täynnä luusereita. Kaikki viisaat on paenneet. Kuhmossa tuntuu Venäläinen hällä väliä ja vodkaa kurkkuun henki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi614729Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal974431- 763908
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak963817Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1192855- 352628
- 372532
- 242509
- 382499
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k232374