Tää seitti on kuihtunu kokonaa kun V...nnuolijamies lopetti

Naiskaarti rulaa

Miks te hääditte ainoon ilopilkun sivustolta? Me kotirouvat luettiin ja ksäsiteltiin ilolla

21

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aune

      Kyseinen herra kirjoittelee mehevistä kokemuksistaan toisaalla, ja jutut kovenee muusta kovuudesta ei tietoa.

    • Me naiset

      Missä? Kiihutsta kaipaamme ja hyvää nuolu- ja naimatarinontia.

    • aivan hpöukko VNM

      varmaan kirjoitaa siellä, missä muutkin mielikuvitusjutut rehottaa.

    • Sen värkin kantaja

      Kyllä on härski herra, mutta on myöskin rehellinen. Jutut ovat niin realistisen todellisen tuntuisia, että eivät voi olla satua. Oikeastaan jutut ovat naturalistisia. Pääosassa on se jonka arvaattekin ja juonena miehen mieltymys sen nuolentaan. Ihailen ja oksennan...

    • äälö

      Seksiosastolla näkyi nuolukirjoituksia.

    • Tyttökaarti Me

      Hyvä. Kaivataan niitä ja sitä ukkoa. On tosi rohkee. Ja varmaan osaa jos on yli 60 v nuollu ja nainu.

    • Kiima Narttunen

      Ne ovat ihan tosi kertomuksii, uskon ja nautin. kuumottaa.

    • Siisteys kunniaan

      Keksittyjä pervon kirjoituksia.En usko,enkä nauti.Oksettaa.

    • Kiima Narttunen

      Kyllä minä ja muutkin erotamme keksityt pervejutu, mutta Vittujennuolijamiehen kertomukset ovat niin todentuntuisia että niiden täytyy olla totta, ne ovat niin eläviä että sitä elää niiden mukana ja ne kiihottavat todella ainakin minua. Ja olen ihan terve nainen.

    • Sinä oletkin lortto

      Minäkin ja muut erotamme keksityt pervojutut.Vittujennuolijaukon jutut ovat oksettavinta mitä tiedän.Olen myös ihan terve nainen.

    • Kiima Narttunen

      Voidaan olla montaa mieltä mikä oksettaa ja mikä ei. Minua oksettaa edellisen kaltaiset panettelut persoonaani kohtaan ja tekosiveellisyys. Minua kiinnostaa, kiihoittaa ja samalla huvittaakin Vitujennuolijamiehen tosikertomukset. Se mies osaa viihdyttää naisiaan. Opiksi muillekin mulkeroille. Ja naislle, joitten tekisi mieli olla alta- tai yltävastaajana yhtä tomeralle ja viriilille ikämiehelle kuin mitä vnm on!

      • narttujenmetsässszzz

        istu naamalle sinäkin


      • Pistoksen pistäjä
        narttujenmetsässszzz kirjoitti:

        istu naamalle sinäkin

        Kenenkään naamoille ei istuta.Sinulle vaikkapa rauhoittava pistos,tuohon sairaaseen seksihurjasteluusi.


      • nauttijana
        Pistoksen pistäjä kirjoitti:

        Kenenkään naamoille ei istuta.Sinulle vaikkapa rauhoittava pistos,tuohon sairaaseen seksihurjasteluusi.

        Kyllä olen istunut mihen naamalla! Ja ah sitä nautintoa kun hän nuolee pimppiäni!


      • Mies Metsolasta
        nauttijana kirjoitti:

        Kyllä olen istunut mihen naamalla! Ja ah sitä nautintoa kun hän nuolee pimppiäni!

        Siinäs luette, nillijät, mikä on naisten perimmäinen halu ja tahto ja tavoitetaso!


      • Homoko olet?
        nauttijana kirjoitti:

        Kyllä olen istunut mihen naamalla! Ja ah sitä nautintoa kun hän nuolee pimppiäni!

        Ai sinä olet mies ja antanut miehelle.


      • Siveys ja kunnia
        Mies Metsolasta kirjoitti:

        Siinäs luette, nillijät, mikä on naisten perimmäinen halu ja tahto ja tavoitetaso!

        Naisten perimmäinen halu,tahto ja tavoitetaso on olla siveä ja kunnioittava itseään,sekä toisia kohtaan.


    • Olet paha lortto

      Minua oksettaa sinun kaltaiset loiset luttapillu akat ja luttamuna ukot.Joten opiksi sinulle mulkero akka ja panettelu on sinun kaltaisille aivan oikein,jotta opitten.

      Ennemmin se tekosiveä,kuin mikään itseään jakava jakorasia luttapillu.Minulla sentäs on enemmän järkeä ja kunnioitusta,kuin sinulla ja sinulta niitä kumpaakaan ei voi odottaa.

      vnm on kävelevä yhteishyvä luttamuna,aivot haarojen välissä,kuten tuon sortin akoillakin.

      Kakkaa pukkaa,kun joutuu tälläisiä lukemaan.

    • SeksuaaliterapeuttiN

      Vnm suhtautuu naisiin seksuaaliobjekteina, ja nuo naiset ovat sen ite valinneet. Ei ukko heitä hyväksikäytä, vaan asia saattaa olla päinvastoin: äijä maksaa naisilleen ja molemmat saavat mitä haluavat. Mies kertoo hieman reippaaseen tyyliin oman sukupuolisuutensa ja naistensa ominaisuudet. Se on heidän asiansa. Ja ei ole pakko lukea vnm:stä. (En halua kirjoittaa tuon ruiskumiehen nimimerkkiä pitkänä.)

      • Siveyspoliisi

        Vnm suhtautuu naisiin käyttötavarana ja nuo naiset eivät ole valinneet,vaan alistuneet.Kyllä ukko hyväksikäyttää heitä ja hyväksikäyttö ei todellakaan ole heidän asiansa.

        Koko viestiketju vaikuttaa miehen tekosilta,naiset ei kirjoittele tuollaisia.


      • Kakkaa pukkaa
        Siveyspoliisi kirjoitti:

        Vnm suhtautuu naisiin käyttötavarana ja nuo naiset eivät ole valinneet,vaan alistuneet.Kyllä ukko hyväksikäyttää heitä ja hyväksikäyttö ei todellakaan ole heidän asiansa.

        Koko viestiketju vaikuttaa miehen tekosilta,naiset ei kirjoittele tuollaisia.

        Tämä ketjun aloitus on provoilua,miehen tekosia.Miehet tekeytyy naisiksi tässä ketjussa,mikä on huomattu ja tunnistettu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2868
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      106
      2164
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      934
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe