hänelle kertomaan todellisia tunteitani. Olen myöntänyt olevani ihastunut, mutta tämä on paljon syvempää. Tällaista tunnetta en ole ennen kohdannut. En joka tapauksessa saa häntä. Nielen ja unohdan tunteeni. Ei voi mitään. Elämä on raakaa
Koskaan en tule
8
422
Vastaukset
- samassa tilanteessa
Niinhän se on, mutta lopulta voit oppia jotain itsestäsi. Itsehän me luomme tunteemme, toinen on vain se peili josta niitä haemme. Koeta miettiä, mitkä ovat ne ominaisuudet joihin hänessä ihastuit, ja koeta löytää ne itsestäsi, se voi auttaa kulkemaan eteenpäin.
- en saa mäkään
paras vinkki aikoihin!!
- Tunnen mitä tunnen
Pääasia, että sulla on tunteet. Ilman niitä elämä ois paljon helpompaa, muttei niin kiehtovaa.
- ap.
Tänään selvisi, että hän on parisuhteessa ja sydämeni murskaantui. Kuten jo aiemmin sanoin elämä on raakaa. Nyt riudun, mutta kukaan ei sitä saa tietää. Ei kukaan
- Me tiedämme
Paitsi me täällä palstalla :) Sen unohdit.
- Tekisinniin
Ei saa olla kertomatta tunteitaan, jos vaikka toinenkin kärvistelee ikävästä. Se on väärin toista kohtaan. Kerro ja päättäkää yhdessä mitä teette, olis reilua kaikkia kohtaan.
- tunteellinen siili
Ihmettelen näitä pohdintoja kertoako tunteita vai ei. Ihan järkiperäisestikin olen sitä mieltä, että ne kannattaa kertoa ja kyllä vaikka toinen olisi varattu ja kyllä nyt tulee ryöppy niskaan ja tulkoon. Mutta miettikää nyt oikeesti hei: onko sellainen parisuhde vahva ja vakaa josta toinen lähtee jos joku kertoo olevansa häneen ihastunut. Ei varmana ole! Ja ennenpitkään se sitten hajoaa, vaikka jonkun muun kertoessa tunteensa. Ja jos oma kumppanini noin lähtisi niin tietäisin, että hän ei rakasta minua tarpeeksi/enää. Ja on kriisejä eikä niistä varmaan lähdetä ihan heppoisten syiden takia ja jos lähdetään niin ehkä parempikin niin. Mutta ei tosirakkaus katso aikaa ja paikkaa. Siinä teille tunteita ja järkeä iltaan.
- ajan jonka kestän
Rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa, pitää niin paikkansa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal323257- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478