Kuolemaakin katkerampi on nainen. Hän on pyydys, hänen sydämensä on ansa, hänen kätensä ovat kahleet.
Minä havaitsin
12
477
Vastaukset
- elövö nainen
Enpä tiijä tuosta katkeruuesta. mutta käsin voisin hänet kahlita :D
- no voe voe voe!
Älä sitten vastaa hänen houkutuksiinsa vaan purjehdi väljemmille vesille.
Ainakin sikäli kuin olet itse kuolemaakin katkerampaa valoisampi ja kiinnostavampi tyyppi, joka ansaitsee jotain parempaa. - Toinen J.
Raamatusta tuo. Raamatussa sanotaan myös, että ken vaimon löysi, se onnen löysi ja sai Jumalan mielisuosion. :)
- kivitettäkööt
Raamatusta löytyy ihmisen skriivaamaa jaetta joka lähtöön.
- *****(nainen)
kivitettäkööt kirjoitti:
Raamatusta löytyy ihmisen skriivaamaa jaetta joka lähtöön.
Nyt ei lueta Raamattua vaan nautitaan sunnuntaista = vapaapäivästä. Myöhäinen aamianen ja sen jälkeen ulkoilemaan kaupungin toiselle laidalle, vesiuoman yli ja mäkiä ylös ja alas.... Leppoisaa sunnuntaita pupujussilleni
- kivitettäkööt
*****(nainen) kirjoitti:
Nyt ei lueta Raamattua vaan nautitaan sunnuntaista = vapaapäivästä. Myöhäinen aamianen ja sen jälkeen ulkoilemaan kaupungin toiselle laidalle, vesiuoman yli ja mäkiä ylös ja alas.... Leppoisaa sunnuntaita pupujussilleni
En ole sinun jussisi kyllä, mutta mukavaa harhoista vapaata vapaapäivää itse kullekin. :)
- yks akka
Saarnaajaa?
saarnaaja kaikessa viisaudessaan oli itse katkera :D - onnenkerjäläinen
Ei saarnaaja ollut katkera,totesi vain että kaikki on turhaa, ainut mitä voi tehdä on nautti hyvistä päivistä, syödä ja juoda iloiten,sillä kaikilla on sama kohtalo muuttua taas tomuksi.
Saarnaaja oli Israelin kuningas,eli ei valta rikkaudet tee välttämättä ongelliseksi.
Aika karu on kyllä saarnaajan kokemus naisista ja meistä muistakin:
Mitä kaiken aikaa etsin, ihmistä. Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.- yks akka
Luen saarnaajaa mielelläni. Hänen tekstissään kuultaa pettymys ja minun mielestä jonkin sortin katkeruus siitä, kun kaikki on sitä turhuuksien turhiuutta.
- turhaanaivanrurhaan
yks akka kirjoitti:
Luen saarnaajaa mielelläni. Hänen tekstissään kuultaa pettymys ja minun mielestä jonkin sortin katkeruus siitä, kun kaikki on sitä turhuuksien turhiuutta.
Ei saarnaaja ainakaan naisen puutteessa ollut.
- yks akka
turhaanaivanrurhaan kirjoitti:
Ei saarnaaja ainakaan naisen puutteessa ollut.
Miten se tähän liittyy. Tuskin oli.
- Siinähän se
tulikin, pyhäpäivän vuorisaarna ja sielunpuhdistu, kun en kirkkoon ehtiny kiireiltäni.
Vois joku kyllä hakea Juha Vuorisenkin vuorisaarnan tänne, ois paljon kivempaa luettavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511397- 639660
- 1385484
- 1443774
- 753730
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403368
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243153- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak762544