Minä havaitsin

J-mies ....

Kuolemaakin katkerampi on nainen. Hän on pyydys, hänen sydämensä on ansa, hänen kätensä ovat kahleet.

12

477

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elövö nainen

Enpä tiijä tuosta katkeruuesta. mutta käsin voisin hänet kahlita :D

• no voe voe voe!

Älä sitten vastaa hänen houkutuksiinsa vaan purjehdi väljemmille vesille.

Ainakin sikäli kuin olet itse kuolemaakin katkerampaa valoisampi ja kiinnostavampi tyyppi, joka ansaitsee jotain parempaa.

• Toinen J.

Raamatusta tuo. Raamatussa sanotaan myös, että ken vaimon löysi, se onnen löysi ja sai Jumalan mielisuosion. :)

• kivitettäkööt

Raamatusta löytyy ihmisen skriivaamaa jaetta joka lähtöön.

• *****(nainen)
        kivitettäkööt kirjoitti:

Raamatusta löytyy ihmisen skriivaamaa jaetta joka lähtöön.

Nyt ei lueta Raamattua vaan nautitaan sunnuntaista = vapaapäivästä. Myöhäinen aamianen ja sen jälkeen ulkoilemaan kaupungin toiselle laidalle, vesiuoman yli ja mäkiä ylös ja alas.... Leppoisaa sunnuntaita pupujussilleni

• kivitettäkööt
        *****(nainen) kirjoitti:

Nyt ei lueta Raamattua vaan nautitaan sunnuntaista = vapaapäivästä. Myöhäinen aamianen ja sen jälkeen ulkoilemaan kaupungin toiselle laidalle, vesiuoman yli ja mäkiä ylös ja alas.... Leppoisaa sunnuntaita pupujussilleni

En ole sinun jussisi kyllä, mutta mukavaa harhoista vapaata vapaapäivää itse kullekin. :)

• yks akka

Saarnaajaa?

saarnaaja kaikessa viisaudessaan oli itse katkera :D

• onnenkerjäläinen

Ei saarnaaja ollut katkera,totesi vain että kaikki on turhaa, ainut mitä voi tehdä on nautti hyvistä päivistä, syödä ja juoda iloiten,sillä kaikilla on sama kohtalo muuttua taas tomuksi.

Saarnaaja oli Israelin kuningas,eli ei valta rikkaudet tee välttämättä ongelliseksi.

Aika karu on kyllä saarnaajan kokemus naisista ja meistä muistakin:

Mitä kaiken aikaa etsin, ihmistä. Tuhannen joukosta minä löysin yhden, mutta koko määrästä en ainoatakaan naista.

• yks akka

Luen saarnaajaa mielelläni. Hänen tekstissään kuultaa pettymys ja minun mielestä jonkin sortin katkeruus siitä, kun kaikki on sitä turhuuksien turhiuutta.

• turhaanaivanrurhaan
        yks akka kirjoitti:

Luen saarnaajaa mielelläni. Hänen tekstissään kuultaa pettymys ja minun mielestä jonkin sortin katkeruus siitä, kun kaikki on sitä turhuuksien turhiuutta.

Ei saarnaaja ainakaan naisen puutteessa ollut.

• yks akka
        turhaanaivanrurhaan kirjoitti:

Ei saarnaaja ainakaan naisen puutteessa ollut.

Miten se tähän liittyy. Tuskin oli.

• Siinähän se

tulikin, pyhäpäivän vuorisaarna ja sielunpuhdistu, kun en kirkkoon ehtiny kiireiltäni.
      Vois joku kyllä hakea Juha Vuorisenkin vuorisaarnan tänne, ois paljon kivempaa luettavaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      35
      11397
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      63
      9660
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      138
      5484
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3774
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      75
      3730
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      37
      3625
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3368
    8. Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron

Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal
      Maailman menoa
      24
      3153
    9. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      63
      2783
    10. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      76
      2544
    Aihe