Aloitin viime vuonna opiskelut aikuispuolella ja nyt olen alkanut tosissaan miettiä opiskelun keskeyttämistä. En vain jaksa opiskella, mielenkiinto täysin hukassa. Vielä kun on sellainen ala joka ei ole minulle itselle kiinnostava ala. Aloitin siksi tämän koulun koska en päässyt tavoittelemaani opiskelupaikkaan, joka olisi ollut mieluinen ala. Eli siis onko siinä mitään järkeä käydä koulua jos opiskelu tuntuu vastenmieliseltä. Minulla on siis masennusta, pakko-oireita, harvoin ollut paniikki-kohtauksia ym.. Kun ei vaan jaksais väkisin käydä koulua kun tiedän että se ei tee hyvää minulle. Tietenkin joskus tulevaisuudessa voisin opiskellakin, sitten kun on asiat kunnossa ja elämä hymyilee.
Anteeksi että vaivasin teitä..
Opiskelumotivaatio hukassa.
monde90
1
169
Vastaukset
- sydämen ääni
Hyvä että rohkenit kirjoittaa. Jospa vielä yrittäisit siihen unelma-ammattiisi. Jos opiskelu nykyisessä paikassa on tervanjuontia, niin ei kai sitä väkisin kannata vääntää. Jos lulukausi on lopuillaan, nin etkö jaksaisi käydä sitä vielä loppuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.1222263Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n582197Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501875EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa
Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt311485Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan951437- 941407
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191171Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men661170Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311170- 691030