Olen lokakuussa 60 täyttävä hetero nainen.
Etsin itseni tyylistä hyttikaveria, varustamo ei jaa hyttejä vaan pitää maksaa extraa ja aika hintava tuo reissu on noinkin. Hintaa toki kuuluu aivan kaikki, Turusta asti kuljetukset, kaikki ruoka ja juoma, myös alkoholi ja palvelurahat.
Olen illanvirkku ja aamuntorkku ja päiväunetkin maistuvat. Paheeni on tupakointi jota en tietysti hytissä harrasta. Muutoin olen sosiaalinen ja iloinen jutustelija. Lukurauhaa joskus tarvitsen.
[email protected]
7-yön all inclusive välimeren loistoristeily 6-13.10 1295 €
3
221
Vastaukset
- Asuntosijoittaja
Olen 55 vuotias mies, asuntosijoittaja. Jugend-asuntoja Helsingissä ja Tampereella. Kaikki varat nyt kiinni asunnoissa. Jos voit maksaa / lainata minulle matkakulut ja -rahat. Varma takaisinmaksu syksyllä.
Akateeminen tutkinto taskussa. Olen henkevää ja charmikasta seuraa. Voinemme keskustella kirjallisuudesta. Sikaarien ja hienon viinin nauttimisen yhteydessä.- sisuntoajoittaja
Äläkä usko. Mikään asuntosijoittaja... Trolli. HEH !! Sori. :-D
- Ei viikko laivassa
Mieti 3 kertaa risteilyä. Haluatko olla laivassa ja katsoa laivantiloja ja samoja naamoja viikon. Jos ruoka ja palvelu on huonoa niin et voi vaihtaa.
Laiva voi Välimerelläkin keinua tosi pahasti!
Itse en missään nimessä lähde risteilylle,lukenut kauhutarinoita miten olisi halunnut kesken pois ja koko viikko mennyt myrskyssä. Ym.
Jos lähdet niin kerro kokemuksista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell542391- 582047
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.1511978Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.581885Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.1321669Teit yllättävän siirron
Olet tähän saakka ollut tietyllä tapaa varovainen. Voi kai sanoa, että olemme kunnioittaneet toistemme rajoja. Tiedän,571230- 751221
Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.831125Kalasataman talossa lienee rakennusvirhe
Ei pitäisi olla mahdollista parvekkeen kautta tulipalon kiivetä katolle saakka kuin korkeintaan ylimmästä kerroksesta.1461018Kaipaatko nainen
Semmoista tosi hankalaa ja arkaa miestä? Pitäisitkö hänet aina omanasi jos saisit hänet? Miten huomioisit hänen herkkyyd103921