uniin.
Siinä seisottiin kasvot vasten kasvoja ihan liki puhumatta mitään,
mittailimme toisiamme hitaasti, sovittelimme vartalon mutkia liki,
tunnustelimme sopisiko ne vasten omaasi, nauttien jokaisesta hetkestä.
Ja sopihan ne! Ei muuta tällä kertaa näkynyt :)
Se vain että kaikki vaatteet oli päällä :)
Sä tulit nyt mun
13
826
Vastaukset
- unelmissani
Minun unissani vierailee kaipaamani mies aika usein, mutta monesti hän on harmittavan etäällä enkä meinaa saada häneen katsekontaktia tai puheyhteyttä. Toivon että hän tulisi lähemmäs ja katselen häntä kaihoisasti. Mutta aika monesti olemme olleet unissani ihan lähekkäin ja sylikkäin ja olemme tunnustaneet rakkautemme ja halumme toisillemme.
- Kaihoisa mies
Näin myös unen kaipaamastani naisesta.Nainen oli myös etäällä.Pitäisi perustaa fb ryhmä"kaihoisat uneksijat".Siinä voisimme jakaa kaihoisia ajatuksia...
- Se olikin sitten
aikas kiva uni :)
- tuommosta unta
Mäkin haluun.
Hitsi! Mä näin vain sellast unta, et mul oli tosi upee ja huomiota herättävä meikki. Ja että mul oli todella pahansuopa sekä vaarallinen naiskamu :-[
- etsijatuhoasellainen
Yöllä ampiaiset tulivat keskusteluihin jostain mielleyhtymästä, tuossa ampiaspesän etsimis- ja tuhoamislaulu:
http://www.youtube.com/watch?v=J-tvJcTPxHc- Omppu pomppunen
Älä nyt ampiaisia tapa sillä ne pölyttää kukkasia.
Ei tule muuten syksyllä omppuja.
- I have
Oletko ennemmin nähnyt unia rakkaastasi?
- miehelle
Oletko äitini kanssa samassa duunissa? Ja päällikkötasolla. Olen kuullut että palvot äitiäni
- tuoksua
palvon ja kaipaan hänen iholleen, jokahetki..
- värinää
hänen elimestään virtaava visva saa mieleni hulluksi ja kaluni sykkimään...värinää
- kaikkeavoiolla
Voipi olla jonkun komentajan adjutantti, eli kova komentoinen lutikin :D
- M.... Mies
Mistä sinä aina keksit noita adjutantti juttuja? :)
Oletko everstin tytär vai mistä on kyse? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi383682Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal313250- 692888
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak912730- 351748
Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no811709- 241539
- 281517
Olisitpa se hellä
Ja herkkä minkä kuvan sain sinusta irl. Haluaisin että elämässäni olisi sellainen joka arvostaa minua juuri sellaisena k231484- 281478