Poika harrasti seksiä 12-vuotiaan kanssa nuorisokodissa
Nuorisokotiin sijoitettu 15-vuotias poika harrasti seksiä 12-vuotiaan tytön kanssa nuorisokodin tiloissa. He olivat muun muassa useita kertoja suojaamattomassa sukupuoliyhteydessä.
Poika kiisti teot vedoten muistamattomuuteensa.
Etelä-Savon käräjäoikeus piti tytön kertomuksia tapahtumista niin ristiriitaisina ja epäluotettavina, että se hylkäsi syytteen.
Itä-Suomen hovioikeus tuomitsi kuitenkin torstaina pojan lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä 80 päiväsakkoon eli 480 euron sakkoon.
Pojan on maksettava tytölle 4000 euroa kärsimyskorvausta.
LAPSELLE seksirikostuomio
2
145
Vastaukset
- KumpikinSexRikolisia
Niin mutta poikahan itsekin oli alle suojaikärajan.
Eli periaatteessa tyttökin syyllistyi lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön?
Miksei tyttöä syytetty seksistä pojan kanssa? Ai niin kun Suomessa 12-vuotias ei ole vielä rikosoikeudellisessa vastussa teoistaan, toisin kuin jos oltaisiin oltu Englannissa jossa jo 10-vuotias tuomitaan.
Eli todellisuudessa KUMPIKIN ovat SEKSIRIKOLLISIA?!- sdfescsc
No doh... Jälleen joku typerys vetelee johtopäätöksiä jonkin iltalehden(?) artikkelin mukaan. Tiedätkös nyt varmaksi, että nimenomaan ikä oli ratkaiseva tekijä? Eikä esimerkiksi varsinaiset tapahtumat ja se oliko kyse todellakin hyväksikäytöstä. Niin typerä en tosin uskonut kenenkään olevan, että uhria lähtisi syyttämään hyväksikäytöstä... Jestas mitä ihmisiä tällä palstalla liikkuu, mutta täytyy niitä keskimääräistä tyhmempiä ja kieroutuneempiakin olla...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706