kiva tietää, kuinka monella tänne kirjoittavalla on oikeasti kokemusta Citroen merkkisestä autosta. Ihmeelisiä lehtien koeajoja / testejä on luettu ja niitä tänne raivokkaasti kommentoidaan totuutena.
Käykää nyt edes koeajamassa joku vanha käytetty sitikan " pska" ja kertokaa mikä siinä oli niin huonoa. Saattaa olla ettei viitsi sen jälkeen kirjoitella tänne mitään.
Olis kyllä
7
61
Vastaukset
- 2 x riittää
2 Sitikkaa ollut.Kolmatta ei enää tule !
- Kokemusta löytyy
Kahdesta Citikasta löytyy kokemusta. Ei pahaa sanottavaa. Nyt alla sisarmerkki Pösön tuote, seuraava taas Citikka (DS5 luultavasti).
- citikkakuski1
Minulla on kokemusta useammastakin Citikasta. Olen melko tyytyväinen ja siksi seuraavakin auto todennäköisesti on Citroen.
- Tyytyväinen olen
Citikan c5 -07 2.0 automaatin kohta vuoden omistanut. Pari valo polttimoa tarvinnut vaihtaa.
Lumimyrskyssä tuli todettua hyvä ajettavuus. Lämmin ja huurteeton.
Seuraavan auton valinta kriteerit on korkealla. - TOYO AURIS
ei ole kokemusta, eikä tule !
Johan ton "laaadun" määrittelee jälleenmyyntiarvo, vai koska on halvalla saanut jotain hyvää ? Ja loput kertoo lehtien tilastot- omakokemus ratkaisee
Tilastot kertovat Citroenista ihan positiivisiakin asioita. Jos malttaa tutustua kaikkiin tilastoihin.
- ssssssssssoooo
.....Auris, oletko jobbari, kun jälleenmyynti kiinnostaa? Itse ostan auton ajoa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511467- 639940
- 1505619
- 1443794
- 753760
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373645- 403388
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243193- 652835
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792623