Hei!
Asun 1a-kasvillisuusvyöhykkeellä ja haaveilen lämpimälle eteläseinustalle köynnösruusua. Toivoisin, että ruusu kasvaisi vähän tähän tapaan kuin tämä kuvassa oleva (vaikka toki tiedän, että tämä kuva on jostain etelämmästä). http://www.suomela.fi/piha-puutarha/Kukat-taimet/Koynnosruusun-tukeminen-50205
Eli toivoisin tuollaista puumaista vartta ja kohtuullisen harvaa kasvua sellaisen tuuhean sijaan. Haluaisin myös väriltään hennon ruusun, eli joko valkoisen, vaaleanpunaisen tai keltaisen. Jos täällä on joku toinenkin ruusuhullu, mitä suosittelisit? :)
Kaksi kesää sitten istutin flammentantzin länsiseinälle ja se on lähtenyt hyvin kasvamaan siinä.
Mikä köynnösruusu sopisi?
Fiuletti
3
292
Vastaukset 3
- poltinkarva
Minulla on New Dawn-köynnösruusu. Kukat hennon vaaleanpunaisia. Suomelan kuva taitaa olla ulkomailta.
- Fiuletti
Suomelan kuva on tosiaan ulkomailta. Missä päin Suomea New Dawn -ruuaksi kasvaa ja kasvaako se puumaisesti?
- rva ruusupuu
Kasvaa hitaammin kuin Flammentanz ja kukkiikin maltillisemmin. Mulla kaksi vuotta vanha nyt. Seinustalla kasvanut paremmin kuin avopaikassa, tungin yhden nimittäin myös ruusupenkkiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS962666Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.151005Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63853Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke48775- 52759
- 47664
- 80626
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69612- 50605
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35604