Toivottavasti kismittää oikein paljon mollaajia, teidän on varmaan pakko vetää sochi kortti esiin nyt? ;)
Lehtonen sm-kultaa!
12
113
Vastaukset
- Fillari pusikossa
Sotshissa meni ihan alta arvostelun ja mokasi totaalisesti koko viestin. Nyt luultavasti oikaissut jossain tai jättänyt kokonaan yhden rinksan hiihtämättä. Muuten ei voi noin hyvin pärjätä.
- nooh älähä nyt
Jospa se oli runkannut liikaa ennen viestiä.
- gyjh
Miten niin Lehtonen mokasi viestin? Minun muistaakseni se ei hiihtänyt kuin muutaman sekunnin huonommin kuin Heikkinen.
- muistat väärin
gyjh kirjoitti:
Miten niin Lehtonen mokasi viestin? Minun muistaakseni se ei hiihtänyt kuin muutaman sekunnin huonommin kuin Heikkinen.
Matti Heikkisellä taas oli minun mustini mukaan nopein aika. Lehtonen romahti. Sanoi että "mie romahi iha hitost".
- Gandalf!
Tais jäädä Tour de ski näkemättä? Jossa hiihti todella hyviä osuuksia.Sotshissa teki rohkean hiihdon ja parhaansa.
Onnea Lari ylivoimainen voitto! Ens vuonna taas hienoja hiihtoja! - mie romaha mie romah
Iha hitost kismittää.
- Neulanukke
Joo, jotain hämärää ja mustaa magiaa tohon nyt sisältyy.Ei voi millään hiihtää toi ukkeli noin kovaa. Olisko ihan WooDoo hommia kun edustaakin Itä-Suomalaista seuraa....
- jospa se on
Väinämöinen käynyt sen siunaamassa ennen hiihtoa.
- hieno suoritus
Jokainen kisa on tietenkin omansa, mutta statistiikan mukaan Musti ja Happo olisivat tulleet ohi, jos oltais hiihdetty aito 50 km, tai sitten ei, jääköön ikuiseksi arvooitukseksi.
- Mutta nuoret tulee
HAPPO on ollut varmaan letkuissa eilisen jälkeen kun ei haastatteluun tullut?
Näkihän Samikin sen että happo katkee lopussa.
- sivusta seurannut
2014-2015 kauden suurin menestyjä, jos kesä menee ilman sairasteluja.
- b.imppola
Niin grillauksen cupissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eutanasia - miksi eläimelle sallitaan armokuolema, mutta ihmiselle ei?
Olen pitkään ihmetellyt yhtä asiaa Suomessa. Kun koira kärsii parantumattomasta sairaudesta ja kovista kivuista, eläinlä2611481Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa564054Unisex-vessat
Ahdistaa. Miksi kaikki pitää tasapäistää tasa-arvon nimissä? Tasa-arvo on sitä, että kunnioitetaan sukupuolien erilaisu1173247Sosiaalidemokratia romahtanut kautta maailman
nuoret eivät enää kannata järjetöntä aatetta, joten demarien täytyy hakea kannattajia mamuista. Ruotsin sos.demit jo kie1692557Miksi Seta ja Sofia Virta ei vaadi muslimeita kunnioittamaan priden-arvoja?
Kuten tiedetään niin islam ei hyväksy sitä mitä pride edustaa. Seta-pomo Mikkonen nosti hirveän äläkän kun yksi tepsin1082296Vastuun ottaminen omasta hyvinvoinnista
Olen huomannut tuttavapiirissäni ihmisiä, joilla on mt-diagnooseja. Sen sijaan, että millekään asialle yritettäisiin teh2061865Sofia Virralle täydet 12 pistettä!
Kun ei jäänyt mukaan vähemmistöjen sortamista epäsuorasti tukevaan joukkueeseen. Urheilijoiden pitäisi olla esikuvia.3161143- 67943
Miksi Hotelli Kainuuta dissataan?
Ihmetyttää tämä jatkuva yhden yrityksen arvosteleminen. Ikäänkuin mikään ei olisi hyvin. Kuitenkin yritys työllistää, ta19913- 65818