Mitä tehdä 20v. synttäreillä Oulussa???

vinkkejäkaipaava

Elikkäs itse täytän parin kuukauden päästä 20 vuotta ja olisi mukava järjestää kavereille jonkunlaiset bailut. Ongelmanahan on se, ettei mulla ole oikein mitään paikkaa missä näitä bailuja pitää.. opiskelijana budjetti tilan vuokraukseen on rajallinen ja porukoidenkaan luona ei oikein voi pitää, kun heillä ei ole oikein mitään paikkaa minne mennä illaksi..
Eli kaikenlaisia ehdotuksia otetaan vastaan! Sen verran vielä ssanon että 18v synttäreillä oltiin Amarillossa baarissa ja 19v. synttäreillä porukoiden luona kun heille vaivoin keksittiin paikka mihin mennä(tällöinkin sain talon käyttööni vain ilta kymmeneen saakka ja siitä lähdettiin sitten jo pikku hiljaa suunnistamaan keskustaan..olisi siis kiva tänä vuonna keksiä joku paikka jossa voisi olla niin pitkään kun halutaan tai sitten keksiä jotain muuta ohjelmaa)
Kiitos jo etukäteen jos on antaa mitään vinkkejä! :) ja Oulun seudulla siis asun :D

5

165

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaakob.

      Hyppää niiden apinoidesi kanssa vaikka lähimpään jokeen ja biletä siellä

      ÄKS DEE DEE d d d d d dDDDDD DDDD

    • Elämäsi on todennäköisesti täysin hyödytöntä ja turhaa joten suosittelisin että itket pimeässä nurkassa niin kuin normaalisti joka ilta teet.

    • jaahas,

      Elämäni on todennäköisesti omaa elämääsi hyödyllisempää, koska en ole ihan noin syvälle suomi24 yhteisöön uppotunut, jotta naamakuviani laittaisin näkyville. Sehän kertoo nettiriippuvuudesta ja sellaisillahan ei yleensä ole elämää.

      Itse käyn täällä vain vierailulla, joten on minulla muutakin elämää.

    • Jaahas.

      Kaiken lisäksi jos pitäisi täällä edes jonkinlaista profiilia, en ainakaan päivittelisi sitä seuraavalla alatyyliin kalskahtavalla tyylillä:

      " Viimeisin päivitys:

      MUN PILLUUUUUUUUUUUU UUUUUUUUUUH!!!!!!!!!!!!!
      10.03.2014 9:37 "

      • jaahas.

        Ja kaikkein säälittävintä ovat nämä fakebook naurettavuudet "elämänkoulu" höpinöillään. Se on ilmeisesti nyt POP olla elämänkoulussa.

        Niin siinä käy kun iso pyörä pyörii liikaa ja hihna hinkkaa tyhjää..


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2560
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1489
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      903
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      844
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe