Minulle on päätynyt kaunis keramiikkavaasi, jonka pohjassa nimikirjaimet KS-79. Lisäksi pohjaan on liimattu lappu, jossa lukee Kaarina Santaholma. Yritin googlata tekijästä jotain tietoa, mutta tulos oli ihan pelkkä nolla. Tunteekohan kukaan kyseistä tateilijaa. En ole suuri taiteen tuntija, mutta olettaisin, että vaasi on kuitenkin ihan ammattitaiteilijan tuotos. Jos joku siis tunnistaa, niin olisin kiitollinen kaikista tiedosta.
Vastaukset 1
- Tiedetään
Kyllä tunnetaan sehän on tietenkin äitini Kaarina Santaholman o.s. Jaala (s. 8.3.1911, k. 23.10.1997) maalaama. Hän opiskeli ja maalasi ahkerasti ja maalasi vuosikausia yhtä ja toista eikä ollut tavanomainen kukkamaalari. Ylsi kyllä ammattilaisen tasolle. Osallistui myös näyttelyihin. Koulutukseltaan käsityön opettaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791426
- 851293
- 1041038
- 48859
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su40753Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83636Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..7626Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30566Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.88541Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su44532