Tämä tuli ilmi Riemuliiterin tansseissa... me naiset joilla on keskivartalossa hieman ylimääräistä... emme olekkaan tervetulleita tanssimaan...meitä ei haeta vaan haetaan vain näitä hoikkia...siis tanssitaidolla ei ole mitään merkitystä...
Tanssipaikoilla on myöskin tosi paljonmiehiä jolla on keskivartalolla tosi paljon ylimääräistä...ja ne saavat tanssia...
Ei tasan käy tämä...
No minäpä olenkin sitten piikki lihassa ja olen kiusallakin tansseissa vaikkein mua haettaisikaan...
Ei tervetulleita...
81
2283
Vastaukset
- trelus
Ilmankos monet miehet elävät puutteessa kun eiväthän ne monet paksukaiset saa näitä naisia parketilta pidemmälle!
- tanssin taikaa
Monet miehet pitävät kookkaampia naisia raskaina vietävina ja siitä se hakemattomuus saattaa johtua. Ei tässä sen kummemmasta ole kysymys.
Hae sinä naistenhaulla ja osoita nuo ennakkoluulot paikkaansa pitämättömiksi."kookkaampia naisia raskaina vietävinä"
Itse kun oon 166/58 ja uuman ympärys alle seitsemänkymmentä senttiä niin ei ole pelkoa etteikö viejän kädet riitä....kevyt askellus ja tanssitaitoakin jonnii verran löytyy.
Kerran sain palautetta kuvieni perusteelta Suomi24 tanssiosiolla että olen hirviön näköinen niin ehkä se on syynä kun mummut ja nuoretkin ympäriltä viedään.....mut ainahan se vakka kantensa on löytänyt et` tanssahdeltua on saanut ja hyviä muistoja löytyy.- valdemar
Tarkoitatko sitä että kevyt tai raskas vietävyys on painosta kiinni?
Käsitykseni mukaan kevyt vietävä on pulskana ja hoikkana kevyt vietävä.
Raskas vietävä on hoikkana ja pulskana raskas vietävä! - so?
sishill kirjoitti:
"kookkaampia naisia raskaina vietävinä"
Itse kun oon 166/58 ja uuman ympärys alle seitsemänkymmentä senttiä niin ei ole pelkoa etteikö viejän kädet riitä....kevyt askellus ja tanssitaitoakin jonnii verran löytyy.
Kerran sain palautetta kuvieni perusteelta Suomi24 tanssiosiolla että olen hirviön näköinen niin ehkä se on syynä kun mummut ja nuoretkin ympäriltä viedään.....mut ainahan se vakka kantensa on löytänyt et` tanssahdeltua on saanut ja hyviä muistoja löytyy.elämä on.
- Hmmmm...
sishill kirjoitti:
Kerran sain palautetta kuvieni perusteelta Suomi24 tanssiosiolla että olen hirviön näköinen niin ehkä se on syynä kun mummut ja nuoretkin ympäriltä viedään.....mut ainahan se vakka kantensa on löytänyt et` tanssahdeltua on saanut ja hyviä muistoja löytyy.Tämä kauhea muija on ärsyttävin mitä tällä palstalla ikinään
on kirjoitellut !
Nenä on niin syvällä omassa navassa että hirvittää
jo sivullistakin
Pois tämmöiset päivää pilaamasta. Pysy siellä
salilla vaan.näyttelemässä omaa erinomaisuuttasi. - hk,,
sishill kirjoitti:
Kerran sain palautetta kuvieni perusteelta Suomi24 tanssiosiolla että olen hirviön näköinen niin ehkä se on syynä kun mummut ja nuoretkin ympäriltä viedään.....mut ainahan se vakka kantensa on löytänyt et` tanssahdeltua on saanut ja hyviä muistoja löytyy.ei se tanssitaito ole koosta kii,, sen olen huomannut,,lihavat oisaa tanssia siinä missä laihatkin jopa patrermin,, si syytä huoleen, tukevat, kiva teitä on tansittaa..ihan totta,, ei luuviuluilla mitään tee,,,siis tansimaan hop hpo,,
- iuyiuyh
Jos olet sitä mieltä, että hoikemmilla käy parempi flaksi niin tee asialle jotain. En minäkään voi valittaa sitä, että naapurilla on komeampi kukkapenkki miksi ei mulla, täytyy vain tehdä se paremmaksi.
- Kurvikkaampivaihtoehto
Olen sairastanut kilpirauhasvaivoja ikäni ja lopulta syövän.
Kilpirauhanen on leikattu. Rauhasen epätasainen toiminta aiheutranut ajoittain rajun painon nousun.
Nyt olen pullea mutta en sentään yli sataa kiloa.
Kilpirauhasen ylitoiminta aiheuttaa unettomuutta ja laihtumista, vajaatoiminta uupumusta lihoamista ja mm.hiustenlähtöä. - hoo.169cm-58kg-68cm
Kurvikkaampivaihtoehto kirjoitti:
Olen sairastanut kilpirauhasvaivoja ikäni ja lopulta syövän.
Kilpirauhanen on leikattu. Rauhasen epätasainen toiminta aiheutranut ajoittain rajun painon nousun.
Nyt olen pullea mutta en sentään yli sataa kiloa.
Kilpirauhasen ylitoiminta aiheuttaa unettomuutta ja laihtumista, vajaatoiminta uupumusta lihoamista ja mm.hiustenlähtöä.Liittyvätkö oireesi jotenkin tanssiin?
- Lyhenee vaan naiset
Ihmettelen kun naiset ovat niin lyhyitä tanssilavoilla, kun suomalaisen naisen keskimitta on 171. Lavoilla käyvät naiset ovat huomattavasti näitä lyhyempiä. Itse olen 185 ja ei oikein näiden jämänaisten kanssa muut tanssit suju kuin kädenali tanssit.
- 6 jalkaa pitkä
Joo.. lyhyitä ovat mullekkin. Onneksi muutamia on pitkiä ja käyttävät tanssikenkiä.. sellaisia korollisia tarkoitan. Niiden kanssa on mukavaa tanssia siellä ulkokehällä lähiotteessa. Niin kuin joku sanoi, reisi reittä vasten.
- hujoppi?
Taitaa noita pituustaulukoita olla erilaisia. Useimmissa sanotaan että suomalaisen naisen keskipituus on 167cm. Se on melkein viisi senttiä vähemmän kun 171cm.
Itse olet 185cm joka on yli suomalaisen miehen keskipituuden. Kutistu vähän niin olet itsekin keskimittainen ja suomalainen keskimittainen nainen sopii paremmin tanssipariksi. - tanssityttö
Missä ihmeessä sinä sitten olet luurannut, kun mä olen tehnyt ihan päinvastaisen havainnon. Olen 173 cm pitkä ja siihen vielä muutama sentti koroista, niin suurin osa miehistä on minua lyhyempiä. Onpa tosi naisellinen olo kun tanssittaja on lyhyempi ja monesti vielä kevyempi (vaikka kehuvat että olen kevyt vietävä ja kerran hakenut hakee yleensä uudelleen). Välillä tuntuu että kaikki yli 180 cm miehet on jossain vaimojensa kainalossa. Toivottavasti meidän tiet kohtaa lavalla vielä joku päivä.
- Öttyt
tanssityttö kirjoitti:
Missä ihmeessä sinä sitten olet luurannut, kun mä olen tehnyt ihan päinvastaisen havainnon. Olen 173 cm pitkä ja siihen vielä muutama sentti koroista, niin suurin osa miehistä on minua lyhyempiä. Onpa tosi naisellinen olo kun tanssittaja on lyhyempi ja monesti vielä kevyempi (vaikka kehuvat että olen kevyt vietävä ja kerran hakenut hakee yleensä uudelleen). Välillä tuntuu että kaikki yli 180 cm miehet on jossain vaimojensa kainalossa. Toivottavasti meidän tiet kohtaa lavalla vielä joku päivä.
On ainakin kaksi ulkoista asiaa, ei kauneuteen tai komeuteen
kuuliuvaa, jollaisia ihmisä ei suuresti näe lavoilla,
kaduilla kyllä.
Mitkähän ne on, tässä kysytään molemmista sukupuolista yhtä? - tanssityttö
Öttyt kirjoitti:
On ainakin kaksi ulkoista asiaa, ei kauneuteen tai komeuteen
kuuliuvaa, jollaisia ihmisä ei suuresti näe lavoilla,
kaduilla kyllä.
Mitkähän ne on, tässä kysytään molemmista sukupuolista yhtä?Öttyt, eipä tule mieleen muuta kuin hymy, mutta ei sitä kaduillakaan näe. En arvaa mitä tarkoitat, mutta odotan että kerrot.
- Öttyt
tanssityttö kirjoitti:
Öttyt, eipä tule mieleen muuta kuin hymy, mutta ei sitä kaduillakaan näe. En arvaa mitä tarkoitat, mutta odotan että kerrot.
Yhden mainitsit jo eli pitkät miehet, blondeja naisia on myös vähemmän
mitä kaduilla normaalisti näkee. - Tietoa eikä arv.
hujoppi? kirjoitti:
Taitaa noita pituustaulukoita olla erilaisia. Useimmissa sanotaan että suomalaisen naisen keskipituus on 167cm. Se on melkein viisi senttiä vähemmän kun 171cm.
Itse olet 185cm joka on yli suomalaisen miehen keskipituuden. Kutistu vähän niin olet itsekin keskimittainen ja suomalainen keskimittainen nainen sopii paremmin tanssipariksi.Viimeisten tilastojen mukaan suomalaisnainen on keskimitaltaan 171 cm.
- ,,,,,,
Tietoa eikä arv. kirjoitti:
Viimeisten tilastojen mukaan suomalaisnainen on keskimitaltaan 171 cm.
Kolmen vuoden takaa olevassa tilastossa sanotaan että suomalaisen naisen keskipituus on 165 cm ja miehen 179 cm. Tuskin keskipituus on noussut muutamassa vuodessa kuutta senttiä. Nimenomaan SUOMALAISEN, siinä ei ole maahanmuuttajat "suomalaiset" mukana.
- Laadittu 3/14
,,,,,, kirjoitti:
Kolmen vuoden takaa olevassa tilastossa sanotaan että suomalaisen naisen keskipituus on 165 cm ja miehen 179 cm. Tuskin keskipituus on noussut muutamassa vuodessa kuutta senttiä. Nimenomaan SUOMALAISEN, siinä ei ole maahanmuuttajat "suomalaiset" mukana.
18 - 65 vuotiaiden naisten keskipiyuus on 171 cm. 18 - 108 vuotiaiden 167 cm.
- 5§5§5
Laadittu 3/14 kirjoitti:
Oho!
Johan tarvii olla 65-108 vuotiaat naiset lyhkösiä, jos ne pudottaa "keskiarvoa" 4cm.
Mikähän heidän keskipituus on? Alle 150cm? - ,,,,,,
Laadittu 3/14 kirjoitti:
:D :D
- Lavalla lyhyt :)
Niin joo, me ollaanki lyhyitä vaan tanssilavoilla. Niinkuin kirjoitit :) . Muualla pidempiä.
Jämä olen ja hyvin sujuu pitkien ja pätkien kanssa. Silloin kun mies osaa viedä. - tanssityttö
Öttyt kirjoitti:
Yhden mainitsit jo eli pitkät miehet, blondeja naisia on myös vähemmän
mitä kaduilla normaalisti näkee.Mä oon blondi:). Mun mielestä kyllä pituus ja hiusten väri liittyy nimen omaan kauneuteen ja komeuteen. Se on sitten jokaisen katsojan asia mitä pitää kauniina ja komeana.
- paikalla ollut
Eihän Riemuliiteriin tänätalvena ole kukaan tervetullut kaikkihan sieltä pois ajetaan. Uudet pitäät eivät tunnu ymmärtävän mikä on asiakkaan merkitys paikalle. niminerkki...paikalla ollut
- tanssin taikaa
Ikävää vihjailua tuommoinen. Kerro tarkemmin kaikille, jos sinut on kerran Riemuliiteristä pois ajettu.
Mikset käyttänyt suomalaista sisua ja pyrkinyt sisään yhä uudelleen?
- paikalla ollut
Olin juuri viikon ylläksellä. Yleensä käyty joka ilta Liiterissä nyt uudet pitäjät ja homma sen mukainen. kaverini oli mennyt sanomaan pitäjälle kädenalitanssijoista että voitaisiin osoittaa alue missä he tanssisivat niin sanottiin että jos ei miellytä voi mennä jonnekin muualle tanssimaan. Ok?:ko Ennen oli talon tapa että monella oli pullo pöydän alla piilossa osta välillä otettiin hörpyt.. nyt A oikeudet joten se kielletty mutta ei kaikki sitä vielä tiedä ja ottavat vanhaa muistia potun mukaan ja kun se huomataan niin samantien ulos talosta. voisi senkin hiukan fiksummin hoitaa. ym. ym.
- tangon huumaa
Minä en ole havainnut ketään pihalle ajetun.
Tosin olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin lähimmät tanssijat ja kauniit naiset.
Noita pöytiähän on kait poistettu toisesta reunasta jotta on saatu lisää tanssitilaa?
Mielestäni vois tehdä vieläkin lisää tilaa, eiköhän pöytiä ja tuoleja ole aivan liikaa?
- tanssin taikaa
Pöytiä ja tuoleja on Riemuliiterissä mielestäni riittävästi. Jos haluaa mennä tanssipaikalle istuksimaan, niin siihen tarjoutuu kyllä tilaisuus.
Hyvä, että turhat suunsoittajat ajetaan ulos. Hankeen vaan valittamaan! - Tanssiva sisko
Nyt on kysyttävä? Eivätkö Avokki 11 ja tangon huumaa ole pari.Kirjoituksestasi päätellen tangon huumaakin hakee vain näitä hoikkia.Ikävää.Hienoa ettet anna periksi.
- Hyvä kysymys!
Kyllä minunkin mielestäni huuma on nyt todella hyvän selityksen velkaa ensinnäkin avokilleen ja toisekseen meille muille: kyllähän huuma tuossa antoi ikään kuin ymmärtää, ettei avokki ole hänen mielestään kaunis nainen. Tokihan hän olisi avokkinsa muutoin huomannut.
Huuma kirjoitti: "olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin kauniit naiset." - tangon huumaa
Hyvä kysymys! kirjoitti:
Kyllä minunkin mielestäni huuma on nyt todella hyvän selityksen velkaa ensinnäkin avokilleen ja toisekseen meille muille: kyllähän huuma tuossa antoi ikään kuin ymmärtää, ettei avokki ole hänen mielestään kaunis nainen. Tokihan hän olisi avokkinsa muutoin huomannut.
Huuma kirjoitti: "olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin kauniit naiset.""Huuma kirjoitti: "olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin kauniit naiset."
Tanssiva sisko
" tangon huumaakin hakee vain näitä hoikkia"
Anteekis vaan rakkaat kuulijat ja Avovaimo.
Ai, missä olen sanonut hakeneeni vain "hoikkia" naisia?
Mitä tulee minun naisihanteeseen, se on "pyöree".
Tanssilavalla tulee haettua tanssiin kaikenikäisiä ja painoisia naisia.
Ainoo "syrjintä" on minun kohdalla pitkät yli 180cm. naiset.
---ja reissuhommissa tulee jätettyä hakematta ne oikeesti minua miellyttävät daamit, ettei mene yöunet.
Avovaimooni tulee tanssitettua varmasti liian vähän,sitä vaan on paljon haastavanpaa viedä tuntemattomia. Tanssi antaa näiden "vieraiden" kanssa paljon enemän.
Harmi vaan kun Avokki ei oikein ole halukas hakeen naisten tunnilakaan ketään tanssiin, näin ei juurikaan tule nähdyksi ja hakujakaan ei juuri tule.
Mitä tulee näihin "hoikkiin" naisiin.
On pakko tunnustaa että keskimäärin ne on kevyenpiä viedä.
Osittain varmaan johtuu että ne on saaneet tanssia enenpi. Ehkä pienenpi massa kääntyy, pysähtyy ja on helponpi pujahtaa muiden tanssijoiden välistä.
Tosin on isoissa tytöissäkin kevyesti vietäviä. - Avokki 11
tangon huumaa kirjoitti:
"Huuma kirjoitti: "olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin kauniit naiset."
Tanssiva sisko
---ja reissuhommissa tulee jätettyä hakematta ne oikeesti minua miellyttävät daamit, ettei mene yöunet.
Avovaimooni tulee tanssitettua varmasti liian vähän,sitä vaan on paljon haastavanpaa viedä tuntemattomia. Tanssi antaa näiden "vieraiden" kanssa paljon enemän.
Harmi vaan kun Avokki ei oikein ole halukas hakeen naisten tunnilakaan ketään tanssiin, näin ei juurikaan tule nähdyksi ja hakujakaan ei juuri tule.
Osittain varmaan johtuu että ne on saaneet tanssia enenpi. Ehkä pienenpi massa kääntyy, pysähtyy ja on helponpi pujahtaa muiden tanssijoiden välistä.
Tosin on isoissa tytöissäkin kevyesti vietäviä.Niin tosiaan eihän minua vaimoksi ja lasten äidiksi ole valittu tanssin vuoksi...
Huuma on itse hoikka mies... tangon huumaa kirjoitti:
"Huuma kirjoitti: "olen ollut niin tanssin lumoissa, etten ole nähnyt kuin kauniit naiset."
Tanssiva sisko
Tosin on isoissa tytöissäkin kevyesti vietäviä."tosin on isoissa tytöissäkin kevyesti vietäviä"
Olen opetellut myös viemään, myös kädenalitanssejakin ja todennut vuosien mittaan että kevyesti vietävyyteen ei vaikuta paino/pituus....on kevyesti vietävä tai sitten ei.- Avokki 11
Jeps olemme pari...mutta tarkoitin kylläkin muita miehiä...saan kylläkin tanssia hänen kanssaan...en ehkä niin paljon kun haluaisin...
Joop periksi en anna...täytynee ruveta hakemaan itse naistenhaulla... - Tanssiva sisko
sishill kirjoitti:
"tosin on isoissa tytöissäkin kevyesti vietäviä"
Olen opetellut myös viemään, myös kädenalitanssejakin ja todennut vuosien mittaan että kevyesti vietävyyteen ei vaikuta paino/pituus....on kevyesti vietävä tai sitten ei.Juuri näin.Jos viejä on hyvä ei kevyesti vietävyyteen vaikuta paino ei pituus.
Taitaapi Huumalla olla jotain muuta mielessä. Mitähän mahtaa tanssi antaa?
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa. - Tanssiva veli
Tanssiva sisko kirjoitti:
Juuri näin.Jos viejä on hyvä ei kevyesti vietävyyteen vaikuta paino ei pituus.
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa.Viejä ei kylläkään yksin pysty tekemään kenen tahansa viennistä kevyttä, vaikka olisi kuinka hyvä.
- Ihmetellä täytyy
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa.Minuakin on jo pidempään hieman epäilyttänyt huuman ja avokin välinen suhde: normaalissa parisuhteessahan ei ole kovin järkevää kertoa puolisolleen, että jonkun tekeminen antaa muitten kanssa enemmän kuin oman puolison kanssa. Mikäli näin kuitenkin on pakko tehdä, tulisi sitä ennen varata puolisoitten yhteinen aika parisuhdeneuvojalta: puolueettoman osapuolen läsnäolo tällaisessa tilanteessa pienentää huomattavasti kallon vammojen ja hengitysteitten ahdistusten todennäköisyyttä varsinkin huuman kaltaisella herrasmiehellä, joka ei kykenisi edes tanssiessaan kauniimpana pitämäänsä sukupuolta edes henkisesti loukkaamaan, vaikka mainittu sukupuoli äkkipikaistuksissaankin yrittäisi tehdä yhtä ja toista sekä monenmoista mielestään huuman ansaitsemaa kauhean rumaa fyysistäkin temppua huumalle.
Aivan kuin huuma olisi saanut jostain SimCityn Ballroom Dance -laajennuksen, jossa hän toimii itsevaltiaana lavaisäntänä tanssitellen SimCityn tahdottomia naisia. - Avokki 11
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa.Tähänpä saapi Huuma itse vastata...
- tangon huumaa
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa.Mitäpä se"tanssi" antaa.
Luulenpa että aika moni tanssii mielunmin välillä muidenkin kuin oman Miehensä tai Vaimonsa kanssa.
Tosin ei minulla ole mitää faktaa tietoa.
Jospa joskus seuraisit hetken muiden tanssimista, voisit tulla samaan johtopäätökseen.
Jos yhteiset askelet löytyy, on moni aika onnellisen näköinen,sen vieraan vietävänä/viejänä.
Harvenmin sen oman kullan kanssa päästään samaan.
Ainakaan kun käydään usein tanssimassa. Jos tanssitaan vain kerran 5 vuodessa joissakin häissä, on asia varmaan juuri toisinpäin. - tangon huumaa
Ihmetellä täytyy kirjoitti:
Minuakin on jo pidempään hieman epäilyttänyt huuman ja avokin välinen suhde: normaalissa parisuhteessahan ei ole kovin järkevää kertoa puolisolleen, että jonkun tekeminen antaa muitten kanssa enemmän kuin oman puolison kanssa. Mikäli näin kuitenkin on pakko tehdä, tulisi sitä ennen varata puolisoitten yhteinen aika parisuhdeneuvojalta: puolueettoman osapuolen läsnäolo tällaisessa tilanteessa pienentää huomattavasti kallon vammojen ja hengitysteitten ahdistusten todennäköisyyttä varsinkin huuman kaltaisella herrasmiehellä, joka ei kykenisi edes tanssiessaan kauniimpana pitämäänsä sukupuolta edes henkisesti loukkaamaan, vaikka mainittu sukupuoli äkkipikaistuksissaankin yrittäisi tehdä yhtä ja toista sekä monenmoista mielestään huuman ansaitsemaa kauhean rumaa fyysistäkin temppua huumalle.
Aivan kuin huuma olisi saanut jostain SimCityn Ballroom Dance -laajennuksen, jossa hän toimii itsevaltiaana lavaisäntänä tanssitellen SimCityn tahdottomia naisia."Mikäli näin kuitenkin on pakko tehdä, tulisi sitä ennen varata puolisoitten yhteinen aika parisuhdeneuvojalta: puolueettoman osapuolen läsnäolot"
Täälä Suoli24:selta sitä puolueetonta parisuhdeneuvontaa saa. - Ei tää vaikeeta oo
tangon huumaa kirjoitti:
"Mikäli näin kuitenkin on pakko tehdä, tulisi sitä ennen varata puolisoitten yhteinen aika parisuhdeneuvojalta: puolueettoman osapuolen läsnäolot"
Täälä Suoli24:selta sitä puolueetonta parisuhdeneuvontaa saa.Sulla ei taida huuma olla aavistustakaan siitä, mitä kaikkea hikeentynyt nainen pystyy tekemään. En kuitenkaan kehota ottamaan sinun siitä selvää, sillä hiillestynyt nainen on erittäin paha pideltävä. Vaikka sinulla olisi mielessäsi sitä sovintoseksiä, niin lähestymistapasi on pahasti pielessä: normaaliparisuhteessa on naisen annettava ajaa tilanne siihen pisteeseen, ettei siitä ole mitään muuta ulospääsyä kuin sovintoseksi. Naisen on annettava haluta sitä eli naisen on päästävä syyllistämään miestä ja miehen on oman etunsa nimissä syytä myöntää kaikki se, mistä nainen ikinä saakin päähänsä miestä syyttää ja suostuttava lopuksi sovinnon merkiksi sovintoseksiin.
- tangon huumaa
Eipä taida omasta avokistaan paljon väliä olla, kun tänne kirjoittaa"Tanssi näiden "vieraiden"kanssa antaa paljon enemmän ja tanssi näiden kanssa haastavampaa.Vielä Tanssivalle siskolle
"Taitaapi Huumalla olla jotain muuta mielessä. Mitähän mahtaa tanssi antaa?"
Tämä kuvaa aika hyvin, mitä minä tanssilavalta haen.
Lainattu "Suomi Viihde"
Humppa Helena
"Seuratanssin ainutlaatuisuus piilee myös vapaassa viennissä ja musiikin tulkinnassa. Se tunne kun toisilleen tuntemattomat viejä ja seuraava tanssivat ja tuntuu kuin tanssin ajaksi muuttuisivat yhdeksi. Se on tunne, joka hakuriviin takaisin kävellessä saa häkeltyneenä miettimään mitä juuri tapahtui? Tuon tunteen saavuttamiseksi ei yleisen harhaluulon mukaan tarvita vuosien tanssikokemusta ja mittavan isoa kuviopankkia. Usein vähemmän on enemmän. Joten älä enää epäröi onko sinusta tanssin pyörteisiin sillä sinusta on"
http://www.tanssiviihde.fi/archive/SuomiViihde_nakoislehti_114.pdf - Tanssiva sisko
tangon huumaa kirjoitti:
Vielä Tanssivalle siskolle
"Taitaapi Huumalla olla jotain muuta mielessä. Mitähän mahtaa tanssi antaa?"
Tämä kuvaa aika hyvin, mitä minä tanssilavalta haen.
Lainattu "Suomi Viihde"
Humppa Helena
"Seuratanssin ainutlaatuisuus piilee myös vapaassa viennissä ja musiikin tulkinnassa. Se tunne kun toisilleen tuntemattomat viejä ja seuraava tanssivat ja tuntuu kuin tanssin ajaksi muuttuisivat yhdeksi. Se on tunne, joka hakuriviin takaisin kävellessä saa häkeltyneenä miettimään mitä juuri tapahtui? Tuon tunteen saavuttamiseksi ei yleisen harhaluulon mukaan tarvita vuosien tanssikokemusta ja mittavan isoa kuviopankkia. Usein vähemmän on enemmän. Joten älä enää epäröi onko sinusta tanssin pyörteisiin sillä sinusta on"
http://www.tanssiviihde.fi/archive/SuomiViihde_nakoislehti_114.pdfVoi sinua huuma.Tarvitset vieraan tanssiin saadaksesi tanssin huuman.Oletko edes kokeillut saada tunnetta avokkisi kanssa.Kokeile ennen kun edes haaveilet saavasi tuntemattoman kanssa.
- tangon huumaa
Voi sinua huuma.Tarvitset vieraan tanssiin saadaksesi tanssin huuman.Oletko edes kokeillut saada tunnetta avokkisi kanssa.Kokeile ennen kun edes haaveilet saavasi tuntemattoman kanssa.
Toivottavasti osut joskus kohdalle, niin tiedät mitä se on.
- Tanssiva sisko
tangon huumaa kirjoitti:
Toivottavasti osut joskus kohdalle, niin tiedät mitä se on.
No kuten olen sanonut.En syyllisty enään samaan tanssin huumaa kun oman kultani kanssa.Kyllä huuman saa oman kullankin kanssa.Sinä et taida haluta edes haluta sitä oman avokkisi kanssa.Toivottavasti kokeilisit.Ei ole kiva avokkisi lukea näitä sinun muita ylistäviä kirjoituksiasi.
- Avokki 11
No kuten olen sanonut.En syyllisty enään samaan tanssin huumaa kun oman kultani kanssa.Kyllä huuman saa oman kullankin kanssa.Sinä et taida haluta edes haluta sitä oman avokkisi kanssa.Toivottavasti kokeilisit.Ei ole kiva avokkisi lukea näitä sinun muita ylistäviä kirjoituksiasi.
Ei ole ei...johtunee siitä... huuma on tanssinut noin 5 vuotta ja minä jo alle 10 vuotiaasta...en kaipaa tanssin huumaa kenenkään muun kun oman kultani kanssa...
- Avokki 11
Avokki 11 kirjoitti:
Ei ole ei...johtunee siitä... huuma on tanssinut noin 5 vuotta ja minä jo alle 10 vuotiaasta...en kaipaa tanssin huumaa kenenkään muun kun oman kultani kanssa...
Tällä en tarkoita ettenkö tanssisi muiden vietävänä...vaan sitä tanssista tulevaa huumaa...
- Ylimielistä porukkaa
Riemuliiterin ovat vallanneet nämä itseään pro tanssijoina pitävät, jotka terrorisoivat paikkaa, eivätkä todellakaan hae jos daamin muodot ei ole absoluuttisen kohdallaan.
Riemuliiteri kuolee pois tuon porukan ylimielisyyden vuoksi, josko enää ensi talvena on tansseja- hk,,
niihän sitä sanotaa että ahneella on paskainen loppu,, se pitänee riemuliiterin kohdalla paikansa,, kun tanssiväki häipyy pois,, muille paikoille missä arvostetaan tanssioita,, pitäkää tansiva kansa puolenne, kyl se siitä..
- panomiesparikkalasta
Noin niiku yleisellä tasolla miesten mielestä vanhat ja lihavat naiset eivät ole kovin suosittuja. Etenkin jos tämä vanhuus ja lihavuus on yhdessä ja samassa persoonassa.
Nuori ja lihava vielä on jonkun miehen makuun.
Vanha ja hoikka on vielä jonkun miehen makuun.- avokki 11
Meille naisille ei kelpaa vanhat äijät oli ne sitte millaisia hyvänsä.
- Kevyt mies
Varmasti aika lähellä totuutta, mutta jonkinverran poikkeuksia kuten kirjoittaja toteaakin. Lihavuus tuskin on niin haitaksi heille, jotka itsekin ovat lihavia. Mutta yleensähän paritoiminnassa mies valitsee itseään hennomman naisen ja nainen taas saattaa vaatia reilustikin itseään kookkaampaa ja pitempää miestä.
Iällä on luultavasti keskimäärin enemmänkin vaikutusta tanssitaitoon kuin massalla. Ainakin itse olen todennut nuorempien naisten olevan keskimäärin selvästi helpommin vietävissä kädenalitansseissa kuin iäkkäämmät 50-80 vuotiaat naiset. Poikkeuksia tässäkin. Vanhemmilla esim. käännökset vievät usein liikaa aikaa ja tanssi täytyy tavallaan keskeyttää hetkeksi.
Sitten on vielä se mystinen asia eli joidenkin yksilöiden kanssa tanssi ei vaan kulje niinkuin toivoisi, tämä ihan iästä riippumatonta. Jotkut tuntuvat tanssivan ihan eri tahtiin tai ei saa juuri minkäänlaista vientituntumaa. Silti nämä samat saattavat tanssia jonkun toisen kanssa ainakin ulospäin ihan mallikkaasti.
Avokin ja Huuman kohdalla voi hyvinkin olla kysymys tästä samasta asiasta. Molemmat ovat ilmeisesti lavoilla ihan hyviä tanssijoita, mutta heidän yhteisessä tanssissa kaikki ei suju täydellisesti niinkuin joidenkin ulkopuolisten kanssa. Tämä lieneekin useimmille pareille paha riidan aihe, jos kertoo jonkun toisen tanssivan paremmin. Vaikka ei olisi avioparista kysymys, asian kanssa on oltava erityisen varovainen, ehkä parempi jopa valehdella.
Avokki taisi päästää vitsin. Ketä ne "naiset" ovat, kun nuoret tytötkin hakevat meitä vanhoja äijiä. Olen huomannut noin samanikäisten naisten olen kaikkein kriittisimpiä hakijoita. - Avokki 11
avokki 11 kirjoitti:
Minä en ole tätä kirjoittanut...tanssin kyllä vanhempien kanssa...
- tatu8
Kevyt mies kirjoitti:
Varmasti aika lähellä totuutta, mutta jonkinverran poikkeuksia kuten kirjoittaja toteaakin. Lihavuus tuskin on niin haitaksi heille, jotka itsekin ovat lihavia. Mutta yleensähän paritoiminnassa mies valitsee itseään hennomman naisen ja nainen taas saattaa vaatia reilustikin itseään kookkaampaa ja pitempää miestä.
Iällä on luultavasti keskimäärin enemmänkin vaikutusta tanssitaitoon kuin massalla. Ainakin itse olen todennut nuorempien naisten olevan keskimäärin selvästi helpommin vietävissä kädenalitansseissa kuin iäkkäämmät 50-80 vuotiaat naiset. Poikkeuksia tässäkin. Vanhemmilla esim. käännökset vievät usein liikaa aikaa ja tanssi täytyy tavallaan keskeyttää hetkeksi.
Sitten on vielä se mystinen asia eli joidenkin yksilöiden kanssa tanssi ei vaan kulje niinkuin toivoisi, tämä ihan iästä riippumatonta. Jotkut tuntuvat tanssivan ihan eri tahtiin tai ei saa juuri minkäänlaista vientituntumaa. Silti nämä samat saattavat tanssia jonkun toisen kanssa ainakin ulospäin ihan mallikkaasti.
Avokin ja Huuman kohdalla voi hyvinkin olla kysymys tästä samasta asiasta. Molemmat ovat ilmeisesti lavoilla ihan hyviä tanssijoita, mutta heidän yhteisessä tanssissa kaikki ei suju täydellisesti niinkuin joidenkin ulkopuolisten kanssa. Tämä lieneekin useimmille pareille paha riidan aihe, jos kertoo jonkun toisen tanssivan paremmin. Vaikka ei olisi avioparista kysymys, asian kanssa on oltava erityisen varovainen, ehkä parempi jopa valehdella.
Avokki taisi päästää vitsin. Ketä ne "naiset" ovat, kun nuoret tytötkin hakevat meitä vanhoja äijiä. Olen huomannut noin samanikäisten naisten olen kaikkein kriittisimpiä hakijoita.Komppaan!
Vanhemmilla ja reilusti ylipainoisilla naisilla käännökset ja pyörähdykset vievät liikaa aikaa. Pudotaan rytmistä ja tanssin saa aloittaa taas alusta. Olen saanut kuulla naisilta syytöksiä tässä tilanteessa. Minulla on heidän mielestään liian kiire! No, esimerkiksi liikettä edeltävää vastaliike... sen saat heidän kanssaan taatusti unohtaa!
Tuo mystinen asia, että tanssi vaan ei joidenkin kanssa suju saattaa johtua daamin huonosta tai olemattomasta rytmitajusta. Hän kiirehtii edelle. Tai sitten daami yrittää arvata tulevia kuvioita ja "menee itse" ja se kaikkein pahin versio: daami pyrkii viemään.
Mainituilla ominaisuuksilla varustetut naiset jäävät minun osaltani hakematta. Jos nuo ominaisuudet esiintyvät lievässä muodossa, saatan jonain heikkona hetkenä sortua jopa hakemaan! - Avokki 11
Kevyt mies kirjoitti:
Avokki taisi päästää vitsin. Ketä ne "naiset" ovat, kun nuoret tytötkin hakevat meitä vanhoja äijiä. Olen huomannut noin samanikäisten naisten olen kaikkein kriittisimpiä hakijoita.Jeps hyvä tanssi ei ole painosta tai iästä kiinni...vaan kun askeleet sopii yhteen niin silloin se tanssi sujuu...tosin aina ei ole tunne samanmoinen kummallakin...
Ilmeisesti olen itse luullut et meidän tanssi on täydellistä mutta kun nyt täältä lukee ...niin eipä olekkaan...no empä riiteleen ole asiasta alkanut...
En ole sitä vitsiä heittänyt...joku muu...minä ainakin tanssin mielelläni vanhempien miesten kanssa koska he osaavat tanssia... - hk,,
avokki 11 kirjoitti:
osaa ne vanhatkin tanssia ja hyvin,, voi teitä naisia,, itse aloitatte tuon valkaamisen, ja sit kuin teitä ei haeta itku silmään,,tanssi on ihana liikunta muioto,nautitaan kaikki yhdessä,, ei siltoja välin,, kiitoss,,,,
- Certtu
Kevyt mies kirjoitti:
Avokki taisi päästää vitsin. Ketä ne "naiset" ovat, kun nuoret tytötkin hakevat meitä vanhoja äijiä. Olen huomannut noin samanikäisten naisten olen kaikkein kriittisimpiä hakijoita.Haettaessa huomattavasti eri ikäluokkaa tuskin on mielessä
parin muodostus ehkä jopa vain tanssi, kriittisyyttä ilmenee
enemmän omanikäluokan ihmisten hakemisessa, mielestäni. - Certtu
Avokki 11 kirjoitti:
Jeps hyvä tanssi ei ole painosta tai iästä kiinni...vaan kun askeleet sopii yhteen niin silloin se tanssi sujuu...tosin aina ei ole tunne samanmoinen kummallakin...
Ilmeisesti olen itse luullut et meidän tanssi on täydellistä mutta kun nyt täältä lukee ...niin eipä olekkaan...no empä riiteleen ole asiasta alkanut...
En ole sitä vitsiä heittänyt...joku muu...minä ainakin tanssin mielelläni vanhempien miesten kanssa koska he osaavat tanssia...Naisen yläulokkeiden ollessa tanssinaikana miehen ulkonevan vatsanpäällä
lienee yksitekijä jka vaikuttaa naisten hakuihin.
- o-ou-ou
"Kädenalitanssit", mitä ihmettä ne on ?? Olen pikkupullea joten kädenalitanssi taitaa olla kädenallitanssi :D
- Tanssiva sisko
Harmillista jos täytyy täältä lukea ettei tanssi oman kumppanin kanssa olekkaan sitä mitä on tuntenut.Älä välitä kyllä vielä huomaa tanssi on parasta oman kullan kanssa.Olen itsekkin saman virheen tehnyt.
- Certtu
Oman kullan kanssa tanssi on parasta mutta se alkaa olemaan
liiaksi aina samalla tavalla tapahtuvaa teknisesti, kaksi eri asiaa. - Avokki 11
Certtu kirjoitti:
Oman kullan kanssa tanssi on parasta mutta se alkaa olemaan
liiaksi aina samalla tavalla tapahtuvaa teknisesti, kaksi eri asiaa.Tietysti on ja ainahan voi kehittää uusia erilaisia tanssitekniikoita...
- xnxxxxxxxx
läskit kotona
- kaksinais
Haetko itse hoikkia miehiä tanssimaan?
- Lihavat.
Hikoilevat herkemmin ja kesän helteissä valtavasti ja siinä useimmilla deodorantti pettää.
- manda
en voi sietää haisevia miehiä tanssittajina, hiki haisee ...pahalle.....
- Logiikkaa
No miksi kukaan ottaisi ruman ja lihavan äärettömän omahyväisen, jos vieressä olisi kaunir ja siro?
- Avokki 11
sanopas se, siksi kaikki yli 40 vuotiaat mies-porsaat pois lavoilta.
- Avokki 11
Avokki 11 kirjoitti:
sanopas se, siksi kaikki yli 40 vuotiaat mies-porsaat pois lavoilta.
Kuuleppas sinä joka lainaat mun nikkiä...ota joku toinen ja kirjoittele sillä...
- Avokki 11
Avokki 11 kirjoitti:
Kuuleppas sinä joka lainaat mun nikkiä...ota joku toinen ja kirjoittele sillä...
Älä itse lainaa mun nikkiäni!
- Nickitön
Avokki 11 kirjoitti:
Älä itse lainaa mun nikkiäni!
Tosi lapsellista touhua tuo Avokki-yksientoista toistensa manailu!
Kasvakaa aikuiseksi ja tulkaa vasta sitten tänne kirjoittelemaan.
Eiköhän noita erilaisia nickejä löydy ihan jokaiselle!
Haloo, järjen käyttö on täälläkin ihan sallittua. - Certtu
Nickitön kirjoitti:
Haloo, järjen käyttö on täälläkin ihan sallittua.Elämä on kun se siirtyy virtuaaliseksi aikas itsensä kanssa keskustelua
joka taas on vanhan kansan mielestä merkki.... - Avokki 11
Nickitön kirjoitti:
Haloo, järjen käyttö on täälläkin ihan sallittua.No eipä se ole kivaa kun joku toinen kirjoittaa samalla nikillä jotain negatiivistä joka ei sovi minun tyyliini...
- Jotain rajaa
Niin kaameennäkösiä ukkoja oli tanssipaikassa että lähdin pois etteivät vaan änkeä
hakemaan. Enpä ole mennyt sen jälkeen, huh, huh. Lippuraha meni hukkaan. - staka*
Mitä kummaa siellä Riemuliiterissä on oikein tapahtunut? Kertokaa hyvät ihmiset, ensi vuonna oli tarkoitus taas tulla kun tämä vuosi jäi väliin... pitääköhän miettiä asia uusiksi?
- tangon huumaa
paikalla ollut
"Olin juuri viikon ylläksellä. Yleensä käyty joka ilta Liiterissä nyt uudet pitäjät ja homma sen mukainen. kaverini oli mennyt sanomaan pitäjälle kädenalitanssijoista että voitaisiin osoittaa alue missä he tanssisivat niin sanottiin että jos ei miellytä voi mennä jonnekin muualle tanssimaan. Ok?:ko"
Me oltiin kyseisenä iltana paikalla. Itse en nähnyt tapausta.
Avovaimo oli nähnyt, tavallinen foksia tallaava oli saanut ylävartaloon iskun kädenalitanssijalta.
Syyllistään en alkais ketään. Eihän nämä osumat kuulu lavalle, vaan onhan sielä aina riski niitä saada.
Minä nautin kovasti Riemuliiterin tansseista joka ilta. Omistajapariskunnasta jäi hyvä kuva. Esim. Herra halaili ja kätteli yöllä ovella kotiin lähtevät tanssijat ja toivotti hyvää kotimatkaa.
paikalla ollut
" jos ei miellytä voi mennä jonnekin muualle tanssimaan. "
Näin ei kylläkään tarvis sanoa.
Tapahtukohan tämä sunnuntaina?
Silloin oli melkoinen ruuhka lavalla, muina iltoina oli ihan soiopvasti tilaa.
Mielestäni vois pöytiä ja tuoleja poistaa, vaikka kaikki narikan puoleiselta seinältä. Sinne sais vaikka näille kädenalitanssijoille lisää tilaa n.70-100m2 ?
Naisterivin taakse jäis silti vielä 80-120 istumapaikkaa ja kahvilan puolelle 150-200. Eiköhän niihin mahdu kahvittelijat ja muutkin janoiset istuun.
Vesipisteellä minulle tuli joku paikalinen 55v. känniläinen heppu itkeen, jotenkin tähän suuntaan. " Kuulutko sinäkin näihin vetenjuojiin? On se ihme kun tanssijat juo vettä tussilla nimetyistä muovimukeista. Viinaa ja kaljaa sitä tansseissa kuuluis juoda."
No puolustin minä sitä veten juomista, ehkä vähän liiankin "sivistyneesti" ja näin saatiin siitä hyvä puheenaihe. Tosin en kauaa malttanut siinä silti jutella, vaan kiiruhdin toiselle kappaleelle tanssiin. - staka*
tangon huumaa kirjoitti:
paikalla ollut
"Olin juuri viikon ylläksellä. Yleensä käyty joka ilta Liiterissä nyt uudet pitäjät ja homma sen mukainen. kaverini oli mennyt sanomaan pitäjälle kädenalitanssijoista että voitaisiin osoittaa alue missä he tanssisivat niin sanottiin että jos ei miellytä voi mennä jonnekin muualle tanssimaan. Ok?:ko"
Me oltiin kyseisenä iltana paikalla. Itse en nähnyt tapausta.
Avovaimo oli nähnyt, tavallinen foksia tallaava oli saanut ylävartaloon iskun kädenalitanssijalta.
Syyllistään en alkais ketään. Eihän nämä osumat kuulu lavalle, vaan onhan sielä aina riski niitä saada.
Minä nautin kovasti Riemuliiterin tansseista joka ilta. Omistajapariskunnasta jäi hyvä kuva. Esim. Herra halaili ja kätteli yöllä ovella kotiin lähtevät tanssijat ja toivotti hyvää kotimatkaa.
paikalla ollut
" jos ei miellytä voi mennä jonnekin muualle tanssimaan. "
Näin ei kylläkään tarvis sanoa.
Tapahtukohan tämä sunnuntaina?
Silloin oli melkoinen ruuhka lavalla, muina iltoina oli ihan soiopvasti tilaa.
Mielestäni vois pöytiä ja tuoleja poistaa, vaikka kaikki narikan puoleiselta seinältä. Sinne sais vaikka näille kädenalitanssijoille lisää tilaa n.70-100m2 ?
Naisterivin taakse jäis silti vielä 80-120 istumapaikkaa ja kahvilan puolelle 150-200. Eiköhän niihin mahdu kahvittelijat ja muutkin janoiset istuun.
Vesipisteellä minulle tuli joku paikalinen 55v. känniläinen heppu itkeen, jotenkin tähän suuntaan. " Kuulutko sinäkin näihin vetenjuojiin? On se ihme kun tanssijat juo vettä tussilla nimetyistä muovimukeista. Viinaa ja kaljaa sitä tansseissa kuuluis juoda."
No puolustin minä sitä veten juomista, ehkä vähän liiankin "sivistyneesti" ja näin saatiin siitä hyvä puheenaihe. Tosin en kauaa malttanut siinä silti jutella, vaan kiiruhdin toiselle kappaleelle tanssiin.Eipä kuulosta tutulta. Niin paljon voi vuosi tehdä...
Onneksi ladut on ja pysyy, ja aurinko - tietysti vuodesta ja säästä riippuen.
- Valdemar
Hyvä "Tanssiva sisko".
Ei olekaan olemassa täällä kuin yksi ja sama kirjoittaja monelle eri nimimerkille. Esimerkiksi "tangon huumaa" ja Avokin kirjoitukset ovat saman kirjoittajan tuotoksia!
Tälläistä täällä virtuaali elämässä vaan on!- Avokki 11
Anteeksi nyt vain minä kyllä kirjoitan ihan itse omat kirjoitukseni ja mieheni huuma omansa...meillä vain ei ole kuin yksi netti osoite...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi724989Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal1164699- 804183
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak1014097Veli Sofia teki urosmehiläisen työn
Paljastaessaan kuinka TPS:ssä ei joukkuehenki toimi sooloilijoiden vuoksi, jonka takia koko seura ei pärjää kilpailussa33288Mitäs nyt sijoittajat?
Pörssit laskevat maailmalla Iranin sodan takia ja muutenkin ovat olleet Trumpin vallan alla epävarmat. Ainoa, mikä on no1223104- 352838
- 282777
- 402753
- 372752