se oikea?

tintti

tietääkö kukaan onko meidän tähtimerkit sopivat toisillemme..minä olen aurinko merkiltänini leijona mies on vaaka, taas minä olen kuumerkiltäni vaaka ja hän leijon.onko hän kohtaloni merkkien mukaan? kun en voi unohtaa häntä vaikka olen yrittänyt, ja aina hän tulee takasin minun elämääni jokin näkymätön lanka vetää meitä puoleensa,jo 2 vuotta!

31

26707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siiri

      niin mekin olimme mieheni kanssa. niin vaan kävi että 25 vuoden yhdessäolon jälkeen ero tuli. mies löysi työkaverista uuden rakkauden. kyllä vaaka merkki on häilyväinen ja kovin ihastuu monesti. olen jälki käteen kuullut kaikenlaista. ei uskoisi,mutta niin vaan on.

      • ikuinen romantikko

        Ei horoskooppimerkit voi määritellä kohtaloamme, itse me valintamme teemme. Yhdestä vaa àsta ei voi tehdä tuollaisia yleistyksiä. Jos tuntuu, että joku suhde kolahtaa enemmän kuin toinen, kannattaa seurata sydämensä ääntä...


      • Epätoivoinen
        ikuinen romantikko kirjoitti:

        Ei horoskooppimerkit voi määritellä kohtaloamme, itse me valintamme teemme. Yhdestä vaa àsta ei voi tehdä tuollaisia yleistyksiä. Jos tuntuu, että joku suhde kolahtaa enemmän kuin toinen, kannattaa seurata sydämensä ääntä...

        Ei noi horoskoopit kyllä aina pidä paikkaansa... mutta mun tän kertanen oli kyllä ihan totta... mä nimittäin tykkään yhestä tyypistä aivan sairaasti, mutta en uskalla heittäytyä suhteeseen sen kaa... vaikka oonki melko varma, että se pitää musta... kai sitä tosiaan pitäs joskus panostaa rakkauselämässä... kerätä rohkeutta ja silleen... sillä voihan tyttöki tehä alotteen... jos poika on ujo.


      • posliininukke
        Epätoivoinen kirjoitti:

        Ei noi horoskoopit kyllä aina pidä paikkaansa... mutta mun tän kertanen oli kyllä ihan totta... mä nimittäin tykkään yhestä tyypistä aivan sairaasti, mutta en uskalla heittäytyä suhteeseen sen kaa... vaikka oonki melko varma, että se pitää musta... kai sitä tosiaan pitäs joskus panostaa rakkauselämässä... kerätä rohkeutta ja silleen... sillä voihan tyttöki tehä alotteen... jos poika on ujo.

        Moi... mä oon taikauskoinen ja uskon horoskooppeihin... sítä "oikeeta" mä en oo löytäny... mutta samasta pojasta mä oon pitäny kaks vuotta... eikä se ees tajuu, et mä oon olemassa.


      • POJU
        posliininukke kirjoitti:

        Moi... mä oon taikauskoinen ja uskon horoskooppeihin... sítä "oikeeta" mä en oo löytäny... mutta samasta pojasta mä oon pitäny kaks vuotta... eikä se ees tajuu, et mä oon olemassa.

        No koita nyt jotain! Eikö sua pelota että joku vie sen?
        Sun pitäs saaha sen päähän tieto, että oot olemassa, ja miksei siitäkin että tykkäät..


      • Posliininukke
        POJU kirjoitti:

        No koita nyt jotain! Eikö sua pelota että joku vie sen?
        Sun pitäs saaha sen päähän tieto, että oot olemassa, ja miksei siitäkin että tykkäät..

        Enpä tiedä... pelkään, että nolaisin itteni tai jotain... taidan olla vähän pelkuri... pari päivää sitten mulla ois ollu hyvä tilaisuus sanoo sille jotain, mutta enpä sitten tehnytkään mitään, vaan kävelin tulipunaisena ohi.


      • moro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        Posliininukke kirjoitti:

        Enpä tiedä... pelkään, että nolaisin itteni tai jotain... taidan olla vähän pelkuri... pari päivää sitten mulla ois ollu hyvä tilaisuus sanoo sille jotain, mutta enpä sitten tehnytkään mitään, vaan kävelin tulipunaisena ohi.

        no toi oli aika typerää pitää mennä rohkaisemaan itteään ja ei vaan sanoi en uskolla tehdä mitää olen pelkuri...:)mieti viellä mitä oot tehny ja paranna tapaasi ja äkkiä ei oo aikaa mietiä:)mitä haluaa tehdä se pitää rohkaista mää oon tehny samaa virhettä ja paransin sitää pulmaa puhumalla mietikkä mitää teette:)


      • Mezz
        moro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        no toi oli aika typerää pitää mennä rohkaisemaan itteään ja ei vaan sanoi en uskolla tehdä mitää olen pelkuri...:)mieti viellä mitä oot tehny ja paranna tapaasi ja äkkiä ei oo aikaa mietiä:)mitä haluaa tehdä se pitää rohkaista mää oon tehny samaa virhettä ja paransin sitää pulmaa puhumalla mietikkä mitää teette:)

        Kannattaa puhua, ei siitä muuten mitään tuu. Minä en kertonut yhdelle koskaan mitään, ja siihen se jäi.


    • ..päivän paiste..

      Eiköhä ne oo..mul on sama ongelma..oon vaaka ja se poika on härkä ja se on mun mieles kokoaika..ja horoskoopissa lukee aina jotai meihi liittyvää..hyvää ja ihanaa..kannattaa uskoo et se on se sun poika..jos jäät miettimää liiaks nii voi käyä vaikka mite hassusti..!!

      • Sade

        Mulle kävi niin... horoskoopit näytti meistä aina jotain aivan ihanaa, muttta mä en koskaan uskaltanu tarttuu tilaisuuteen... viime viikollakin me odotettiin bussii kahestaan, ja se sano mulle jotain, mutta mä idiootti olin niin ujo, että lähin äkkiä menee... olkaa te muut rohkeempii ja älkää miettikö liian kauan!!!!!


    • makero14

      sopiikohan skorppari ja skorppari hyvin yhteen pettääkö (n) skorppari mies skorpparia ku haluaisin tietää :(

      • TUNTEMATON

        (N) skorppari ei petä ikinä (m) skorpparia, mutta hän saattaa joskus olla epäilyttävä tavalla tai toisella. myös suhteenne voi mennä alamäkeen, jos hoet kumppanillesi koko ajan että: "sä petät mua" tai "miten mä voin suhun uskoo" tai jos tyttöystäväsi sanoo jotain toiselle jätkälle. se on nornaalia, että puhuu toiselle,. Myös sinä varmasti puhut toisille tytöille.
        Rentoudu ja mieti rakastatko tyttöystävääsi ja onko suhde vakava vaiko ei. Tai sitten puhukaa toistenne kanssa.
        jatkuva epäily on rasittavaa toisesta, vaikka se onkin merkki siitä, etää toinen välitää. kunhan sitä ei tee liian usein


      • Kyllä kai ne vois olla hyvin yhteen mutta voi olla hiukan saman laista...


      • sign

        olen skorpioni nainen ja olen pettänyt vaaka miestäni koko 14 vuoden suhteemme ajan aina tietyin väliajoin, en tiedä riippuuko se miehen tähtimerkistä, tuskin.


    • NaSSuKKa

      moi kyllä te varmaa sovitte yhtee..
      jos ootte ollu hyveis väleis niin te sovitte yhtee.. xD

    • Hupsu

      Helposti lainaa Kirja jossa kerrotaan horoskoopeista siellä on yleensä osio jossa katsotaan ja kerrotaan sanan tarkkuudella mitkä merkit sopivat toisilleen!

      • tintti

        tietääkö kukaan mitä se meinaa kun mulla ja tällä ikuisella vaaka rakkaallani on samanlaiset kädenviivat eli kummallakin yhtyy kummassakin kädessä elämän viiva ja pään viivat.
        ja sit mä oon aurinkomerkiltäni leijona hän kuu merkiltä leijona ja taas toisin päin hän aurinkomerkiltä vaaka minä kuu merkiltäni vaaka
        onko tämä kohtalo????


      • Hupsu
        tintti kirjoitti:

        tietääkö kukaan mitä se meinaa kun mulla ja tällä ikuisella vaaka rakkaallani on samanlaiset kädenviivat eli kummallakin yhtyy kummassakin kädessä elämän viiva ja pään viivat.
        ja sit mä oon aurinkomerkiltäni leijona hän kuu merkiltä leijona ja taas toisin päin hän aurinkomerkiltä vaaka minä kuu merkiltäni vaaka
        onko tämä kohtalo????

        Ehkäpä voi hyvinkin olla että kohtalo on saattanut teidät kaksi yhteen!!! minä ainakin uskon kohtaloon...Onnea pitäkää toisistanne kiinni!


      • jhgj
        Hupsu kirjoitti:

        Ehkäpä voi hyvinkin olla että kohtalo on saattanut teidät kaksi yhteen!!! minä ainakin uskon kohtaloon...Onnea pitäkää toisistanne kiinni!

        en mää tiiä tai siis en ole varma


    • > Cheeky Girl <

      No onhan se aika ikävää jos ei oikein tiedä onko se SE oikea. Mulla nimittäin on ollu sama tilanne kans kohta kaks vuotta... Oon ihan kaunis ja suosittu mut se ei huomaa mua... Mä en oo varma haluutko sä apua just multa mut mä vaan voin sanoa et soita sille. Koska mä en oo löytäny sen numeroo numeropalveluista ja en millään kehtaa mennä sanoo sille suoraan kun siinä sen vierellä on aina jotain mun entisiä luokkalaisia... YRITÄ! :)

    • punainen ruusu

      onse sitten sulle se oikea ja kun sunkin mielestä teillä menee ihan hyvin!!! niin anna mennä vaan!!!........ mun mielestä se eräskin pitää susta usko vaan mua,mä oon ollut usein oikeassa näissä asioissa......!!!!

    • noutu

      niiiin...luin viestisi...näkymättömiä lankoja on olemassa,sen voin vannoa!!! onko kyseinen kundi komea mielestäsi? älä työnnä häntä pois.keskustelkaa,onko kohtalo tarkoittanut teidät toisillenne;) itse en usko tuollaisiin jos olisin samasa tilanteessa.onnea!! mutta usko kohtaloosi ja unelmiisi!!

      • Nyyttimaestro

        Vitun pissis, mitä teet tääl?! Tunge langat hanuriis!


      • pöks pöö
        Nyyttimaestro kirjoitti:

        Vitun pissis, mitä teet tääl?! Tunge langat hanuriis!

        olikohan nyt ihan asiallinen tuo viestisi.?


    • Nyyttimaestro

      Vittu jou jou. Get a life. Mitä VIT*UA? Mee dokaamaan, iske joku spuge ja harrasta villiä seksiä, sillä se exäki unohtuu!

    • aniharvoin

      Luin sinun vaaka vaaka suhteesta ja olen sitä mieltä että ei tule toimimaan koska leijonan merkki on johtava merkki ja kumpikaan ei anna periksi.Vaaka mies on oman arvo´n tunteva ja haaveilee aina jostain paremmasta puolisosta.

    • Pitkään oppinut

      Vaikka vetoa olisi muille jakaa, se valitettavasti ei tarkoita, että olisitte toisillenne luodut. Jokin heijaste voi olla niin voimakas, että tulee tunne, tämä se on! Jokin ominaisuus, joka itseltä puuttuu, on niin perusteellisen houkutteleva, että meinaa pyörtyä! Parhaat tiedot saat ammattiastrologilta. Onnea matkaasi!

    • haaveissaniko oot mun

      jos kohtalo teidät aina yhteen vie ja tuo...mitä enää odotat. jos liikaa varot ja epäilet voi joku hetki olla myöhäistä, ja silloin suret menetettyä mahdollisuutta. eihän elämässä mitään saa,ainakaan minä, jos ei ota ja kokeile.silloin tiedät oletteko toisillenne tarkoitetut.itse olen liian arka ja nyt olen nuollut haavojani reilun vuoden,kun en uskaltanut rohkaistua.meidän välillä sitä jotain..sydän tykyttää vieläkin,sanattomat katseet,hengitys salpautuu,sekoilua sanoissa...mutta jahkailuni takia hän otti toisen,kun luuli etten ole kiinnostunut.mutta odotan,vaistoan,hän on mun ja se hetki vielä tulee.älä sinä hukkaa tätä hetkeä,seuraa sydäntäsi,meillä vain yksi elämä,elä se ja rakasta.

    • johannaWQAS

      katsottuna OMG! ON ON ON !!!

    • Annielic

      niin no minusta tuo ainankin kuulostaa kohtalolta jos siihen haluaa uskoa. mutta jos siihen ei usko, ni ei sitten. itsellänikin tapahtunut kaikenlaisia vastaavia "sattumia" erään henkilön kanssa ja se on aika jännää ;> mut pitää sit myös muistaa et ei tähtimerkit oikeesti elämää voi määrätä, esimerkiksi ei voi rakastua sen mukaan miten hyvin horoskoopit käy yhteen. rakkauden pitää olla aito asia mikä tulee susta itsestäs...

    • laura84

      hei todellakin sopii !!!!!!!1

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 131
      3757
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      96
      3407
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2468
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1714
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1589
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1555
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1496
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1471
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      85
      1427
    Aihe