Tyttökoulu osa 1

BurningPussy

Kävelin koulun marmoroituja käytäviä pitkin kohti a capella-kuoron harjoitus tiloja. Mona liittyi matkaani ja kuiskasi: "Harri kosketteli persettäni." Pysä hdyin siihen paikkaan ja huusin: "MITÄ?" Mona hyssytteli, mutta jatkoin: "Mitä helvettiä?!?!" Muutama oppilas kääntyi katsomaan, mutta he jatkoivat pian matkaansa. Pudistin häkeltyneenä päätäni ja katsoin Monaa kysyvästi. "No siis. Hän välinevarastosta lumilapion-tarvitsimme niitä fyken tunnilla-ja Harri auttoi minua. Hänen kätensä kosketti ensin persetyäni kerran. Sitten toisen. Sen jälkeen hän PURISTI sitä. Ah, siinäpä vasta pervo-mutta seksikäs-mies," Mona selitti. Pyöritin silmiäni ja lähdin kävelemään. "Ja hän kysyi haluaisinko panna häntä. Saan ottaa kavereitakin mukaan." Nyt aloin kiinnostua. "Osallistumaan vai katselemaan?" kysyin. "Osallistumaan," Mona vastasi. "Mukana ollaan!"

Saimme mukaan vielä yhden kuorolaisen, Lisan ja illalla kävelimme kohti Harrin asuntoa. Hän avasi oven hiukan yllättyneenä. Hänen housujensa etumus rupesi pulottamaan, eikä ihme, sillä olimme tälläytyneet kuin mitkäkin huorat. Lisalla oli minishortsit, verkkosukkahousut ja -paita, ja paidan alla neon oranssit rintaliivit ja jalassaan hänellä oli saman väriset korkkarit. Monalla oli minihame, joka juuri ja juuri peitti pitsialushousut, läpikuultava paita (ei ritsikoita) ja niitti korot. Itselläni oli valkoinen minihame (sama pituus kuin Monalla), musta pitsijakku (ei ritsikoita) ja mustat pitsibootsit. Hänen silmänsä olivat pudota päästään ja hän änkytti: "Mona.. Li-li-lisa... Ja.. ARIEL?? ARIEL?" Nyökkäsin. Hän kutsui meidät sisälle ja ohjasi makuuhuoneen puolelle. Hän riisuitui ja me seurasimme esimerkkiä. Ensimmäiseksi hän otti meistä isorintaisimman, Lisan. Hän alkoi heti panna häntä, eikä antanut hänen kostua. Lisa kiljui kivusta aina kun Harri tunki kalunsa syvemmälle. Lopulta Harri tajusi tilantee ja alkoi hieromaan Lisan klittaa. "Ottakaa tuolta dildot," hän neuvoi meitä aloimme kiltisti tyydyttää itseämme, samalla kun talonmiehemme imi parhaan ystävämme rintoja. Sitten hän käski minut sinne. "Toivottavasti sinulla on tiukin pillu," hän sanoi. Hän käski minut kontalleen ja kun tottelin, hän alkoi panna minua takaapäin. "Sinä olet tiukin koskaan tapaamani. Jopa sinua nuoremmilla on ollut löysempiä!" hän kehui. Samalla hän alkoi työntää yhä kovempaa. "Minä tulen, minä tulen," voihkin. Hän myhäili ja kun olin saanut orgasmin, hänen lämmin spermalastinsa purkautui sisälleni. En silloin tajunnut, muttemme käyttäneet kumia. En edes syönyt pilleritä! Hän nuoli selkääni kun pani yhä vain rajummin. Tulin uudelleen, kuten Harrikin. Lopulta Harri tuli rinnoilleni ja spermaa valui joka paikassa. Hän käski minut sivuun ja kutsui Monan luokseen. En keskittynyt heidän panoonsa, ja kuulin vain, kun Mona huusi: "Hemmetti!! Tulen kolmannen kerran!" Mona ulvoi nautinnosta ja Lisa vaikeroi kauhusta vierelläni. Lopulta Harri kutsui kaikki sänkyyn. Minä hänen päälleen, Mona oikealle ja Lisa vasemmalle puolelle. He kyöhnäsivät häntä vasten ja minä kiemurtelin hänen päällään. Hän ruiskutti spermaa kaikkialle, kunnes ovikello soi...
Jatkuu!!

3

2546

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei näin

      Voi vittu...

      • et ala vittuileen mulle

        täähän oli hyvä


      • asdfghjklöä
        et ala vittuileen mulle kirjoitti:

        täähän oli hyvä

        Jatka jo!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      217
      35643
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      273
      22672
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      444
      11364
    4. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      84
      9001
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      29
      6721
    6. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      55
      5271
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      199
      4165
    8. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      48
      2142
    9. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      38
      2051
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1647
    Aihe