Jos saisit häneltä viestin, mitä haluaisit sen pitävän sisällään?
Mitä haluat
47
896
Vastaukset
- tässä vaiheessa,
toivon,etten kuule enää hänestä.aika katsoa totuutta silmiin.
- 17+15
Ah, tämä on hyvä. Jostain syystä "tunnistan" aina tällaiset itselleni tarkoitetuiksi, hahaa :)
- 13+16
17+15 kirjoitti:
Ah, tämä on hyvä. Jostain syystä "tunnistan" aina tällaiset itselleni tarkoitetuiksi, hahaa :)
no mutta hmmmm.......helpostippa tunnistit.
- et halua kohdata
13+16 kirjoitti:
no mutta hmmmm.......helpostippa tunnistit.
Jos se tarkoittaa että haluat omia tälläiset viestit itsellesi vaikka varmasti aavistat etteivät ne ole sulle.
- gggkjgkoo
"Olet ihana nainen ja haluaisin tutustua sinuun paremmin."
-> mutta vain siltä yhdeltä mieheltä haluaisin saada tällaisen viestin, vain häneltä..... - pois silmist ei miel
pelkkä "moi! tulit mieleeni. mitä kuuluu? " riittäisi alkuun. se jo kertoisi että toinen ajattelee mua ja mun kuulumiset kiinnostaa niin paljon että vaivautuu niitä kyseleen.
- sivusta.com
Sitten kun vastaisit hänelle kuulumiset ja sen jälkeen hänestä ei enää kuuluisikaan mitään, riittäisikö se sinulle?
- pois silmist ei miel
sivusta.com kirjoitti:
Sitten kun vastaisit hänelle kuulumiset ja sen jälkeen hänestä ei enää kuuluisikaan mitään, riittäisikö se sinulle?
"riittäisi alkuun" lue kunnolla kirjoitukseni. :) Jos ei mitään yhteyksiä ihmiseen ole muutamaan kuukauteen ollu niin kyllähän se nyt kertoisi että jotain ja se rohkaisis mua ottaa seuraavan askeleen. ihmissuhteet on vastavuoroisuutta.. jos toinen uskaltaisi tehdä noinkin suuren eleen osoittaakseen että ajattelee mua ja kuulumiseni kiinnostaa vaikka emme juurikaan tunne niin kyllähän se heittäisi pallon mulle hoitaa jatko ja tehdä oma osuuteni.
- siinäkin on nielemistä
pois silmist ei miel kirjoitti:
"riittäisi alkuun" lue kunnolla kirjoitukseni. :) Jos ei mitään yhteyksiä ihmiseen ole muutamaan kuukauteen ollu niin kyllähän se nyt kertoisi että jotain ja se rohkaisis mua ottaa seuraavan askeleen. ihmissuhteet on vastavuoroisuutta.. jos toinen uskaltaisi tehdä noinkin suuren eleen osoittaakseen että ajattelee mua ja kuulumiseni kiinnostaa vaikka emme juurikaan tunne niin kyllähän se heittäisi pallon mulle hoitaa jatko ja tehdä oma osuuteni.
Pelkkä moi ja mitä kuuluu, mulle myös :)
- The two faces of
failed to send message
- 219
or six faces
- todellisinta totta
Painu helvettiin mun elämästä!
- tahtoisin tietysti
kuulla suurista ja syvistä tunteista mutta rehellisyys riittää on se sisältö sitten mitä tahansa.
- haluaisin
Anteeksipyynnön
- sivusta.com
Tämä oli jotenkin sykähdyttävä vastaus. Toivon että saat anteeksipyynnön :)
- kuulento
:) Moi ***a!
Tosi kovasti haluisin tutustua suhun. Nähdäänkö?
Terv.
Toi olis hyvä. Muttei taida tykätä. :( surkeus..- ...a
Kylläpäs tykkään. En vaan kehtaa ottaa sinuun yhteyttä, koska en tiedä tykkäätkö sie minusta :( Alkaisi kyllä olla aika nähdä pitkästä aikaa. Elän toivossa et tulet käymään näillä nurkilla kesällä, kohta se koittaa.
Viestissä voisi lukea.. " En saa sinua mielestäni..ikävä.."
- ....
voisin ton kyllä lähettää sille
- MissMe?IMissU
Sainkin viestin, mutta siinä ei lukenut sitä mistä haaveilen. Onpa tuskallista lähetellä viestejä tai ylipäänsä kommunikoida ihmisen kanssa, jota kohtaan on valtavia tunteita, muttei saa sanotuksi niitä. Tuntuu, ettei koskaan puhuta siitä mistä oikeasti pitäisi.
Ehkä siinä viestissä lukisi että "Koska nähdään?". Siitä olisi hyvä aloittaa.- jeps,
Mulla ihan sama yhden miehen kanssa. En uskalla sanoa mitään "vakavaa" ettei ystävyys tai mitä onkaan, juttu, hänen kanssaan loppuisi.
- Little mermaid
No niinpä niin. Saattaa saada viestin, mutta sisältö ei miellytä. Toki kyllähän se viestin saaminen lämmittää mieltä, mutta kun sitten herää tunteet ja tahtoo lisää, ja jos ei saakkaan... äsh
- T:lle
"Saat katsoa minua syömässä paskaasi jos imet munaani"
- viestin jos saisin
melkeimpä aivan sama mitä viestissä lukis, kunhan vaan tulis edes jonkinlainen
viesti. - niin teoreettinen
:D surrealistinen ajatus
- odotan viestiä
Kunpa hän kertoisi,että haluaa tavata minut ja haluaisi myös suunnitella tulevaisuutta,jossa minäkin olisin mukana.
- ••••>•••••
Eroan, jatketaanko mihin syksyllä jäätiin
- J ;)
Eiköhän me joku kompromissi keksitä...
- Ed.
J ;) kirjoitti:
Eiköhän me joku kompromissi keksitä...
En oikeestaan tiedä mitä tarkotat mutta vastaan silti Joo ;)
Oikeestaan ainoo mitä tiedän on se että oot täydellinen oma itsesi plus et on ikävä! - ****>*****
Ei ollut sattumaa että sydämmet ja tähdet sykkivät meille!
- 1+6
en jaksa miettiä turhuuksia.
- sopeutuwainen1
Kaikki käy :)
- kuis ois ???????????
naistaisko ???????????????
- J***
Paras mitä siltä vois saada: "ai laav juu"..;))
- sellainen viesti
Haluaisin, että siinä lukisi tuu tänne.
- pohtijalle
Entäs itse?
- Little Mermaid
Ap = Little Mermaid
Ehkä se olisi ollut se, että hänkin olisi kaivannut minua :) - openspace.
Tavataanko ja puhutaanko. Käydään vaikka kävelemässä.
- tuommonen
ois niin hyvä :)
- Nämä asiat
Olisi kiva saada viesti, jossa hän pahoittelisi omituista käytöstään minua kohtaan ja kysyisi, voitaisko olla ystäviä tämän lopun elämän ajan?
Vastaisin kyllä.Olisi jo yliluonnollista jos sellainen viesti häneltä tulisi.
Sitä viestiä ei nimittäin koskaan tule siksikään, koska hänellä ei ole uutta numeroani.Eikä hänen pitäisi sitä mistään saada selville.Joten tämä on tässä ja tälläisenä pysyy.Mihin aikoinaan päättyi. - ei muuta
Jos
jokin tervehdys, moi! - tyttö
oltaisko vaan me?
- se ois kuumaa
Muna seisoo, tuu ratsaille!
- niinpä niin
Anteeksi. Toimin väärin. oltaisiinko ystäviä vielä?
- Mieheltä haluaisin
viestin, jossa lukisi esimerkiksi: "Moikka, mulla on ollut sua ikävä. Onko sulla viikonloppuna aikaa? Olisi kiva nähdä ja jutella siitä miten ja miksi asiat meni tällä tavalla."
- Tyttöseni
Voi olla et saat viestin !
- joku vastaus vain
Ihan mitä tahansa, se olisi jonkinlainen tien avaus häneltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511407- 639770
- 1435537
- 1443784
- 753740
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373625- 403378
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal243173- 632783
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak792573