Olen ollut jo jonkin aikaa työttömänä. Olen käynyt useissa haastatteluissa mutta mitään ei ole auennut. Pätkätyöttömyyttä ahdistaa eikä motivaatiota ole kohta edes etsiä työtä. Olen menossa huomenna taas haastatteluun. Näetkö koska minulla olisi vihdoinkin työtä taas tarjolla? Vai jatkuuko pätkätyöttömyys vankila vielä pitkään? Onko työssäni ollut jokin vikana vai mikä ihme on kun tuntuu etten kelpaa minnekkään pitemmäksi aikaa
Ehditkö 1 ennustus?
Taas kerran työtön naine
1
<50
Vastaukset
- Nennu.
Sinulla on ollut aikaisemmin hyvin suuri muutos elämässäsi, ja tuo muutos on tuonut sinulle työttömyyden. Sinun pitäisi pyyhkiä kaikki menneet pölytkin pois itsestäsi, se estää ja sitoo nyt.
Olet myöskin tarkoituksella vetäytynyt tähän tilanteeseen jollain tapaa itse, olet halunnut kohdata itsesi.
Sinun pitäisi tehdä työn saamisen eteen suuri muutos, ja se tarkoittaa luopumista olisitko valmis muuttamaan? et voi saada uutta, ellet ole valmis suureen ja pysyvään muutokseen. Sinulle on työ tarkoitettu, ja se odottaa sinua toisaalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.3511329- 629322
- 1375455
- 1443754
- 753700
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi373615- 403348
Riikka Purran kaudella nousi bensan hinta yli 2 euron
Muistatteko kuinka edellisen vasemmistohallituksen aikana, ns. Marinin aikakaudella, bensiiniä sai 1,3 euron litrahinnal233126- 632743
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak732459