Lähden toukokuu 9.2014 ja paluu 6.6.2014 Gambiaan. Viisumia ei tarvi mutta pitääkö jotain leimoja hakee poliisi laitokselta. Turisti matka ja kämppä siellä valmiina,siis paikallisen asukkaan luona.
Asiallisia vastauksia,jos jollakin on kokemuksia,kiitos
Gambia ja viisumi
8
164
Vastaukset
- tiina2303
Kerro kentällä maahantulotarkastuksessa oleskelun kesto. 21 päivän raja ei monella päivällä ylity, joten voi olla mahdollista että saat riittävän pitkän leiman jo kentällä. Tarkista leima vielä ennenkuin poistut tarkastuksesta. saat ainakin Banjulissa immigration officessa. Perivät leimasta maksun.
- tiina2303
Vielä edelliseen tarkennuksena: Jos kentällä et saa riittävän pitkää leimaa, hae jatkoaika ennen vanhan leiman vanhentumista immigraation office sta.
- Hyvää matkaa
Olen saanut kentällä suoraan 28 pvän leiman ilman lisäkuluja.
Viimeisin toukokuussa 2013, mutta en tiedä onko systeemi muuttunut. - lippu ostettu
Kaunis kiitos molemmille asiallisista vastauksista,Tiina2303 ja hyvää matkaa.
Kysyisin jos tiedätte,onko kokemusta viisumin saamiseksi sieltä suomeen.
Haluaisin ystävän sieltä kesäksi tänne(nainen). Aikamoinen paperi viidakko tuntuu
olevan ja sitten vielä käynti Nigeriassa Abujassa haastattelussa. Hankalaa ja kuulemma vaikea saada pelkällä ystävän kutsulla.Kiitos etukäteen vastauksista.
Kari- 1357
Turha yritys, et varmasti tule saamaan viisumia "ystävällesi" Suomeen kun ei aviopuolisoitakaan saati ihmisiä työasioissa päästetä tänne "onnelaan" noin vain.
- Hyvää matkaa
Mun tietojen mukaan tosi vaikeeta, edes aviopuoliso ei saa viisumia useista hakemuksista huolimatta. Myöskään ulkoministeriön itse rahoittamaan projektiin kuulunutta Gambialaisten opettajien vierailua Suomeen ei voitu toteuttaa, kun heille ei myönnetty viisumia! Eli melko hopeless case näyttää olevan.
- 28x...
Ei ole syytä lainkaan hämmästellä miksi Gambialaisia ei haluta eurooppaan päästää. Päätös on EU:n yhteinen. On huomattu että naiset tulevat prostioiduiksi sekä miehet ovat pelkkiä loisia. Ovat niin saamattomia ettei niistä ole edes rikollisiksi.
Siksi heille ei viisumeita myönnetä eikä niin tulekaan tehdä. Hankkikaa itsellellenne ystäviä kunnollisista ihmisistä. - lippu ostettu
No tulihan se sieltä,odottelinkin että koska tulee vastaus kuten 28x laukoo.
No Suomi on vapaa maa ja saa kirjoittaa kuka miten haluaa.
Mutta kuitenkin muistuttaisin,ei kaikki ole huoria tai loisia mitä maahan tulee.
Ja tietysti minä itse hankin ystäväni mistä minä haluan.
Sanotaan että rakkaus ei tunne rajoja eikä ihonväriä,se on jokaisen oma asia.
Mutta kiitoksia muutamista hyvistä neuvoista, mm, Tiina 2303 ja hyvää matkaa nimimerkeille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185