nyt kaikki yksinäiset juomaa viinaa oikein kunnolla. ei meitä kukaa kaipaa joten on parempi että kuolemme pois. varsinkin työttömät yksinäiset. Meitä ei kukaan kaipaa ja olemme tuottamattomia yksilöitä eli arvottomia. Näin säästyy rahaa kun me kuolemme pois. Eipä tarvi maksaa sossurahaa luusereille. kaikki on tyytyväisii.
Juokaamme itsemme hengiltä!
25
365
Vastaukset
- lonely boy
Mä joisin mutku mä kärsin yksinäisyyden lisäksi myös köyhyydestä. Eli mulla ei ole varaa ryypätä. Paljos noi huumeet maksaa?
- ette elä turhaan
Huumeet ne vasta kalliita ovat. Yli 1000 euroa saattaa päiväannos maksaa.
No ei se viina kyllä yksinäistä paljoa lohduta. Etsikää apua Jumalalta. - viinavirosta
Mene tallinaan!
- pontikka seppo
lonely boy tiesitkö että ei tarvi ostaa kallista viina alkosta vaan kannattaa itse opetella keittämää pontikkaa.
ette elä turhaan kirjoitti:
No ei se viina kyllä yksinäistä paljoa lohduta. Etsikää apua Jumalalta.Älä jauha paskaa. Huumeet ovat halvempia kuin kuvitellaan. Olen ollut siinä scenessä. En ole enää.
Hamppukasvin kukinto 8-25 euroa / gramma
Hamppukasvin lehti 0-1 euroa / gramma
Muut huumeet: Don't do it!- PontikkaPelastaa
cypresshill kirjoitti:
Hamppukasvin kukinto 8-25 euroa / gramma
Hamppukasvin lehti 0-1 euroa / gramma
Muut huumeet: Don't do it!mutta eihän köyhällä ole tohon varaa
köyhän on tosiaan PAKKO oppia keittämään oma pontikkansa
jostain vaan halpaa sokeria ja hiiva on 20 centtiä kaupassa
pulloja keräämällä
mutta sitten se käyminen ja kaikki
netissä on ohjeet
http://making-alcohol.knoji.com/how-to-make-alcohol-an-extremely-cheap-fast-and-easy-way-to-make-decent-quality-alcoholic-beverages/
http://www.sanakirja.org
alkoholistit saa muuten enemmän tukea kuin normiköyhät
että juominen kannattaa aina
tsiisus seivaa kuitenkin - Bernerconsulting
ette elä turhaan kirjoitti:
No ei se viina kyllä yksinäistä paljoa lohduta. Etsikää apua Jumalalta.En suosittele toki kenenkään juovan itseään hengiltä, mutta laadukasta kotiviniä saa valmistettua edullisesti juoksuttamalla rypälemehun sekaan ranskanleivän läpi Sinol, Marinol tai Lasol valmisteita. Valmis juoma sopii hyvin liharuokien sekä kalan tai kanan kanssa nautittavaksi!!
- eihätää:)
On sen verran mielekästä tekemistä yksinkin että ei kiitos. Enpä taida tuollaiseen ryhtyä.
- ghjgfgddf
gsdfhdfgd
- puhu omasta puolesta
Itse sossun elättinä ja täysin yksinäisenä löydän kyllä niin paljon mielekkyyttä elämästä, että elän vaikka seuraavat 100 vuotta jos se on mahdollista. Se, kaipaako joku minua, on korkeintaan toissijainen asia.
Puhu siis ihan vaan omasta puolestasi.. - KuntoilevaMimmi :)
Juoskaa itsenne hengiltä
luin otsikon noin :)))))- sdfsd
Maratonin perustaja juoksi itsensä hengiltä....näin kertoo maratonin synnystä kertova tarina
- viimetippa
juon joka päivä kaksi ämpärillistä vettä että minusta tulee isona kaunis mummo. nyt olen vielä nuori poika.
- yksinäinenmiäs
Juodaan vaan...ainakin unohtuu tää helvetti!
- Jippiayee
Mie juopottelen vain juhlimis mielessä :)
Iloitse sinäkin, taivaassa et viinaa näe! x) - isomulkkumiljonääri
Ku tarpeeks kauan juopottelee nii se viinapullo alkaa juttelee sulle.
- KorvaKosken
Mä haluun viinpirun juttukaveriks. Oltais samaa mieltä asioista, elikkäs aika fixuja.
- Alkoholistinro100
Kunnon juoppo ei sääliä kaipaa eikä edes vaivaudu tuollaisiin kirjoituksiin. Alkuperäisellä vielä toivoa kun jaksaa pistää melkein huumorilla kirjoituksen. Haluat irti viinasta. Tee se.
- madonce
niihän ne haluaa meille käyvän, mitä jos emme tyydykään kohtaloon
- Tissuntissunhissunkissun
Mä tuunki tänne. Mut dissattiin yksinäisten facebook ryhmästä eikä oo hyväksytty päiväkänneihinkään.
- bh4tijo2tnip2ojipevbjvb
Harvinaisen järkevä aloitus! Kerrankin joku kirjoittaa jotain kiinnostavaa ja hyödyllistä tänne. Juominen on todellakin mukava tapa päättää päivänsä. Ihan turha moralisoida: mikä oikeus teillä on tuomita toisen valintoja? Sitäpaitsi itsemurha ei ole moraalisesti väärin. Kukaan ei ole koskaan pyytänyt syntyä.
Kännissä on hyvä olla! - msksakomkma
Juokaamme vaan. Muista sitten lopulla sisuskaluongelmat, tulehdukset, kivut, mielettömät krapulat/viekkarit ellei juo haimatulehdus jos juo. Jalat menee alta. Kävely ei enää onnistu. ja sairaalassa maksakoomassa toivot ja pelkäät kuolevasi mutta kipulääkkeitä et saa koska silloin maksa ei ainakaan kestä. Toivot meneväsi koomaan ja kuolevasi. Onnea jatkamallasi tiellä. Juodaan vaan itsemme hengiltä.
- yksvaan4
Viina on pahaa ja vain pahentaa oloa. Ei sillä mitkään ongelmat ratkea, vaan parhaassa tapauksessa saat niitä tuplasti lisää. Työtön ei ole luuseri, eikä sen takia tarvitse toivoa kuolemaa ettei ole oravanpyörässä tahkoamassa lisää rahaa suuryrityksille. Sisältöä mieluinen työ toki saattaa tuoda elämään enemmän kuin viinanjuonti.
Lisäksi viinan avulla itsensä tappaminen on hidasta ja todennäköisesti tuskallista. Onpa sitten mukavaa, kun juo aivonsa pilalle tai saa jonkun vakavan sairauden. Mutta jos alko jo hallitsee elämää, niin oikeastaan ihan turha tässä on mitään löpistä. Päätös omasta suunnasta on jo tehty. Muistakaa vaan, että elämänsä suuntaa voi aina muuttaa ja lopettaa viinalla läträäminen, jos siltä tuntuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1393850Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91882Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa61616Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23741